הפועל מול עפולה
הפועל מול עפולה

הפועל פ"ת הפסידה 1:0 לעפולה, הפער מהקו האדום: חמש נקודות

הכחולים פתחו טוב את המשחק, אך אדום רשלני של שולמייסטר בדקה ה-20 שינה את התמונה. איציק דנן כבש תשע דקות מאוחר יותר, והקבוצה של חיים שאבו נמצאת עמוק במקום שמוביל למבחנים

פורסם בתאריך: 25.12.20 17:08

הפועל פתח תקוה המשיכה היום (שישי) להסתבך בתחתית הליגה הלאומית, כשהפסידה 1:0 בקרב התחתית החשוב מול הפועל עפולה. למרות שיפור מסוים ביכולת של הקבוצה, הכחולים נמצאים במצב קשה מאוד בתחתית הלאומית וההפסד היום העמיק את הבור עוד יותר.

הפועל פתחה טוב את המשחק והייתה מסוכנת, אך עבירה קשה של איציק שולמייסטר בדקה ה-20, שתיקל בחריפות את נתנאל גולדמן וזיכתה אותו בכרטיס אדום, שינתה לחלוטין את מהלך המשחק. עשר דקות מאוחר יותר המקומיים כבר ניצלו את היתרון המספרי. עומר כץ הדף לא טוב בעיטה מהרחבה, ואיציק דנין היה במקום כדי לכבוש, 0:1 לעפולה.

אחרי דקות חלשות בסיום המחצית הראשונה, הפועל פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-53 גל צרויה פרץ מימין והעביר להיגור וידאל במרכז, אך הברזילאי בעט החוצה. בדקה ה-60 הוחלף צרויה והפועל נותרה ללא חלוץ טבעי על המגרש, ולא הצליחה למצוא את השער. 0:1 בסיום שמשאיר את הפועל במקום ה-14 המוביל למבחנים עם 13 נקודות, חמש פחות מאחי נצרת שבמקום ה-13. ביום שלישי תארח הפועל את ראשון לציון.

הרכב: עומר כץ, אופק אושר (בר נאווי, 83), פז בן ארי, צליל נחמיה, איציק שולמייסטר, נפתלי בלאי, דניאל שוורצבוים (רם לוי, 69), היגור וידאל (חמאדה אגבריה, 83), אביב סלם (דור מוסקוביץ', 69), איתי לוי, גל צרויה (בר ירוחם, 60).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי גוילי

    הדרך לליגה קצר הבור שנכנס לתוכו עמוק מדי.
    אין חבל שיכול להוציא אותנו ממנו
    גם חיים לא יכול . שחקנים ללא מוטביציה לא רמה
    ידעתי את זה עוד בטרום עונה משחררים את הטובים עוז פרץ ועוד שני הג’ינג’י והשני שהגיע מחדרה
    לכן לא חידשתי את החברות בכוחלה

  2. פינחם

    הפועל פתח תקווה שייכת לעמותה האוהדים זה גרוע לא טוב צריך לעביר לבל עסקים את הקבוצה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר