חיים שאבו ואבי יחיאל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
חיים שאבו ואבי יחיאל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הנהלת הפועל מציגה: כישלון ענק בניהול המשבר בדרך לליגה א'

הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות. ואכן הפועל מלאה בכוונת טובות. של כולם. אבל הדרך לליגה א' רצופה בטעויות. ובהפועל דואגים לעשות גם את כל הטעויות האפשריות. טור מיוחד על הכישלון הגדול של הפועל

פורסם בתאריך: 29.12.20 22:36

המשחק של הפועל פתח תקוה מול הפועל ראשון לציון לא נראה טוב, מבחינת התחושה כמובן, עוד לפני שהתחיל. כי ברור שמתן גושה לא יכול לשחק כמגן ימני, הרי זה כבר נוסה בעבר והסתיים לא טוב. וברור שנפתלי בלאי כמגן עושה טעויות ששוות גול לקבוצה היריבה, הוא לא מתעסק בטעויות קטנות. ויש עוד: דניאל שוורצבוים רך ואיטי ולא נייד ולא צריך להיות על המגרש. וגם לא בר ירוחם.

וכך נראתה המחצית הראשונה, בעצם 44 דקות וחצי ממנה. הפועל לא הייתה שם בכלל. ראשון לציון, קבוצה חלשה בפני עצמה, אבל מסודרת ומאורגנת יותר, הייתה עדיפה. איסמעיל עאמר היה עדיף על חיים שאבו. ופתאום הפועל הבריקה לחצי דקה בהתקפה עם שינויי קצב ומיקום, מסירות קצרות בנגיעה אחת, ושער יפה בבעיטה חדה של אביב סלם שהולך ומשתפר ממשחק למשחק. ורגע לפני השריקה להפסקה נשמנו לרווחה.

45 דקות היו למאמן של הפועל פתח תקוה להבין את מה שלא הבין לפני המשחק, שמתן גושה לא יכול להיות מגן ימני. אבל הוא הבין את זה בדרך הקשה, עם שער היתרון המהיר של ראשל"צ. במשחק קריטי מאוד, הפועל שילמה את מחיר הטעויות של המאמן.

הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות. ואכן הפועל מלאה בכוונת טובות. של כולם. אבל הדרך לליגה א' רצופה בטעויות. ובהפועל דואגים לעשות גם את כל הטעויות האפשריות. בדרך לליגה א' כבר אמרנו? כי כדאי להתחיל להתרגל מעכשיו, זה הרבה יותר מוחשי ממה שאנחנו חושבים.

את הטעויות של תחילת העונה עשה מסאי דגו. זה שכולנו סמכנו עליו שיבנה כאן קבוצה טובה. בניית הקבוצה הייתה קטסטרופלית. דגו נכשל כמעט בכל החלטה מקצועית שקיבל. בחלק מהשחקנים שהחליט לשחרר (למשל עוז פרץ, בנג'מין קוקו, עומר צלישר) וברוב השחקנים שהחליט להחתים. דגו גם לא הצליח לחבר את השחקנים לקבוצה סבירה. התוצאה הייתה קבוצה חלשה מאוד, כזו אוהדי הפועל פתח תקוה לא ראו הרבה זמן, ואולי גם צופי הליגה הלאומית לא חוו. התוצאה הייתה קבוצה במשבר מקצועי ומורלי עמוק. בדרך לליגה א' כבר אמרנו.

במקומו של דגו הפועל הייתה אמורה לבחור את האיש הנכון שיוכל להוציא יותר מהסגל הקיים, ולעשות את התיקונים הנקודתיים הנכונים בסגל בחלון ההעברות הקרוב. כאשר שאבו מונה, שאלתי מישהו בהפועל מי לדעתו יהיה המאמן השלישי העונה. זו הייתה שאלה עם תקוה גדולה ששאבו יפתיע, יאושש את הקבוצה ולא יהיה צורך בשינוי נוסף כדי להינצל מירידה לליגה א'.

זה היה המשחק השלישי של שאבו. הוא התחיל עם תיקו מול בית"ר תל אביב בת ים ויכולת משופרת. זה נמשך עם 20 דקות טובות מול עפולה, אבל אז הגיע האדום של איציק שולמייסטר והפועל הפסידה. אני אגב, חושב ששולמייסטר לא צריך להיות על המגרש, בטח לא בהפועל. למסקנה הזו הגעתי כבר אחרי מה שעשה על המגרש במשחק ההפסד לכפר שלם, ועוד לפני השער העצמי נגד נוף הגליל והאדום נגד עפולה. אבל מי שנתן לשולמייסטר את המקום בהרכב, שילם את המחיר בהפסד קריטי.

אז אם נגד בית"ר ת"א בת ים ונגד עפולה היו ניצוצות של שיפור ביכולת, נגד ראשון לציון כבר לא הייתה גם יכולת. מי שמנהל את הפועל (המנכ"ל אבי יחיאל בסיוע הדירקטוריון) נכשל בניהול המשבר. האחריות למנוע ירידה היסטורית של הפועל פתח תקוה לליגה א' היא עליו. ועליהם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. פתח תקוואי בדם

    צריכים הפועל פתח תקווה להחליף חדשה שחקנים חדשים לשנות את ההרכב בעמותה לא טוב לה פול פתח תקווה למה העמותה היא לא יכולה להחזיק את הקבוצה צריכים לחפש מישהו מה לבית מיליונר שהזיק את הקבוצה בשביל לעזור זה לזה על תודה תודה

  2. פתח תקווה

    עמותת הפועל הם צריכים להעביר את הקבוצה למישהו מיליונר שהחזיק את הקבוצה כמו יעקב שחר או אלונה אז קבוצה יכולה לחזור לליגת העל אם לא רוצה לרדת לליגה אלף

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוהדים הרסו את הקבוצה ,מהרסייך ומחרבייך מתוכך יצאו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר