ליאל עבדה. צילום: שרון בוקוב
ליאל עבדה. צילום: שרון בוקוב

עסקה עירונית: האם גם הפועל פ"ת תהנה ממכירתו של עבדה?

על פי חוקי פיפ"א, המועדון זכאי לרבע אחוז על כל שנה בה שיחק השחקן במועדון מגיל 12, במקרה של עבדה, מדובר על סכום של כ-40 אלף יורו, שאמורים להיות משולמים מדינמו קייב

פורסם בתאריך: 31.12.20 14:56

הפועל פתח תקוה עשויה להרוויח גם היא ממכירתו המתקרבת של ליאל עבדה לדינמו קייב. על פי חוקי פיפ"א, על המועדון שרוכש את השחקן, במקרה זה דינמו קייב, להעביר סך הכל חמישה אחוזים מסכום העסקה כדמי סולידריות לקבוצות שגידלו וטיפחו את השחקן מגיל 12 ועד גיל 23.

עבדה שיחק בהפועל עד גיל 14 ולאחר מכן עבר למכבי. על פי תקנון פיפ"א, אמורים להיות משולמים להפועל 0.25 אחוזים מסכום העסקה עבור כל שנה, החל מגיל 12, במהלכה שיחק השחקן במועדון. במקרה של עבדה בהפועל מדובר על שלוש שנים (החישוב הוא לפי ימי הולדת), כלומר 0.75 אחוזים מסכום העסקה.

במקרה של עבדה בן ה-19, וכאשר סכום העסקה המסתמן עומד על 5 מיליון יורו, 0.75 אחוזים מהעסקה יהיו שווים להפועל כ-40 אלף יורו, שבהחלט יכולים לעזור לקופה המדלדלת של המועדון. על פי תקנון פיפ"א, על קייב להעביר את הסכום בתוך 30 ימים לאחר השלמת העסקה. במידה ולא תעשה זאת, הפועל תוכל לפנות לוועדה המתאימה בפיפ"א ולדרוש את הסכום. בהפועל ציינו כי הם מכירים את הסוגיה וכי היא בטיפול.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר