אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן
אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

הפסד נוסף למכבי פתח תקוה, הפעם להפועל כפר סבא

הפסד ביתי למכבי פתח תקוה מול מכבי תל אביב, שלא נאלצה להתאמץ במיוחד. סרסור סובב את גבו לעבר עדן קארצב ולא מנע ממנו לבעוט מרחוק ולהבקיע את שער הניצחון

פורסם בתאריך: 4.1.21 22:46

עדכון אחרון: 7.1.21 22:06

מספר ימים לאחר הפסד למכבי תל אביב (יום שני), נחלה מכבי פתח תקוה הדועכת הפסד נוסף, הפעם להפועל כפר סבא במשחק "חוץ" באיצטדיון המושבה, 2:0. כפר סבא הייתה עדיפה וניצחה בצדק משערים של אמאדו סוקונה, לשעבר בהפועל פתח תקוה, ועומר פדידה. גיא לוזון ניסה הכל, ערך חמישה חילופים, אבל אף אחד מהמחליפים כולל דניאל גולאני הצעיר שנחשב לכישרון, לא הצליח להשפיע על המשחק. אם במכבי חלמו על מירוץ בצמרת עד לפני מספר שבועות, הם צריכים עתה להתעשת במהרה כדי להשיאר במקום שמבטיח פלייאוף עליון.

אף אחד לא הפריע לקארצב

ביום שני הפסידה מכבי פתח תקוה כאמור למכבי תל אביב 1:0 משער של עדן קארצב במחצית השנייה. המשחק התנהל בקצב איטי של שתי הקבוצות, אבל מכבי תל אביב הייתה עדיפה וניצחה בצדק. המחצית הראשונה הייתה שקולה יותר, במחצית השנייה הייתה מכבי תל אביב עדיפה. עדן קאצר הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-51 בבעיטה מרחוק, כאשר מי שהיה אמור לחסום לו את זווית הבעיטה לשער, מוחמד סרסור, סובב את גבו לעבר קארצב ולא הפריע לו להבקיע. סרסור שנכנס כמחליף עוד במהלך המחצית השנייה, הוחלף בהמשך בשל יכולתו החלשה.

מכבי פתח תקוה יצאה לאחר השער קדימה עם יותר שחקנים, אבל את ההזדמנויות המעטות שהגיעה אליהן, החמיץ דווקא השחקן הכי מדובר בקבוצה השבוע, ליאל עבדה. לוזון ערך מספר חילופים לקראת הסיום, אך לאף אחד מהמחליפים – סוליץ, גולאני ולוי, לא הייתה השפעה משמעותית על המשחק.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    לקבוצת הכדור רגל של מכבי פתח תקוה כל הכבוד לכם אתם בדרך הנכונה עם מאמן של פרוטקציה בתוך המשפחה, אתם עושים זאת כל כך יפה יורדים לאט ובטוח מאחל לכם ירידה בטוחה כל הכבוד לכם.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר