שגיא דרור אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שגיא דרור בקדנציה הקודמת בהפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הוא חזר: שגיא דרור חתם לעונה וחצי בהפועל

בעונת 2018/19 הייתה לדרור עונה מצויינת בהפועל, בה הבקיע עשרה שערים

פורסם בתאריך: 18.1.21 18:01

רכש ראשון להפועל פתח תקוה בעידן החדש של אייל ברקוביץ בקבוצה: שגיא דרור, אותו ניסתה הפועל לצרף כבר מספר פעמים העונה ובעונה שעברה, חתם בקבוצה לעונה וחצי לאחר שהגיע לסיכום על התרת החוזה שלו בהפועל כפר סבא. דרור בן ה-25, שמתפקד בעיקר כשחקן כנף, אך תופקד בהפועל בעבר גם מספר פעמים מאחורי החלוץ במערך של 4-2-3-1, שיחק בהפועל בעונת המפרק עו"ד יצחק יונגר, עונת 2018/19, והיה שחקן הרכב קבוע תחת המאמן באותה עונה מסאי דגו. בעונה שעברה שדרג את עצמו לליגת העל וחתם בהפועל חדרה, ובאמצע העונה עבר להפועל כפר סבא. בשתי הקבוצות לא שיחק הרבה, למרות שהעונה, כאשר שולב בכפר סבא, גילה יכולת טובה.

דרור הוא בן 25, ולפני הפועל פתח תקוה, חדרה וכפר סבא, שיחק בהפועל רעננה, בית"ר תל אביב רמלה והפועל עפולה. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בעונתו הקודמת בהפועל הבקיע עשרה שערים. העונה הבקיע שני שערים בגביע הטוטו במדי הפועל כפר סבא. דרור אמר היום: "שמח לחזור למקום שרצה אותי הכי הרבה. הייתי בקשר עם המועדון בתקופה האחרונה, עכשיו לא צריך לדבר הרבה, צריך לבוא למגרש ולעשות את העבודה, ולעמוד במטרות שלנו העונה".

הפועל ממשיכה במאמצים להתחזק בשחקנים נוספים, כאשר העדיפות היא לקשר אחורי. ייתכן גם שיצורף חלוץ נוסף. עמדות נוספות בהן רוצים בהפועל להתחזק הן עמדת אחד המגינים, וייתכן גם שיצורף בלם נוסף.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר