הפועל פתח תקוה נגד נס ציונה

כשברקוביץ' פגש את שיימן | הטור של מתן ציוני

מתן ציוני נסע לנס ציונה ואחרי ההפסד המעצבן מציב להפועל מטרות ריאליות # בדרך למשחק הוא שמע תוכנית רדיו ויש לה הערה על מה שנאמר בה

פורסם בתאריך: 19.2.21 11:28

ביום שלישי האחרון נסעתי לנס ציונה ובדרך האזנתי למנהל המקצועי החדש של הפועל, אייל ברקוביץ', בתכנית הרדיו שלו. האחרון ושותפתו השפילו, הביכו ועקצו את המרואיין, יו"ר מכבי הרצליה אריאל שיימן, שקבוצתו נמצאת בליגה א'. שיימן טען שהשקיע מיליונים בעשרים השנים האחרונות ובתגובה התפוצצו המראיינים מצחוק. בתגובה, שאל שיימן את ברקוביץ' לגבי השקעתו בהפועל. "הבאתי שבעה שחקנים בחלון הזה", הוא השיב והוסיף: "מהכיס שלי, בטח מהכיס שלי".
אז קצת צניעות מעולם לא הזיקה לאיש ואל לברקוביץ להתגאות במסע הרכש "הנוצץ", בטח במצבה הקריטי של הפועל ובהיתכנות שיפגוש את אותו שיימן במשחקי המבחן או בליגה א'.

# # #
הפועל פגשה את המארחים מנס ציונה לאחר צבירת ארבע נקודות בשני משחקים בהם לא ספגה ורצתה להמשיך במגמה החיובית. בתחילת המשחק נראה היה שאנחנו בדרך הנכונה, אבל למרות משחק די טוב הפועל לא הצליחה לסכן באופן ממשי את השער. זה לא אמור להפתיע אף אחד היות והפועל השכילה לכבוש עד עכשיו רק 12 שערים ב-22 משחקים. רק כפר קאסם (10) כבשה פחות. אם קיווינו לשער ניצחון מקרי אז התבדינו ובמקום לכבוש, ספגנו בדקה ה-92 באיום הראשון של נס ציונה, אחרי מחצית שנייה חלשה וחילופים שלא ממש הועילו.
על תוצאות במשחקים כאלה נכתבו קלישאות מלחיצות כמו "ככה יורדים ליגה". ועדיין, אני לא מוכן להרים דגל לבן. במצב העניינים הנוכחי, להפועל 17 נקודות, בדיוק כמו לכפר שלם ולכפר קאסם (משחק חסר). נדמה שהמאבק על הירידה יהיה בין שלוש הקבוצות, כשאחת מהן תסיים במקום ה-14 ותקבל צ'אנס להישארות במשחקי המבחן. יש עוד שמונה משחקים עד הפלייאוף והפועל מוכרחה לצבור יותר נקודות מהאחרות לקראת הישורת האחרונה. המשחק הקרוב של הפועל יהיה מול איכסל אך לאחר מכן תפגוש את כפר שלם בבית ואת כפר קאסם בחוץ. זו מלחמת הקיום של הפועל ומקום לקלישאה נוספת: "להיות או לחדול".

# # # 
יכול מאוד להיות שעד תחילת הפלייאוף יהיה מתווה כלשהו של כניסת קהל ואולי, הלוואי, תהיה לזה השפעה חיובית על תוצאותיה של הפועל. בינתיים, הודות להדחה הקבועה בגביע המדינה, להפועל יש שבוע שלם לנוח ולהתכונן למשחק הליגה הבא. אין יותר מקום לשינויים בסגל השחקנים ועם החומר הקיים נאלץ להיאבק עד הסוף.
הפועל מוכרחה להציב לעצמה שתי מטרות מידיות: 1. השגת 6-7 נקודות בשלושת המשחקים הקרובים. הפסד לכפר שלם או כפר קאסם יהיה כמכת מוות. 2.
בנוסף, שאבו, ברקוביץ' וכל הצוות המקצועי חייבים למצוא דרך עבור הקבוצה לייצר יותר מצבים ולכבוש שערים. הפועל כבשה רק שני שערים בשבעת המשחקים האחרונים! בלי להבקיע אי אפשר לנצח ואי אפשר להישאר בליגה.

# # #
את הדגל הלבן אני שומר כרגע במגירה וממשיך להניף את הדגל הכחול בכוחותיי האחרונים. אני לא יכול להאשים מי מכם שאזלו כוחותיו אבל מקווה שנשרוד את השנה המסויטת הזו ונוכל להתחיל מחדש בעונה הבאה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שימי

    כשלא בועטים לשער לא מבקיעים ,אגידה שוער שמן ,איטי בתנועות לא קיבל בעיטה אחת לשער ,זה הסיכום של הקבוצה כשלא בועטים לשער לא כובשים

  2. בר

    כתבה יפה ופוגעת בול של ציוני
    צריך להבסיר לשחקנים שבכדורגל יש מטרה
    בנוסך למסירות חסרות תכלית והיא כדור ברשת המתנגד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר