הפועל פתח תקוה נגד איכסל ונפתלי בלאי ביציע אחרי ההרחקה

ברוכים הבאים לשבוע הגורלי של הפועל | הטור של מתן ציוני

כל קלישאה תתאים לשני המשחקים הקרובים של הפועל. בקיצור: אני מצפה מהצוות המקצועי ומכל בעל תפקיד בעמותה ובמועדון לעשות את כל מה שהוא יכול כדי להשאיר את הפועל בליגה

פורסם בתאריך: 28.2.21 10:05

אפשר להגיד על הימים הקרובים של הפועל הרבה. כמעט כל קלישאה תתאים: החל מכך ששני המשחקים האלו הם "משחקים על שש נקודות", להוסיף שאלה "רגעי האמת של העונה" ועד הכרזה (די מדויקת) שמדובר בשבוע הגורלי ביותר של המועדון אולי מאז ומעולם.
בתום המשחק מול איכסל, חברי הוועד והנוכחים המעטים שנכחו ביציע עודדו את השחקנים ואפילו חייכו לשבריר שנייה. אם נשכח מהמצב בטבלה, אז בסך הכל הפועל חזרה מפיגור ביתי והשיגה נקודה לאחר ששיחקה את רוב דקות המשחק עם עשרה שחקנים. (מה יהיה נפתלי?) אז נכון שהמצב קריטי, אבל יפה שהשיגו לפחות נקודה מהמצב הזה.
שלא תבינו לא נכון, אני מתקשה כל יום מחדש לגלות אופטימיות בנוגע למצבה של הפועל. ההתקפה לא קיימת כמעט כלל ואיך אפשר לחשוב בכלל על הישרדות בלי לבעוט למסגרת או לפחות לכיוון השער? הפועל הפסידה יותר ממחצית ממשחקיה העונה והשיגה ניצחון אחד בעשרת משחקיה האחרונים! זה נכון שמסאי דגו נותר האשם האחראי על בנייתה הרעועה של קבוצה חלשה, אבל אפשר גם לצפות מחיים שאבו ליותר מניצחון בודד בתשעת משחקיו על הקווים.
עד כאן פינת התוגה והאכזבה השבועית ועכשיו לחלק החשוב: מאבק ההישרדות.

נפתלי בלאי ביציע אחרי ההרחקה נגד איכסל

בשלישי תצא הפועל למשחק חוץ מול כפר קאסם. שתי הקבוצות מאכזבות מאוד נוכח הציפיות של תחילת העונה ושתיהן מציגות אנמיות בהתקפה כשהן כובשות 13 שערים בלבד כל אחת. כפר קאסם מגיעה עם מאמן חדש ואחרי 5 נקודות רצופות ושלושה משחקים ברציפות ללא ספיגת שער. אגב, במשחקיה של המארחת נכבשו הכי מעט שערים העונה. האם זה אומר שנצפה בעוד 0-0 משמים כמו בסיבוב הקודם או שהפועל תצליח במשימה החשובה ותצליח לכבוש ולהביא את הניצחון?
תהא התוצאה אשר תהא, שלושה ימים בלבד לאחר מכן יגיע עוד משחק חשוב מאין כמוהו מול כפר שלם. אצל האורחים מתל אביב המצב לא פחות חמור אבל הם ניצחו פעמיים והפסידו רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים וגם העפילו לשמינית גמר גביע המדינה. נדמה ששתי הקבוצות המתמודדות עם הפועל בתחתית נמצאות בתקופה טובה יותר, כך שהפועל חייבת להתעלות על עצמה ולשנות את המגמות שלה ושלהן.
עם כמה נקודות נסיים את השבוע הזה אינני יודע, אבל אני מקווה שבמועדון ידעו להכין את השחקנים מבחינה מקצועית ומנטלית לשבוע הכי חשוב שלהם העונה עד כה. את התירוצים לירידת ליגה אפשר לאפסן ולשמור לשריקת הסיום של העונה אבל עד אז – אני מצפה מהצוות המקצועי ומכל בעל תפקיד בעמותה ובמועדון לעשות את כל מה שהוא יכול כדי להשאיר את הפועל בליגה. המצב חמור אבל יש עוד הרבה זמן עד לסוף העונה.
בדיוק ברגעים האלה כולנו נמדדים. אין שום סיבה בעולם שאחרים יעשו זאת טוב מאיתנו וגם אם זה נשמע לכם כמו קלישאה נוספת: אנחנו זה הפועל פתח תקוה ושום דבר אותנו לא ישבור!


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    כפר קאסם וכפר שלם התחזקו בפגרה
    אנחנו לא. לפחות הם התחילו להבקיע שערים
    אנחנו עוד לא למדנו איך שמים את הכדור
    ברשת של המתנגד והמצב מדאיג.
    לא ברור איך שאבו נשאר בתפקיד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר