שחקני הפועל צילום ארכיון סער כרמלי
שחקני הפועל צילום ארכיון סער כרמלי

זה תלוי רק בכם | מכתב פתוח לשחקני הפועל פתח תקוה

שחקנים יקרים: זה לא מעניין מול מי אתם משחקים, באיזה מגרש או באיזה מזג אוויר. מעכשיו ועד סוף העונה המקוללת הזו, רק דבר אחד צריך לעמוד לנגד עיניכם - לדאוג שהפועל פתח תקוה לא תרד!

פורסם בתאריך: 13.3.21 20:10

מכתב פתוח לשחקני הפועל פתח תקוה: לפעמים אני לא בטוח אם אתם מבינים כמה מונח על הכתפיים שלכם. האם אתם יודעים שהאושר של אלפי אנשים תלוי בכמה פעולות שלכם מדי שבוע? יכולת ההשפעה שלכם לטוב ולרע על החיים שלנו היא עצומה, בלתי מובנית ויש יגידו אפילו פאתטית אבל זו פשוט האמת. כל בעיטה, מסירה או תיקול שלכם מחסיר פעימה בליבנו. תגידו לי באיזו עוד מועדון כדורגל, שנמצא במקום האחרון בליגה הלאומית, ילדים יתרגשו לקבל מכם כדור עם חתימה שלכם? באיזה עוד מקום אלפי ילדים יכירו אתכם ויתלהבו עד דמעות כשתשלחו להם סרטון מזל טוב או החלמה מהירה. מי עוד משוגע מספיק כדי לשלם 200 שקלים על חולצת משחק עם השם שלכם על גבה?

כשאתם יורדים מהדשא אחרי עוד אכזבה, אנחנו אולי לא ביציע מולכם אבל אל תתבלבלו – אנחנו שם. ועדיין, אחרי כל העונה המחורבנת הזו אנחנו מתים לחזור. נשבע לכם. יותר מזה, גם אחרי כל המרורים שהאכלתם אותנו העונה, אנחנו נריע לכם בשאגות אדירות אם רק תתנו את הנשמה שלכם במגרש ותשאירו אותנו בליגה.
שחקנים יקרים, רובכם בשנות העשרים לחייכם. ככל הנראה שלא זכיתם לראות את הר הגעש הכחול מתפרץ ביציעי האורווה או ראש הזהב ושאת רוב המידע שיש לכם על הפועל פתח תקוה, קיבלתם רק כשהגעתם לשערי סירקין. אני לא אספר לכם שוב על הקבוצה של המדינה שלקחה חמש אליפויות רצוף לפני 60 שנים, גם לא על ריקוד "המכונה" של סוף שנות ה-90 בניצוחם של מוטי קקון ובני קוזושווילי. השחקנים האלו זכו להיזכר לנצח כאלילים ועד היום כשאני פוגש אותם ברחוב אני נבוך ונרגש כמו ילד.
אני רוצה לבקש מכם לעשות את הכל כדי לא להיזכר לדיראון עולם בתור מי שהורידו את האימפריה הזו לליגה השלישית. אין בכל הליגה הלאומית (וגם בחלק מליגת העל) אף מועדון עם כזו מורשת וכזה קהל כמו של הקבוצה שלמענה אתם משחקים! ואתם יודעים מה? אתם מוכרחים להבין שזה תלוי אך ורק בכם. אתם אלה שעוטים על גופם את סמל המועדון, אתם אלה שאמורים להבקיע, להגן ולהילחם עד טיפת הדם האחרונה כדי לא לשבור לנו את הלב ולהביא את הפועל פתח תקוה לתהום שאולי ממנה לא תצליח לצאת.
זה לא מעניין מול מי אתם משחקים, באיזה מגרש או באיזה מזג אוויר. מעכשיו ועד סוף העונה המקוללת הזו, רק דבר אחד צריך לעמוד לנגד עיניכם – לדאוג שהפועל פתח תקוה לא תרד!


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מרצע

    הקבוצה פשוט לא טובה. שחררו את כל השחקנים בסוף שנה שעברה והביאו שחקנים זולים וזאת התוצאה.
    היום הכדורגל זה עסק. עסק זקוק להון.כשאין כסף פושטים רגל.השחקנים עושים כמיטב יכולתם אבל אין יכולת.

  2. תושב ותיק

    גילוי נאות
    אני לא אוהד הפועל!!!!
    אבל העיר פ"ת חשובה לי.
    צריך לעשות הכל על מנת להשאיר את הפועל בליגה,ושלא תעלם ממפת הכדורגל!!
    עצתי היא, להעיף מיד את ברקוביץ מהפועל,
    בכל דבר שהוא נוגע יש כישלון,

  3. ש

    כשמביאים שחקנים בשקל וחצי זה מה שמקבלים ,לא בועטים לשער ,אין חלוצים ,אין הגנה ,והכול מיקרי ,זו הקבוצה הכי חלשה בשלוש הליגות הבכירות כולל ליגה א

  4. אבי

    הבעיה ששחקנים משחקים לא בשביל האגודה הם מסיימים עונה ומוצאים עצמם בקבוצה אחרת אז זה לא מעניין אותם מה יקרה לאגודה ולהפועל פתח תקוה במיוחד שחקנים זרים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר