אוהדי הפועל בנוף הגליל צילום עדי סובול

האם קלמי סבן הסימפטי יכול להתמודד עם המצב לבדו?

המצב של הפועל בכי רע ובמשך דקות ארוכות במחצית השנייה היכולת הייתה מביכה. אז מה עושים? עשים את הכל כדי לקחת את הנקודות נגד רעננה

פורסם בתאריך: 21.3.21 15:28

בדיוק בשלבים האלה של העונה, כדרך קבע ובאופן משונה, קבוצות התחתית משיגות את נקודות במשחקים מול המוליכות. בצר לנו, כדיירי קבע בליגת המשנה מזה שנים, אנו מכירים את הליגה המוזרה והמשוגעת הזו. עדיין, איכשהו תמיד מסביבנו כולם זוכים לטעויות שוערים מגוחכות, לשערים ביזאריים ולתוצאות שאפילו הווינר לא חשב עליהן. והפועל? היא סוחבת את כל הליגה על גבה השפוף.
נוף הגליל סיימה בתיקו מול כפר קאסם וגם מול כפר שלם, אבל דווקא את הפועל היא ניצחה. אמנם הפסדנו "רק 1-0" למי שככל הנראה תעלה לליגת העל, אבל במשך דקות ארוכות במחצית השנייה זה היה מביך. תמיכתם הנמרצת של אוהדי הקבוצה אשר התייצבו חרף המצב המייאש לא הספיקה אבל יכול להיות שאלמלא הגעת הקהל (ועומר כץ אחד גדול) התוצאה הייתה הרבה יותר מכאיבה. הגדילו לעשות האוהדים שבסיום המשחק קראו לשחקנים ועודדו אותם לקראת המשך הקרבות.
מה כבר אפשר להגיד שטרם נאמר? המצב בכי רע. להפועל נותרו עוד שלושה משחקים עד לתחילת משחקי הפלייאוף. הניצחון בעכו נמחק והפועל הידרדרה שוב למקום האחרון ורחוקה שש נקודות מחוף מבטחים. כפר קאסם בורחת מחבורת התחתית ומי שמחליפה אותה היא א.א פאחם, שתארח את הפועל בעוד שני מחזורים לעוד משחק עונה קריטי.
עוד לפני כן, תיפגשנה כפר שלם ו-א.א פחם לקרב ישיר, כשבמקביל הפועל תארח את רעננה. במחזור האחרון של העונה הסדירה תפגוש הפועל את בית"ר ת"א, שכבר הבטיחה מקום בפלייאוף העליון ועוסקת כרגע בחלוקת נקודות. לפני שתפגוש את הפועל היא תפגוש וכנראה תפרגן בנקודות לכפר שלם וכפר קאסם.
בפעם הקודמת כשניצבנו לפני סדרה של שלושה משחקים (איכסל, כפר קאסם וכפר שלם) רצינו 7 נקודות והשגנו רק שלוש תוצאות תיקו מאכזבות. אם אתם עדיין חולמים על פלייאוף דרמטי עם אלף כחולים שנושמים לרווחה בתום העונה, הפועל תהיה חייבת לעשות יותר ולהביא את הנקודות החשובות. זה עוד לא נגמר אבל השאלה אם במצב הנוכחי אנחנו עושים את כל מה שאפשר. האם קלמי סבן הסימפטי אך הבלתי מנוסה יכול להתמודד לבדו?

# # # 
אם יש משהו שבכל זאת יכול לעודד ולהעלות חיוך קטן אז הוא כמו תמיד דור העתיד:
הקבוצה היחידה שבליגת העל, נערים ב', ניצחה את הפועל באר שבע וכעת מאזנה עומד על 4 ניצחונות ו-5 הפסדים. בזכות הניצחון התרחקה משמעותית מהתחתית. לאחר שתי תוצאות תיקו, ניצחה קבוצת הנוער אבל עוד מוקדם להבין לאט פניה מועדות העונה. נערים א' ממשיכים לנצח ושומרת על מאזן מושלם של 6 מ-6. המשיכו לעקוב ולהחזיק אצבעות לעלייה של קבוצה נוספת מהמחלקה לליגת העל.
תנוחו טוב השבוע, אזרו כוחות ביום השבתון והתכוננו ליום שישי למשחק מול רעננה. הפסד נוסף יכול להיות המסמר האחרון בארון ועל כולנו מוטלת החובה להשאיר במו גרוננו וידינו את הנקודות בראש הזהב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר