עופר טסלפפה. צילום: שרון בוקוב
עופר טסלפפה. צילום: שרון בוקוב

יש מאמן: עופר טסלפפה חתם בהפועל פתח תקוה

הפועל הודיעה לשחקנים רבים כי היא מממשת את האופציה עליהם, בהם עומר כץ, פז בן ארי, שגיא דרור ועוד. נושא אייל ברקוביץ יוכרע בימים הקרובים בפגישה בין הצדדים

פורסם בתאריך: 21.6.21 20:19

עדכון אחרון: 23.6.21 18:16

עופר טסלפפה יאמן את הפועל בעונה הקרובה, לאחר שהיום נחתם ההסכם לשנתיים בין הצדדים. זאת לאחר שאתמול הושג סיכום. טסלפפה אימן בעונה האחרונה את הפועל רמת גן שלא הצליחה להיות בתמונת המאבק על העלייה לליגת העל למרות סגל שחקנים מושקע ומבטיח. בעונה שלפני כן אימן את עירוני ראשון לציון ממנה פוטר במהלך העונה למרות הצלחה יחסית. לפני כן העלה את נס ציונה לליגת העל ובעונה שלפני כן העלה את הקבוצה לליגה הלאומית.

טסלפפה סיפר: "על אף הצעות מליגות בכירות יותר בחרתי להגיע להפועל פתח תקוה כי אני רואה כאן דרך אמיתית וכוונה להצלחה. המקום הטבעי של הפועל פתח תקוה הוא בצמרת ליגת העל, ואנחנו נמצאים בשלב הראשון לחזרה לשם. אני וכל המועדון מכוונים לבנייה נכונה וחכמה. אנחנו נרצה להציג כדורגל יפה לעין, ומאמינים שהקהל הגדול של הפועל פתח תקוה יגיע לתמוך בנו במגרשים וכן יתמוך בקבוצה כלכלית כי הם בעלי המועדון".

מנכ"ל המועדון, אבי יחיאל, אמר: "ראשית, אני רוצה להודות לקלמי סבן והצוות המקצועי מהעונה שעברה. קלמי הוא איש הפועל פתח תקוה אשר תמיד עמד לרשות המועדון ואנו בטוחים שדרכינו עוד יפגשו בעתיד. בחרנו בעופר טסלפפה כמאמן בגלל נסיונו המוכח בליגה א' ובליגה הלאומית, וכזה שסגנון המשחק שלו מתאים למה שאנו בהנהלה ובקהל רוצים לראות בקבוצה. לאחר תקופה קשה זה הזמן להרים את עצמנו ולצאת לדרך חדשה".

הפועל הודיעה לשחקנים רבים עליהם יש לה אופציה לעונה נוספת כי היא מממשת את האופציה. בין השחקנים שקיבלו הודעה: עומר כץ, פז בן ארי, שגיא דרור, מתן גושה, איתי לוי ועוד.

בימים הקרובים תתקיים פגישה בין הנהלת הפועל לאייל ברקוביץ, בה יוכרע המשך לגבי המשך ההתקשרות בין הצדדים. המגמה המסתמנת מצד שני הצדדים היא לא להמשיך את ההתקשרות. יצוין כי ההסכם קובע כי במידה והקבוצה יורדת לליגה א' ההתקשרות נמשכת רק בהסכמת שני הצדדים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. דירקטוריון האוהדים

    מאוד הגיוני – לאור ההצלחה הכבירה בעונה שעברה של ההנהלה והשחקנים, אם עוד ממשים איתם את האופציה שימשיכו במועדון לנוכח השיגיהם האחרונים…
    כנראה יתעוררו שם רק בליגה ב'…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אבי יחיאל צריך ללכת הביתה הוא המנחוס של הפועל

  3. אורן

    חחח טלספפה קיבל הצעות ממנצ׳סטר ובחר בהפועל , שנה הבאה ליגה ב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר