עומר כץ מקבל ברכות בסיום המשחק צילום עדי ברקוביץ הפועל פתח תקוה

הפועל נפרדה מברקוביץ, התקדמות במו"מ עם עומר כץ

פורסם בתאריך: 30.6.21 20:37

הפועל הודיעה על פרידה מאייל ברקוביץ שניהל אותה מקצועית בחצי השני של העונה האחרונה, והיה לו חלק בירידה של הקבוצה לליגה א'. כבר לפני מספר שבועות אמרו גורמים בהפועל שאין עניין להמשיך את השידוך במתכונת בה היה. יצוין כי ההסכם בין הצדדים קובע כי במקרה של ירידה לליגה א' ההתקשרות תימשך רק בהסכמת שני הצדדים. בהפועל אמרו היום: "מבקשים להודות למנהל המקצועי בעונה הקודמת אייל ברקוביץ על שירותו למועדון הן בפן המקצועי והן בעזרה הכלכלית בעונה שעברה. היום נערכה שיחה בין הצדדים והוחלט בצורה הדדית כי ברקוביץ לא ימשיך בתפקיד בעונה הבאה".
ברקוביץ מסר: "הפועל פתח תקוה זה מועדון גדול וחשוב לכדורגל הישראלי, על אף שאני עוזב כיום, אני שמח שהייתי חלק ממנו לתקופה קצרה, ומאחל הצלחה בעונה הבאה".
בתוך כך מסר גורם בהפועל כי חלה התקדמות במו"מ עם השוער עומר כץ, וקיים סיכוי סביר שימשיך לזחק בהפועל בעונה הבאה. הפועל לא מימשה את האופציה שהייתה לה על רם לוי, כאשר ההסבר הוא חוזהו הגבוה יחסית לתקציב של קבוצה בליגה א'.
ביקורת גדולה נשמעה מפי אוהדים רבים בהם חברי עמותה על שתיקת הוועד המנהל בנוגע לחתימת שוער הנוער, רן חשפיה במכבי חיפה, כאשר הפועל לא תיהנה מתמורה כלשהי עבורו.

הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פנקר

    עמותה של הפועל פתח תקווה צריכים לשלוח אותם הביתה הם לא שווים הם יכולים להוריד אותנו עוד ליגה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר