אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

מחלום למציאות: הפועל פותחת עונה | הטור של מתן ציוני

למרות שבסגל של הפועל אין שמות של סופרסטארים, אלא שמות שרוב אוהדינו שומעים לראשונה הבוקר אנחנו קמים כולנו עם פרפרים חדשים בבטן

פורסם בתאריך: 26.8.21 10:27

נדמה שלא משנה עד כמה הדמיון של אוהדי הפועל פתח תקוה מפותח, גם בחלומות הכי מופרכים שלנו לא יכולנו לדמיין תסריט כמו זה שחיינו בו בחודשים האחרונים. לאחר נס של ממש, הפועל הוחזרה לליגה הלאומית והיום תפתח עונה שביעית ברציפות בליגה השנייה. לא צריך להתנצל בפני אף אחד. בניגוד לכישלון מקצועי מהדהד, הפועל התנהלה בצורה תקינה ורק בשל כך נהנתה מההפקר ונשארה בצדק. כעת עליה לקחת את המתנה הזו בשתי ידיים ולא לתת לה להתבזבז. זה המקום גם להחמיא ולהוקיר את השינוי המבורך בהתנהלותה של הבקרה התקציבית.
כעת, משהקצנו מהחלום, הגיע הזמן להכיר במציאות – וזו, כמו תמיד, כלל לא פשוטה. יש שלל תירוצים שכבר מוכנים להישלף: התחלנו את ההכנה לליגה באיחור גדול, שחקני הרכש הוחתמו ממש לאחרונה וייקח זמן לקבוצה להתחבר ולהיכנס לכושר. אפשר לקחת את הדברים בפרופורציה ולהכין את עצמנו לפתיחת ליגה קשה במיוחד, בטח כשאנו עתידים לפגוש בשני המחזורים הראשונים את שתי היורדות והמועמדות לעלייה בחזרה: בני יהודה והפועל כפ"ס. יחד עם זאת, אין זה אומר שאנו צריכים לוותר מראש על הנקודות החשובות.
אי אפשר להישאר אדיש להתרגשות שלפני משחק הליגה הראשון וזה כלל לא משנה אם בסגל של הפועל אין שמות של סופרסטארים, אלא שמות שרוב אוהדינו שומעים לראשונה. בבוקר יום המשחק כולנו נקום עם פרפרים חדשים בבטן וציפייה שהשחקנים עם החולצות הכחולות יקיזו דם עבור הסמל שעל חזם וירוויחו את שאגות העידוד שיבקעו מגרונותינו הניחרים. בשנה שעברה, היציע היה ריק מאוהדים בשל מגפת הקורונה ורק במחזור ה-21 הפועל השיגה ניצחון ביתי ראשון. כל עוד אנו יכולים להגיע ולדחוף קדימה את השחקנים – עלינו להירתם ולעשות הכל כדי להפוך את ראש הזהב למבצר.
העונה שעברה התחילה עם ציפיות בשמיים והכרזות מגוחכות ("ליגת העל – זה בידיים שלנו") והסתיימה במפח נפש שלא ידענו כמותו. כעת, צריכים לבוא בצניעות, בשקט ובסבלנות ולהשיג כמה שיותר נקודות בסיבוב הראשון של העונה. עם הנקודות יבוא גם הביטחון ואז, ורק אז יהיה אפשר לחשוב על היעד הבא. המערכת כולה צריכה את תמיכת הקהל וחבל שבזמן כתיבת שורות אלו, רק 618 חברים חידשו חברותם בעמותה. אם אתם מצפים שהשחקנים יעשו הכל בשביל הקבוצה – נאה דורש, נאה מקיים.
רק השבוע נחנכה שדרת הכוכבים באצטדיון עם אותות כבוד למיטב שחקנינו. אוהדים ושחקנים יקרים, כשאתם עוברים ליד שמות הנפילים הללו, הבינו את גודל המשימה והאחריות שמוטלת עליכם – אל תתנו למורשת המפוארת הזו להמשיך להתבוסס בסחי הליגה השנייה ועשו את הכל כדי לכבד ולהוקיר את ההיסטוריה של האימפריה ששמה הפועל פתח תקוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בשעה טובה להפועל פ"ת

    מזל טוב ובהצלחה.

    מרינה לוי פריזט.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר