יוגב איטח, נחום דגמי ודניאל איזיקוביץ במפגש עם האוהדים בסירקין

נחשף תקציב הפועל: 8.3 מיליון שקלים. תקציב השחקנים: 2.7 מיליון

על רקע האכזבה הגדולה של האוהדים והביקורת על סגל הקבוצה, נפגשו אתמול נציגי קבוצת הניהול והעמותה עם עשרות אוהדים. יוגב איטח ציין כי המטרה תהיה לבדוק הכנסת שותף לעמותה

פורסם בתאריך: 22.9.21 14:16

כשברקע שחקני הפועל מתאמנים לקראת המשחק החשוב נגד הפועל רעננה (מחר, חמישי, איצטדיון ראש הזהב, 20:00), נפגשו נציגי קבוצת ניהול של הפועל ועמותת הכחולה עם כ-70 אוהדים שבאו לשמוע ולהשמיע. זאת בעקבות האכזבה הגדולה והביקורת שבאו לידי ביטוי בפורום האוהדים, על כך שהקבוצה חוזקה רק בשחקן אחד בסיום חלון ההעברות, על היכולת המאכזבת, ועל כך ששוב, אין לקבוצה חלוץ תשע אמיתי ברמה גבוהה לליגה הלאומית.

מוחמד (חמאדה) אגברייה. צילום: זאב שטרן

מוחמד (חמאדה) אגברייה. צילום: זאב שטרן

איטח פתח את המפגש בהצגת מבנה התקציב, ההוצאות וההכנסות, והסכום שנותר לתקציב השחקנים, כאשר לדבריו צריך לקחת בחשבון שהעונה שעברה הסתיימה עם גירעון של מאות אלפי שקלים. טענות רבות הושמעו על בניית הסגל, על כך שהקבוצה חלשה ולא מאוזנת, ועל שחרורו של אחד השחקנים המוכשרים בקבוצה, הקשר חמאדה אגברייה. השורה התחתונה הייתה שתקציב הפועל עומד על כ-8.3 מיליון שקלים, אך לאחר ההוצאות, הסכום שנותר לתקציב שחקנים הוא 2.7 מיליון. כך למשל עלות מחלקת הנוער היא שני מיליון שקלים, עלות הצוות המקצועי כ-600 אלף שקלים, ועלות הצוות הניהולי ומנהלה, כ-750 אלף שקלים.

איטח הסביר את תהליך בניית הקבוצה  העונה כאשר בתחילת התהליך היא נבנתה לליגה א', והסביר שיוסי אסייג וניר שרון נחשבים בליגה א' לשוברי שוויון והם שחקנים יקרים יחסית. בהמשך, בתשובה לשאלות אוהדים שתהו מדוע לא נעשו שחרורים ושינויים בסגל כאשר התקבלה ההודעה הסופית על כך שהפועל תשחק בליגה הלאומית, הסביר איטח שהיו שחקנים שהמועדון לא הצליח להתיר את החוזים עימם, ואמר: "נתקענו עם חוזים,  כמובן שלא נפר אותם ולא נשלח שחקנים להתאמן בצד".

איטח אמר שהשאיפה במהלך העונה תהיה לבדוק הכנסת שותף שיקבל חמישים אחוזים מהבעלות על הקבוצה לצד עמותת הכחולה. עוד אמר שאם יהיה חלוץ פנוי, יעשו חברי קבוצת הניהול מאמץ לגייס כספים כדי להחתים אותו.

רו"ח איתן רחמני, שפעיל בכחולה וסייע בשנים האחרונות בהכנת התקציב, הסביר שקבוצות עולות ליגה בדרך כלל עם תקציב שחקנים של כארבעה מיליון שקלים, מקום שהפועל עדיין לא הגיעה אליו. ותוכל להגיע רק אם יוגדל משמעותית מספר חברי העמותה, או גיוס ספונסר נוסף, או שילוב של שני הגורמים.

עוד צוין במפגש כי תמיכה העירייה בהפועל עומדת על כ-800 אלף שקלים לשנה, כאשר התשלומים המועברים לעירייה מידי שנה על שימוש באיצטדיון ראש הזהב ובמתקני סירקין עומד על כ-700 אלף שקלים, כך שבפועל תמיכת העירייה נמוכה.

הפועל הכניסה בקיץ האחרון ממכירת שחקנים כ-230 אלף שקלים, מאה אלף מתוכם עבור חלק מהשנים בהן שיחק ליאל עבדה במחלקת הנוער בהפועל לפני שעבר למכבי. שאר הסכום הגיע ממכירת פז בן ארי ואיתי לוי


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר