עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

שאלה לעופר טסלפפה: מה עם התקפה?

המאמן שדיבר על כדורגל התקפי מתבצר בהגנה ושולח את שחקנו קדימה רק כשאין ברירה אחרת. ויש גם כמה החלטות מקצועיות שהוא צריך להסביר

פורסם בתאריך: 5.10.21 13:51

עופר טסלפפה דיבר לפני כחודש על הרצון שלו לשחק כדורגל מהנה והתקפי ואמר שהמשחקים המבוקרים של תחילת העונה היו כורח המציאות ועתידים להשתנות בהקדם. בפועל, בששת משחקיה של הפועל פתח תקוה הובקעו רק 6 שערים – הכי מעט בליגה הלאומית. ההתקפה של הפועל, עם שלושה שערים בלבד, היא החלשה בליגה וגם העובדה כי הקבוצה ספגה הכי מעט לא מנחמת כלל. עם ממוצע של שער למשחק אי אפשר להתווכח – הפועל פתח תקוה היא כיום הקבוצה הכי משעממת בליגה הלאומית.

אם מישהו מחפש דבר חיובי מהמשחק הוא יוכל להתנחם בכך שבשל התבוסה של אחי נצרת ולמרות ההפסד, הפועל טיפסה למקום ה-5 בטבלה. לפי יכולתה של הפועל, נראה שזה יהיה המיקום הגבוה ביותר שלנו העונה אך הלוואי שאתבדה.

נס ציונה נגד הפועל פתח תקוה, צילום עומר יצחקי

בפתיחת העונה סברתי שטסלפפה בונה על אוהד רבינוביץ' כמי שינהל את המשחק של הפועל אבל הוא כמעט ואינו פותח בהרכב ואפילו לא עולה כמחליף. נראה שהמאמן נותן הרבה אמון בירדן כהן, שעד כה לא מספק את הסחורה ומאכזב מאוד. שחקן נוסף שטרם הגיע לליגה הוא אריאל לזמי, שמשום מה ממשיך לקבל הרבה קרדיט. נדמה כי לכל האוהדים הצופים במגרש, למעט לעופר טסלפפה, הדברים הנ"ל נראים ברורים. אני מעריך את הניסיון של טסלפפה בביצוע החילופים אתמול. שלושה חילופים במחצית ועוד שניים עוד לפני הדקה ה-70, ששיפרו במעט את היכולת של הקבוצה גם עם שחקן פחות. מצד שני נשאלת השאלה מדוע היה צריך להעלות את השחקן היצירתי ביותר כרגע, אביב סאלם, רק במחצית?

חרף היכולת החלשה והמדאיגה, אני לא חושב שהפועל בסכנה של ירידת ליגה. נכון לכרגע, יש קבוצות חלשות מהפועל וזו הסיבה היחידה שהיא במרחק קטן מהקו האדום. יחד עם זאת, אם הפועל לא תייצר יותר מצבי הבקעה, תמשיך לשעמם, להיות אנמית ולא להבקיע שערים- לא מן הנמנע שנמצא את עצמנו באותה צרה כמו בעונה שעברה. כי בלי להבקיע שערים אי אפשר להביא נקודות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר