עופר טסלפפה, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

היובש נמשך, הקו האדום מתקרב והשיטה של המאמן לא משתנה

אם חשבנו שעופר טסלפפה ושחקניו שברו את הבצורת במשחק הגביע והשאירו מאחוריהם את תקופת היובש, אז המשחק בעכו החזיר אותנו לקרקע או יותר נכון לקרקעית

פורסם בתאריך: 2.11.21 09:53

איך זה שאוהדי הפועל פתח תקוה תמיד מוצאים תהום חדשה ועמוקה יותר ליפול אליה? אחרי עוד משחק מייגע ומתסכל, אני כבר מתקשה לאסוף את עצמי ולהאמין שיהיה טוב יותר. הפועל שוברת שיאים שליליים, שלא ידעתי שבכלל קיימים, ומאבדת בכל שבוע אוהדים נוספים שהחליטו שהגיעו מים עד נפש. זה נכון שבאהבה אין תמיד היגיון, בטח בכדורגל, אבל אני בטוח שרבים מאוהדי הפועל שואלים את עצמם עד לאן מגיע גבול הסיבולת שלהם.

שאלות יש בשפע אבל תשובות אין. מדוע בעכו, מועדון שעוקבים אחריו חמישה תיכוניסטים ופנסיונר, מצליחים יותר עם אותו מאמן שנכשל כישלון חרוץ אצלנו אשתקד? למה כל הקבוצות בליגה הלאומית כובשות פי 3, 4 או 6 יותר מהפועל? התקציבים די דומים, השחקנים באותה הרמה והמאמנים כבר עברו כמעט בכל מועדון. למה לעזאזל רק כאן לא צומח דשא?

בעונה שעברה הפועל הייתה עם שתי נקודות פחות אחרי 10 מחזורים, אבל כבשה חמישה שערים יותר – לפחות ראינו משהו, וזה עוד באחת העונות בגרועות בהיסטוריה מבחינת כיבושים. והשנה? אם חשבנו שעופר טסלפפה ושחקניו שברו את הבצורת במשחק הגביע והשאירו מאחוריהם את תקופת היובש, אז המשחק אמש בעכו החזיר אותנו לקרקע או יותר נכון לקרקעית. נכון, בשתי המחציות היו דקות טובות ושני מצבים שכמעט הסתיימו בשער, אבל בשורה התחתונה – מצבת הכיבושים נותרה על 0.

הפועל בעכו צילום פרטי

האם פיטורי המאמן היא התשובה המיידית והיחידה שנותרה? אולי, אני כבר באמת לא יודע. כל מחזור שעובר בלי נקודות ובלי שערים מעמיק את המשבר ומסבך עוד יותר הפועל. שיטת המשחק של טסלפפה לא השתנתה – מדוע? אחרי שער אחד בקרוב לאלף דקות, מה עוד צריך לקרות כדי שמשהו ישתנה? עוד מחזור או שניים בצורה הזו והפועל כבר תסתכל על הקו האדום מלמטה.
ביום שישי הקרוב תארח הפועל את כפר קאסם ואחריה תצא לפגרה בת שלושה שבועות. ככל הנראה שלא יהיו שינויים בעמדת המאמן בתקופה זו ולכן אני פונה ישירות למאמן הפועל: אתה עם הגב לקיר, במצב קריטי וחמור, ואין לך כבר מה להפסיד. קח את המשחק הקרוב ואת הפגרה הזו ונצל אותה עד תום. עם כל הביקורת, אני עדיין מאמין שיש בך ובשחקנים הרבה יותר ממה שהבאתם עד כה. בבקשה, עשו את המקסימום כדי לחזור טובים יותר ולהחזיר את אמון האוהדים שעדיין מאמינים בכם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רפאל.

    אין מה להתחנן למאמן. המאמן מקבל את מה שיש לו ויכול להצליח יותר במועדון אחר שיש לו סגל יותר איכותי. אדון עציוני הבעיה שעומדת פה בשאלה: למה לא צומח דשא אצלנו ואצל השכנים כן. הבעיה שנקראת זו העמותה והעמותה בלבד!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר