טורניר לזכר יוסי רוזנצוייג ז"ל, צילום מיכאל בן אור

זוכרים את יוסי רוזנצוויג ז"ל | טור מיוחד של מתן ציוני

שחקנים, מאמנים, אוהדים וחברי הנהלה רבים הגיעו אתמול לאירוע מרגש לזכרו של המנהל המיתולגי האהוב והמוערך של הפועל, יוסי רוזנצוייג. מתן ציוני נזכר ברגע אחד מיוחד בו גרם לו יוסי אושר גדול

פורסם בתאריך: 30.11.21 12:04

יש אנשים ואירועים שלא שוכחים. כזה הוא עבורי יוסי רוזנצוויג, כזה הוא אותו יום בשנת 1998. חגגתי אז בר מצוה ואימי היקרה רקחה לי הפתעה ביחד עם יוסי. היא לקחה אותי לאצטדיון האורווה, שכבר הפך נוסטלגי, ואמרה שרוכשים עבורי מנוי לכבוד יום ההולדת. היא הובילה אותי לכניסה לחדר ההלבשה, הפקידה אותי בידיו של מנהל הקבוצה החביב והלכה.
כשהבנתי מה קורה ואיפה אני נמצא, רעדתי מהתרגשות ונאלמתי דום. מראש הייתי נער די ביישן אבל כשקלטתי מולי את וואליד באדיר, אברבנל, גאבור מרטון, מנור חסן, קוזושווילי ו … מוטי קקון אליל נעוריי  לא יכולתי לזוז. בכנות שאינני מגזים. רגליי קפאו, נשימתי נעתקה ולמזלי יוסי רוזנצוויג קלט את אשר קורה ופשוט עשה הכל במקומי. הוא דאג שכל אחד מהשחקנים יחתום לי על כדור המשחק ויצטלם איתי ולא ויתר לאף אחד, גם למי שכבר הלך להתקלח.
אני לא זוכר הרבה מאותו יום, אחרי הכל הייתי בסוג של התקף התרגשות מתמשך. מה שאני כן זוכר זה את החיוך של יוסי, הנכונות שלו לשמח אותי ואת הכבוד שכל השחקנים רחשו לו. לכן, אין זה מפתיע שכל כך הרבה מהם הגיעו לדרבי הוותיקים כדי לחלוק לו כבוד ולהוקיר את זכרו ופועלו.

טורניר לזכרו של יוסי רוזנצוייג זל, תמונה קבוצתית של הפועל, צילום מיכאל בן אור

# # #

עשרות הגיעו לטורניר לזכרו של יוסי ז"ל

שלוש שנים חלפו מאז הלך לעולמו יוסי רוזנצוויג ז”ל, שחקנה ומנהלה המיתולוגי האהוב והמוערך של הפועל. אתמול נערך דרבי ותיקים לזכרו במגרש הסינתטי שליד האיצטדיון העירוני. מי שיחק בהפועל? בין היתר אלי מחפוד, יוסי שבחון, עומר בוקסנבוים, רפי כהן, שי הס, מיכאל זנדברג וגיא שמיר. במכבי: עומר גולן, שרון צופין, סולי צמח, גיא יצחק ועוד. אוהדים רבים מאמנים, ואוהדים, כיבדו אף הם את המעמד בנוכחותם. במשחק עצמו ניצחה הפועל 2:3. שלומי אדרי הבקיע צמד, יוסי שבחון הוסיף שער אחד להפועל. למכבי הבקיעו יוסי אופיר ואודי כבודי.

גיא רוזנצוויג עם בני קוזושווילי צילום פרטי

בנו של יוסי ז"ל, גיא, אמר: "היה אירוע מרגש מאוד לזכר אבי יוסי רוזנצויג ז"ל. אני רוצה להודות בשמי ובשם משפחתי לכל השחקנים, מאמנים, מנהלים, שופטים ואוהדים שהגיעו. התחלנו עם משחק ילדים א' בין הפועל פתח תקוה ומכבי הרצליה וסיימנו עם דרבי ותיקים מרגש בין הפועל פתח תקוה ומכבי פתח תקוה. הגיעו הרבה אנשים וכיבדו את זכרו של אבי. נשתדל להפוך את זה למסורת ולשדרג את זה משנה לשנה כי זה המעט שאני יכול לעשות למען אבא שלי שנתן את נשמתו למועדון הזה".

אלי מחפוד עם הגביע לזכרו של יוסי רונצוויג זל, ברקע תמונת יוסי ז"ל צילום מיכאל בן אור

אלי מחפוד אמר: "היה אירוע מרגש לזכרו של יוסי . היה דרבי כמו בימים היפים של המועדון. יוסי היה האבא של השחקנים, בן אדם משכמו ומעלה. הוא גידל דורות של שחקנים והראיה היא כמות האנשים שהגיעו לכבד את המעמד. אני רוצה באופן אישי להודות למשפחה על האירגון וגם לשחקנים שהשתתפו במשחק".

אייל יצחקי


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר