אבי לוזון, צילום זאב שטרן

חיבוק דוד: אבי שומר על גיא, בסיוע התקשורת | הטור של אלמוג אופיר

מסתבר שהבעיה במכבי היא לא רק המאמן, אלא העובדה שסביבו יש חומת מגן. וחומת המגן לא כוללת רק את המשפחה

פורסם בתאריך: 12.12.21 18:30

1. אנחנו, אוהדי מכבי פתח תקוה, ממשיכים למחות נגד הנהלת הקבוצה והעומד בראשה, וככל שהמחאה חריפה יותר מסתבר שהבעיה במכבי היא לא רק המאמן, אלא העובדה שסביבו יש חומת מגן. וחומת המגן לא כוללת רק את המשפחה, אלא גם חלקים בתקשורת.

אותה תקשורת יודעת לבקר את אבי לוזון על ההתנהלות וההתבטאויות המרגיזות, אבל כשצריך לשמור על גיא, עושה רושם שרבים מתגייסים. פרשנים ועיתונאים משום מה מכפישים את אוהדי מכבי הנאמנים שמגיעים לתמוך בקבוצה שהמשפחה דרדרה אל מתחת לקו האדום, ומנגד מנהלים מחאה לגיטימית נגד המאמן והיו"ר.

2. מישהו חשב לקחת תגובה מהאוהדים לדברים של אבי לוזון? לאפשר לנו להשמיע את קולנו? בשביל מה בעצם לשמור על אובייקטיביות? חבל לקלקל יחסים עם המלך הבלתי מעורער של ממלכת הכדורגל בישראל. מדובר בצביעות ובתעודת עניות לחלקים גדולים מתקשורת הספורט בארץ העיקר שהמלך אמר את דברו, פטר את עצמו מאחריות וגיחך שמדובר בסך הכל ב-20 אוהדים שמחפשים את האחיין שלו, ועולם כמנהגו נוהג. כאילו שכחו שעל שמו של הדוד מספר 1 רשומות גם שתי ירידות. ובשני המיקרים יש בצוות האימון מישהו ששם משפחתו לוזון. והואהדים? פתחתם במחאה? תעשו אותה מהיציע הרחוק.

גיא לוזון, צילום זאב שטרן

3. עכשיו הזמן להתייחס לציטוט החשוב מכולם, שטוב אולי בשביל למכור עיתונים וקליקים לאתרים, אבל אין בינו למציאות שום קשר. אני מתכוון כמובן להצהרה שגיא המאמן הרביעי בטיבו בליגה, שזה בערך כמו שליגת העל היא השישית בטיבה באירופה – עוד ציטוט מפורסם של הדוד הכל יכול.
חוץ מזכייה בגביע הטוטו והסנסציה ההיא מול פרטיזן בלגרד מלפני 16 שנה, גיא הפסיק לספק קבלות. מה כן כולל הרזומה שלו? פספוס ענק כמאמן סטנדרד ליאז' עם סגל שגדול על הליגה ובלי אף תואר – מה שהסתיים כמובן בפיטורים, שהפכו לשמו המסחרי. כך קרה גם בצ'רלטון, הפועל תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. נכון, היו גם הצלחות קטנות פה ושם, אבל היו יותר כישלונות.

4. אך כל הרזומה הזה לא הפריע כמובן לדוד להחזיר אותו לקווים בעונת 2018/19, כשהקבוצה הייתה 6 נקודות מעל הקו האדום. ואנחנו יודעים איך זה נגמר, נכון בירידת ליגה, ובדרך היו 6:0 מחפיר נגד הפועל תל אביב, לצד תבוסות לנתניה, בית"ר ואפילו לאשדוד. אז נכון, הוא העלה את הקבוצה בחזרה בתוך עונה, והייתה עונה לא רעה בעונה שעברה, שהסתיימה באקזיט. אבל העונה זה שוב לא נקראה טוב, פחות טוב אפילו מהפעם הקודמת בה הדוד והמאמן יקיר המשפחה לקחו אותנו לליגה השנייה. ואנחנו, האוהדים, נמשיך למחות. גם אם ימשיכו לטעון שמדובר ב-20 איש, למרות שמדובר ביותר. גם אם ימנעו מאיתנו להכניס שלטי מחאה. גם אם חלקים בתקשורת ימשיכו להעניק לדוד במה בלי לקחת מאיתנו תגובה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר