שחקני הפועל בסיום המשחק נגד א.א. פאחם בנוף הגליל, צילום פרטי

הפועל מציגה: הפתעה מחממת ביום חורפי | הטור של מתן ציוני

אחרי היכולת נגד אום אל פאחם, ם תצליח לחבר ניצחון שלישי ברציפות, נדמה שגם אוהדיה הפסימיים ביותר לא יצליחו להתאפק מלחלום על עליית ליגה

פורסם בתאריך: 29.1.22 18:22

דווקא במשחקה הטוב ביותר העונה, נמנע מאוהדיה של הפועל פתח להגיע לאצטדיון גרין ולתמוך בקבוצתם בשל עונש הרדיוס שספגו המארחים. הסיטואציה שנכפתה על האוהדים הכחולים הולידה מפגש מרגש של כ-200 כחולים בפאב הג'קי או בפתח תקוה, שרעד וגעש בכל אחד משלושת השערים שנכבשו.

הפועל הצפינה לאצטדיון גרין בנוף הגליל, כשהיא חסרה את עומר כץ החולה ואופק פישלר המורחק. לאור החיסורים, אם היינו עורכים סקר לפני המשחק, ככל הנראה שמרבית מאוהדי הפועל היו חותמים על תוצאות תיקו מול מי שהייתה בכותרות לאחרונה כטוענת לעלייה, אבל הפועל הכינה לנו הפתעה מחממת ליום סגריר.

לראשונה העונה, ארבעה שחקני בית פתחו בהרכב הפועל (חשפיה, רם לוי, מתן גושה ואביב סלם) עידו דוידוב, שהגיע רק לפני מספר ימים פתח גם הוא ורועי זכרי עלה לשם שינוי בהרכב ולא מהספסל.

הפועל פתחה היטב את המשחק, הייתה הקבוצה הטובה יותר לאורך כל המחצית הראשונה ובדקה ה-33 באה על שכרה. מוחמד באדיר שלח כדור ארוך לאביב סלם, שהמשיך במסירת אומן לתוך הרחבה. רועי זיקרי השתלט על הכדור, סידר לעצמו מצב לבעיטה ושלח את הכדור לרשת. שני השחקנים החמים ביותר של הפועל בתקופה האחרונה עם שיתוף פעולה מצוין מורידים את הפועל למחצית ביתרון.

מזג האויר הסוער גרם לביטול המשחק באצטדיון עילוט הסמוך אבל באצטדיון גרין המשחק המשיך והפועל המשיכה לשטוף את הדשא. פחות מרבע שעה בתוך המחצית השנייה, אוניקצ'י קיבל כדור באגף ימין, השתלט ומצא יפה את רבינוביץ', שמסר מהר לזיקרי, והחלוץ בנגיעה אחת מצא את הרשת הגבוהה וכבש את השני שלו במשחק והחמישי העונה.

החילופים הראשונים של טסלפפה הגיעו בדקה ה-66, כשאילי טמם ועוז פרץ החליפו את דוידוב וזיקרי. רק 5 דקות חלפו ופרץ ספק הוכשל ברחבה וסחט אדום ופנדל. פרץ עצמו ניגש לבעוט, כבש והעלה את הפועל ל-3:0 מדהים! שער שני לעוז פרץ מאז חזר להפועל.

הפועל התעייפה ולמרות יתרון מספרי, ספגה שער מצמק בדקה ה-84. נדמה שהשחקנים כבר חלמו על מקלחת חמה וחגיגות הניצחון ועוד הספיקו לספוג שער מצמק נוסף ממש לפני השריקה האחרונה.

 

הפועל מסיימת עם ניצחון חשוב ומתוק ועולה עד למקום ה-5 בליגה. הייתה זו הפעם הראשונה שהפועל כובשת 3 שערים מאז ה-3:1 על אחי נצרת במחזור ה-33 של עונת 2019/20. הפעם האחרונה שכבשנו 3 שערי חוץ הייתה מחזור אחד לפני כן, בניצחון 3:2 על … א.א פאחם.

הסיפור של הפועל פתח תקוה ממשיך לשבור שיאים בכל עונה מחדש. המטוטלת הבלתי נדלית ממשיכה לתעתע בנו. אם בתחילת ינואר הפסידה הפועל לאדומים אשדוד והייתה קרובה יותר לליגה א', אז בסוף החודש הפועל בסיטואציה הכי קרובה לעליית ליגה בה הייתה מזה שנים.

במשחק הבא תארח הפועל את אחי נצרת ואם תצליח לחבר ניצחון שלישי ברציפות, נדמה שגם אוהדיה הפסימיים ביותר לא יצליחו להתאפק מלחלום על עליית ליגה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר