רם לוי, רועי זיקרי, אביב סלם ומוחמד באדיר חוגגים אלרי הניצחון על א.א. פאחם, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

לא מסתנוורים מהשמש | הטור של מתן ציוני

ההחתמות של קבוצות הלאומית: מתן ציוני מסכם את חלון ההעברות של הפועל ושל יריבותיה לצמרת

פורסם בתאריך: 5.2.22 09:03

כמו בכל עונה נכנסו לחלון ההעברות של ינואר עם ציפיות וחלומות. כולנו פיללנו לפתוח כתבה שתכריז ששחקן בכיר חתם בהפועל, כזה ששווה 20 שערים בעונה ושייקח אותנו לליגת העל. מה לעשות שכאלו אין בנמצא בשוק? כן – גם לא זה שאתם חושבים עליו.

א.א פאחם השתוללו וממש התאבדו על עידן שמש. מדובר על סכומים חריגים במיוחד עבור הליגה הלאומית ומוגזמים לעומת שווי השוק של חלוץ הפועל ירושלים, שלהט בעונה שעברה עם 21 שערים – שהם בדיוק מה שהוא כבש במצטבר בכל 6 העונות שלפני כן. שמש נתן עונה אחת טובה ב-8 השנים האחרונות אבל בנוף החלוצים הצחיח גם השמש נראה כמו נווה מדבר – זה ייגמר כפאטה מורגנה ועם המשכורת הכי גבוהה שהרוויח עד כה וירוויח בעתיד בכדורגל.

בסופו של דבר הקבוצה הכי מתוקשרת בחלון ההעברות הנוכחי בלאומית החליפה את מלך השערים שלה, טימור אביטן, שכבש 10 שערי ליגה העונה (הלוואי עלינו), בשביל להביא את עידן שמש. אני לא יודע מה אתכם, אבל לוותר על השחקן הכי חם שלך בשביל אולי לפגוע בול בעידן שמש – זה לא חיזוק – זה הימור גדול.

 

כפר קאסם החתימו את מוטי מלכה, עוד שם שעלה רבות בהקשר של חיזוק להפועל. חלוצה לשעבר של נוף הגליל שיחק העונה פחות מ-20 דקות רשמיות של כדורגל וזה אחרי העונה הקודמת בה שיחק כמעט 30 משחקים, בשתי קבוצות שונות, ולא הבקיע אף לא שער אחד.

טימור אביטן, חלוץ ששווה מספר דו ספרתי של שערים בכל עונה, העדיף כמו רבים אחרים (אוהד קדוסי לדוגמא) לרדת לליגה א' בשביל לקבל משכורת שאף קבוצה בלאומית לא הייתה מוכנה לשלם עליו. עירוני טבריה שועטת ללאומית, משקיעה כסף רב ועדיין מדובר בהגזמה שהחתימה את חלוצה של א.א פאחם בחוזה כזה לשנתיים וחצי.

ההשתוללות חסרן הרסן והאחריות התקציבית של המועדונים היו בדיוק הסיבה שהפועל משחקת העונה בליגה הלאומית ולא בליגה השלישית. חכו ועקבו אחר העונשים שיושתו על א.ס אשדוד, ראו את התלאות של בית"ר ירושלים ואל תהיו מופתעים אם בסוף העונה תראו עוד מועדונים שלא עומדים במשכורות השחקנים.

הפועל היו לשם שינוי ממוקדים ולא החליפו חצי קבוצה כבשנים עברו. המגן הימני דניאל טוויזר, שלא הציג יכולת משכנעת הוחלף במגן ותיק, מוכר ומוכח – ויקי כחלון, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון. אגב, הוא החמישי בסגל הנוכחי שעשה קאמבק: עוז פרץ, רועי זיקרי, חיים איצרין ואביב סלם.

לא הרבה התרגשו מחזרתו של עוז פרץ, אבל הוא היה ההחתמה הראשונה של חלון ההעברות הנוכחי והגיע ממש בתחילתו. בשונה מהעבר, לא חיכו בהפועל לשניות האחרונות (שרק אותן זוכרים) ומאז שחזר הספיק כבר לכבוש שני שערים והפועל לקחה 10 מ-12 הנקודות. לא שאת כל הקרדיט צריך לתת לפרץ עצמו, אבל עם מספרים לא מתווכחים.
אם אני זוכר נכון, מדובר בשינויים המועטים ביותר שחווינו במועד ההעברות של ינואר בשנים האחרונות. האם זה יוכיח את עצמו במבחן התוצאה והפועל תישאר במעלה הטבלה? אפשר רק לקוות ולהאמין שכן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר