אבי לוזון, צילום זאב שטרן

לידיעת הקורא (והיו"ר) אבי לוזון | הטור של אלמוג אופיר

הצהרת כי אם יבוא מישהו שייקח על עצמו את הערבויות תשחרר את הקבוצה שלנו ותעזוב, ואני שמח לבשר כי המשימה הושלמה. אז שחרר, אנחנו רוצים להתקדם

פורסם בתאריך: 17.2.22 10:53

1. ברייקינג ניוז לאבי לוזון היקר ולכל המשפחה הלוחמת: מכבי פתח תקוה עם רגל וחצי בלאומית ובגישה הנוכחית ייחרץ גורלנו הרבה לפני השריקה האחרונה של העונה. גם לאוהד ותיק כמוני קשה להיזכר מתי מכבי לא הייתה מסוגלת לכבוש שער מהתקפה מסודרת או התקפת מעבר. מצבים נייחים זו האופציה היחידה, כשאליהם אפשר להוסיף גלגלי הצלה לא אופטימליים בדמות מערכת הוואר ושוער הפועל ירושלים, אדבאיו אדליי, שבלעדיו אנחנו עדיין מחפשים במילון את ההגדרה לניצחון.

2. עד ששאבנו קצת אופטימיות הגיע המשחק נגד בית"ר. הסגנון נותר כשהיה, והשער כמובן נכבש ממצב נייח בעקבות כדור קרן. משום מה ניר קלינגר וצוותו סברו כי מספיק לעצור את היריבה המבוהלת למשך מחצית אחת, ולחצי השני לא טרחו כלל להופיע. חצי שעה לסיום נותרנו ללא חלוץ חוד בחסות חילוף הזוי של המאמן, ואם חשבנו שמדובר בהזיה האחרונה לערב זה, הגיעו שש דקות בהן קרה הכל – שועה בישל, שועה הורחק, ובחיסרון מספרי הצהובים השלימו מהפך. איבוד עשתונות מוחלט בכל מערכי הקבוצה שלנו, מהראש (ויושב הראש) ועד אחרון השחקנים.

 

3. בזמן שהדרך ללאומית נראית סלולה, מחאת האוהדים ממשיכה בכל הכוח בדמות הפגנה מול ביתו של יו"ר עמותת מכבי פתח תקוה בפועל, סלע מנדל. דרשנו לקבל הסברים על הנעשה במועדון, ובעיקר לאן הלך הכסף, בין השאר מהמכירה "הצנועה" של הסקורר החדש של סלטיק, ליאל עבדה.
אבי לוזון הצהיר כי אם יבוא מישהו שייקח על עצמו את הערבויות הוא ישחרר את הקבוצה שלנו ויעזוב, אז אני שמח לבשר כי המשימה הושלמה, הכסף גויס באמצעות התארגנות של מספר אוהדים והמסר הועבר להוד מעלתו במכתב מסודר על ידי עורך דין.

4. ובנימה אישית אבי, תפסיק בבקשה להתעלם מפניותינו החוזרות ונשנות ותתחיל לשתף איתנו פעולה על מנת לבצע את בדיקת הנאותות כמתחייב. והכי חשוב – תעמוד במילה שלך ותשחרר לנו את הקבוצה האהובה שלנו. עשית די, אתה יכול לחזור להיות אוהד ביציע ויחד איתנו לתמוך במכבי פתח תקוה נקייה מאינטרסים. שנת 2022 כבר כאן, בואו נתקדם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר