אבי לוזון, צילום זאב שטרן
אבי לוזון, צילום זאב שטרן

הניצחונות משמחים, ההתנהלות של אבי לוזון ממש לא | הטור של אלמוג אופיר

יאן ניקולסקו חלוץ מצוין, עידו שחר הוא רמה אחת מעל כל מי שהיה בשישור של מכבי עד הגעתו. אבי לוזון? הוא מעבר לשיאו

פורסם בתאריך: 12.3.22 09:41

1. התיקו בנתניה ובמיוחד הניצחון העשיר באירועים על אשדוד (ו"תודה" לשופט שהצליח להפיק 3 פנדלים לזכות אותה קבוצה באותו משחק' חריג בכל קנה מידה) החזירו לאוהדי מכבי את הצבע לפנים עם סיכוי זהיר להישאר בליגה. יאון ניקולסקו הוא חלוץ מצוין וטוב עשה ניר קלינגר שהתעקש עליו, עידו שחר הוא קשר ברמה אחת לפחות מעל כל מה שהיה למכבי עד הגעתו, ולאמק בנדה פורע שטרות, חרף ההתנהגות הפרועה ואיבוד העשתונות במשחק האחרון.

מצד שני, המאמן שלנו שוב בחר לעשות חילופים הגנתיים מוקדם מדי, ולא ברור למה שחר יוצא ובמקומו נכנס דניאל פלשר ולא למשל אור אינברום, שחקן מגוון שיכול להחזיק בכדור, לצאת קדימה ולנטרל את אפקט הלחץ של היריבה.

למרות שערוריית השיפוט, השגנו ניצחון חשוב להמשך מאבקי ההישרדות בפלייאוף התחתון. כדי להתחיל אותם ברגל ימין, 3 נקודות מול סכנין הן בבחינת חובה.

2. מופע הבלהות של אבי לוזון, שנכנס חזיתית בניר קלינגר אחרי הגול האכזרי שספגנו בגביע, לא יישכח במהרה. מביש, מביך, דוחה – הכל נכון. ומה עם תקשורת הספורט שכנראה לכבוד פורים התחפשה לתקשורת פוליטית? גינוי מחד, אבל שמירה על האיש הכי חזק בכדורגל הישראלי מאידך. קצת מוזר שפתאום לאבי לוזון כל כך חשוב הגביע. עד כמה שאני זוכר, כשכבר הגיע לגמר הקבוצה עלתה עם הרכב הזוי מינוס השוער הראשון והשחקן המוביל בקבוצה. האוהדים נותרו עם שאלות, בעוד כבוד היו"ר (בפעם המי יודע מה) התעלם מחובתו לספק תשובות.

 

ומה אכפת לו בעצם? את הכותרות השליליות הוא ימשיך לספק, ומיד אחר כך ירוויח עוד זמן מסך כשיתנצל. מול אשדוד הוא לא התבייש להתקרב לגדר ולהתעמת עם האוהדים. למי ששכח, לא מדובר בבעלי הקבוצה, אלא ממי שקיבל את זכויות הניהול מהעמותה. כן למכור, לא למכור, צאו כבר מהסרט. הקבוצה פשוט לא שלו.

3. עם כל הכעס על ההתנהלות המחפירה, חשוב לגנות את קריאות הנאצה נגד אבי לוזון ולהזכיר כי פעל שנים ארוכות ועשה הרבה למען הצלחתה של מכבי פתח תקוה. אלא שבאותה נשימה יש להדגיש כי האיש פשוט מעבר לשיאו והגיע הזמן לשים את האגו בצד ולפנות את הבמה בצורה מסודרת, תוך פגישה והגעה להבנות עם נציגות האוהדים.

אבי לוזון, אם מכבי פתח תקוה כל כך יקרה ללבך, רד בבקשה מהעץ שטיפסת עליו ותפסיק לזלזל באוהדי הקבוצה. די לערב את השחקנים ולמנוע מהם להודות לנו אחרי המשחקים, ומספיק לנסות ולמנוע מחאה לגיטימית. שב איתנו ונגיע יחד להבנות. אין פה שום דבר אישי וכולנו רואים רק את טובת המועדון. מה לעשות? נכון להיום פשוט יותר טוב לו בלעדיך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר