אוהדי הפועל באיצטדיון באום אל פאחם צילום עומר יצחקי
אוהדי הפועל באיצטדיון באום אל פאחם צילום עומר יצחקי

הפרחים להפועל עכו | הטור של מתן ציוני

הפועל אכזבה במשחק שאמור היה להבטיח סופית את העלייה שלה לליגת העל, אבל החדשות הטובות הגיעו מעפולה, מהמשחק בין עירוני טבריה להפועל עכו. אפשר וצריך לעלות בסטייל בשבוע הבא עם ניצחון ולא בזכות חסדי קבוצה אחרת

פורסם בתאריך: 2.5.23 13:18

על אף שבדיעבד הספיקה להפועל נקודה כדי לחגוג את העלייה, היא הציגה את אחד ממשחקיה החלשים העונה וצריכה לשלוח פרחים להפועל עכו שעשתה עבורה את העבודה מול טבריה. הפועל תוכל לחגוג סופית ורשמית אם לא תפסיד במשחק הבא, נגד בני יהודה.

עשרה ימים חלפו מניצחונה של הפועל מול עירוני טבריה ועד המשחק אתמול באום אל פאחם. 6 נקודות היתרון מהמקום השלישי, אולי הורידו את מפלס הלחץ עבורנו אבל לא שחררו אותו לחלוטין. אם הייתם שואלים כל אוהד כדורגל, להוציא את אוהדי הפועל פ"ת, הם ודאי היו אומרים לכם שכבר עלינו ליגה אבל אנחנו לא נירגע עד שהכל יהיה חתום וסגור.

ואכן לפני המשחק היה נדמה שהכל כבר מוכן לתחילת חגיגות העלייה של הפועל. אוהדי אום אל פאחם כתבו ברשתות החברתיות וטענו בפנינו גם כשפגשנו אותם בסביבת האצטדיון שניצחנו עוד לפני שהתחיל המשחק, וזו רק שאלה של כמה. כנראה שהם התבלבלו עם המשחק של מכבי פתח תקוה נגד בני יהודה. בכל מקרה, אצטדיון השלום החדש קיבל את 1,000 אוהדי הפועל בסבר פנים יפות, כמו גם האוהדים המקומיים, אבל שחקניה של אום אל פאחם לא עשו הנחות להפועל, ובצדק.

במקום לציין לטובה ולשבח את שחקני הפועל על עליית ליגה, נשארתי בעיקר מלא הערכה ותודה לשחקני הפועל עכו, שלא רק שניצחו אלא גם הביסו את טבריה בביתה במשחק המקביל. גם אום אל פאחם, שסיימה למעשה את העונה, הפתיעה רבים כשעלתה עם הרכבה החזק ביותר ולא עשתה אף הנחה להפועל. וכן, כל זה בזמן שבני יהודה חוטפת חמישייה במחצית ושביעייה בסה"כ. שיתכבדו נא שחקני ומנהלי הכתומים וילמדו מאום אל פאחם ועכו כיצד מסיימים את העונה בכבוד. רק אם אפשר, עשו זאת רק אחרי המשחק הבא נגדנו.

 

המשחק עצמו היה מאכזב מאוד. אולי שחקני הפועל, כמו גם רבים מאוהדינו, חשבו שהמארחים לא יפריעו להם ויתנו את המשחק אבל התבדו תוך זמן קצר. אוהדי הפועל שעשו דרך ארוכה ופקוקה קיוו שלא עשו את המאמץ לחינם אבל לא זכו משחקני הקבוצה לתוצרת או אפילו מצב אחד שראוי לציון במחצית הראשונה. הבשורה היחידה שעודדה אותנו הייתה בדבר שער היתרון הראשון של הפועל עכו על טבריה.

המחצית השנייה לא הביאה עימה בשורות חדשות וגם חילופיו של עופר טסלפפה, שחסר ארבעה שחקנים מהסגל, לא הביאו לשינוי משמעותי. בדקה ה-66 המארחים עלו ליתרון מוצדק כשהגבהה מאגף שמאל, חלפה על פני כל הגנת הפועל והסתיימה עם שער של אנאס מחמיד. הפועל כמעט ולא הגיעה למצבים לאורך המשחק ולמעט פעולה אחת יפה של בר נאווי, לא התקרבה לשער. בתסריט אלטרנטיבי טבריה הייתה מובילה ואנו היינו מתכווצים ונוטפי זיעה קרה של התקף חרדה, אבל הייתה זו דווקא עכו שהבקיעה עוד ועוד וסיימה ב-4:0 ענק, שבסיכום אפילו היטיב את מצבה של הפועל בסיום המחזור.

הפועל אמנם הפסידה והציגה משחק אפור ומאכזב, אבל שיפרה עמדות והבטיחה את עליית הליגה ב-99%. למי שטרם עשה את החישובים – הפועל מובילה בשש נקודות על טבריה כשנותרו שש נקודות בקופה. הפרש השערים של הפועל טוב ב-9, כך שרק תסריט בלתי רגיל על סף הדמיוני ימנע מהפועל עליית ליגה. אז לא יקרה כלום אם נחכה עם החגיגות ליום שני הבא, כשנארח את בני יהודה. נקווה לעלות ליגה בסטייל, עם ניצחון ולא הודות לחסדם של אחרים (ושוב תודה לכם הפועל עכו).

עליית ליגה לא מתרחשת במשחק אחד אלא בסיכום כלל משחקי העונה. הפועל עשתה עונה גדולה, ענקית וכזו שכל אחד ואחד מכם היה חותם עליה בעיניים עצומות כמעט בכל שלב של השנה. שהגמגום של אתמול לא יפיל את רוחכם, להפועל פתח תקוה מגיע לעלות לליגת העל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר