שחקני מכבי חוגגים את אחד השערים בבלומפילד, צילום אלמוג אופיר
שחקני מכבי חוגגים את אחד השערים בבלומפילד, צילום אלמוג אופיר

הגיע הזמן לרפורמה במכבי פתח תקוה | הטור של אלמוג אופיר

אלמוג אופיר מסכם את העונה של מכבי, פונה אל אבי לוזון, וכן, מפרגן להפועל

פורסם בתאריך: 4.5.23 14:03

1. ושוב חוזרת לה אותה המנגינה – ברכות למכבי פתח תקוה שחוזרת לליגת העל אחרי שנה. עונה לא פשוטה בכלל עברה על כוחותינו מפיטוריו של שי ברדה ועד הגעתו של בני לם, אבל אקורד הסיום עם שביעייה קלילה בבלומפילד נתן את האות לפרידה הרשמית מהלאומית.
מה הלאה? כמו תמיד במכבי כשהיא על תקן קבוצת מעליות – לפרק ולבנות הכל מחדש, אם רוצים להעמיד קבוצה ראויה לליגה הבכירה, כמובן. מלבד ארד בר, עידן טוקלומטי ומוחמד הינדי, טוב יעשו במועדון אם יתחילו כבר עכשיו במתיחת פנים רצינית ביותר לקראת העונה הבאה.

2. עוד חזון למועד, אבל ברור שהכל יקום וייפול על שאלת המשך דרכו של אבי לוזון. הוא ביקש שנדחוף ונעודד, עד השגת המטרה, ועכשיו תורנו לבקש ממנו – קיים את הבטחתך ותן את הקבוצה לידיים חדשות, ויפה שעה אחת קודם.
באווירת הדיונים בבית הנשיא, הגיע הזמן לעשות רפורמה במכבי ולפנות את המקום לאיש עסקים רציני שיוביל את הקבוצה קדימה עם יעדים ברורים ומטרות, בראשן תקיעת יתד בליגה הבכירה לשנים ארוכות.

עד כמה זה ריאלי? נחכה בסבלנות כדי לגלות, אבל רק כך נוכל להבריא את מכבי אבשלום פתח תקוה. מה שבטוח הוא שאם הכבוד של אבי לא יאפשר לו ללכת, לשחרר את הקבוצה ולהפוך לנשיא כבוד ותו לא, היציעים יחזרו להיות שוממים, התשוקה תתפוגג ועל הדשא נחזה בעוד עונת הישרדות.

3. יש מי שמפרגן ויש מי שמצקצק, אבל אני בוחר להגיד שאפו ענק ליריבה העירונית שלנו שצפויה גם היא להצטרף רשמית בשבוע הבא לליגת העל. היריבות תמיד הייתה, אבל כיף יהיה שהדרבי הגדול של פתח תקוה יחזור לליגה הבכירה.
מועדון שהיה מרוסק במשך כ-15 שנה, בכלל זה מחסור חמור בתשתיות, ולא צלל למעמקי הליגה השלישית בחסות ובזכות הבקרה התקציבית, הצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולחזור לקדמת הבמה. וכמובן מילה טובה לקהל הגדול שנשמר ומביא איתו ליציעים דור המשך של אוהדים נאמנים. לנו נותר רק להסתכל וללמוד שלא הכל אבוד. עם אומץ, תשוקה ומחויבות מגיעות גם ההצלחות.
סחתיין הפועל, להתראות בעונה הבאה בליגת העל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א מאן

    כל הכבוד לפירגון זוכר אני שבשנות ה60 באחד המחזורים הפועל ראשונים מכבי שניים נחמי ה בן אברהם מצהיר העיר פתח תקוה בצמרת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר