התפאורה של ארגון החזית הכחולה במשחק העלייה נגד בני יהודה, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
התפאורה של ארגון החזית הכחולה במשחק העלייה נגד בני יהודה, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

שלחתי הודעות אישיות לכל השחקנים, זה מה שכתבתי | הטור של מתן ציוני

אני בן אדם בוגר ונורמטיבי, אבל האהבה, האהדה וההערצה להפועל פתח תקוה גורמת לי להרגיש כמו בכל פעם מחדש כמו ילד. ביום שלפני המשחק לא התאפקתי ושלחתי לכל שחקני הסגל של הפועל הודעות אישיות

פורסם בתאריך: 9.5.23 14:21

בתום שמונה שנים קשות ואפורות בליגה הלאומית, הפועל התפוצצה בענק ועלתה בצורה הכי מרשימה שיש לליגת העל. אלפי אוהדים חגגו ביציע ולאחר מכן עד השעות הקטנות של הלילה. ההצלחה הזו שייכת לכל אחד ואחד מאיתנו – תחגגו, מגיע לכם!

שחקני ואוהדי הפועל חוגגים עלייה, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה

שחקני ואוהדי הפועל חוגגים עלייה, צילום אסף הופמן הפועל פתח תקוה

אני אמנם כבר בן 38 ובסך הכל בן אדם בוגר ונורמטיבי, אבל האהבה, האהדה וההערצה להפועל פתח תקוה גורמת לי להרגיש כמו בכל פעם מחדש כמו ילד. ביום שלפני המשחק לא התאפקתי ושלחתי לכל שחקני הסגל של הפועל הודעות אישיות בהן ביקשתי מהם לעשות הכל כדי לעלות ליגה בסטייל:

"שחקנים יקרים,
עשיתם עונה נהדרת ונפלאה עד עכשיו.
עליית הליגה רשומה על כל אחד ואחד מכם!
בזכותכם חווינו את השנה הכי טובה שלנו מזה שנים ואנו נזכור ונוקיר לכם את זה לתמיד
מגיע לכם לסיים את העונה הזו עם ניצחון מול קהל כחול ענק וצוהל
אנו נגיע בהמונינו ביום שני הקרוב כדי להודות לכם על המסע הארוך, המאתגר והמרגש שמגיע לסיום ומבקשים מכם לתת מופע אחרון שיהיה לחותמת הסופית של העונה.
מגיע לנו, אבל עוד יותר- מגיע לכם לסיים בסטייל".

האמנתי בשחקני הפועל עוד לפני המשחק, אבל גם בדמיון הכי חופשי שלי לא חשבתי שנזכה לכזאת תצוגה מרגשת ומרשימה. בדומה למשחק מול טבריה, גדשו למעלה מ-7,000 אוהדים שמחים ונרגשים את היציעים. חלקם עוד חששו מהסתבכות ופספוס במשחק הזה, אבל השער המהיר כבר בדקה ה-4 הסיר כל פחד ונתן את האות לתחילת הפסטיבל בכחול. השירה הגדולה לא פסקה ואוהדי הפועל המשיכו בחגיגות שרק הלכו והתעצמו עם כל שער שנכבש.

 

המשחק הזה הדגיש ביתר שאת כמה מנקודות החוזקה של העונה הזו: התרומה העצומה של רז שטיין, שמסיים עונה אדירה עם מספר דו ספרתי של שערים ובישולים. הנוכחות והדומיננטיות של ג'ימי אלכסיס, שניכרה לאורך העונה. התרומה של שחקני הפועל בכיבוש השערים: רועי זיקרי ועוז פרץ עם צמדים שהעלו את מאזנם ל-9 שערי ליגה כ"א. ההתקדמות הגדולה של שחקני הבית: מתן גושה הפנומנלי, רם לוי, בר נאווי ואופק אושר שכבש את שערו השלישי. ובנוסף, כל אחד משחקני הסגל הראה יכולת משמעותית, מחויבות, חיבור למועדון ולקהל ורצון עז להצליח.

אפשר לכתוב אלפי מילים על העונה הזו של הפועל ובטח על השנים האחרונות, בהן עלינו מתהום העמוקה ביותר ועד לרגע המתוק בסיום המשחק אתמול בו פרצו הרגשות ודמעות השמחה. כמו שהיינו יחד בכל הדרך רוויית האכזבות והמכאובים, כך ההצלחה הזו שייכת לכל אחד ואחד מאיתנו. מועדון הפועל פתח תקוה עשה עבודת שיקום פנטסטית וסוף-סוף קוצר פירות ראשונים של הצלחה.

השמחה האדירה תלווה אותנו בימים הקרובים ועד לסיום הרשמי של העונה ביום שישי הקרוב. לאחר מכן יגיע הזמן להתחיל לתכנן ולבנות את העונה הבאה בליגת העל. בניגוד לעלייה הקודמת, הפעם המועדון מגיע חזק ומסודר יותר. העוצמה של אלפי אוהדים, רבים מהם כחברי עמותה, ומערכת חזקה ומקצועית תסייע להפועל לתקוע יתד בליגת העל ונקווה שתישאר שם למשך שנים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר