הפועל חוגגת עלייה, צילומים סער כרמלי, אסף הופמן, עומר יצחקי
הפועל חוגגת עלייה, צילומים סער כרמלי, אסף הופמן, עומר יצחקי

עונה מרגשת וגיליון ציונים מעולה: סיכום העונה של הפועל | אייל יצחקי

המאמן, האוהדים, השחקנים, המדיה וההנהלה: קבלו עוד סיכום של העונה הנהדרת של הפועל, הפעם עם ציונים

פורסם בתאריך: 15.5.23 14:12

התפאורה של אוהדי הפועל נגד בני יהודה, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

התפאורה של אוהדי הפועל נגד בני יהודה, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

האוהדים. אם יש חלק במגרש בו ברור שהליגה הלאומית קטנה על הפועל פתח תקוה, אלו היציעים. אין קבוצות בליגה הלאומית עם עוצמת קהל כזו, יש לא מעט קבוצות בליגת העל שלא מסוגלות להגיע למימדים כאלה ביציע. בלי מבצעים, בלי מתנות. זה התחיל בשיווק טוב, וזה נמשך בזכות האיכות של החוויה והאווירה. הפועל הייתה עונה סיפור הצלחה על המגרש, הפועל הייתה העונה סיפור הצלחה ביציע. שאפו גדול לחזית הכחולה: על התפאורות המדהימות, על העידוד הבלתי פוסק גם ברגעים קשים על המגרש (והיו כאלה, לא מעט אפילו העונה), על השירים החדשים ובעיקר על הצלילים האיטלקיים. שאפו גדול לכל מי שהפך את הפועל לחוויה משפחתית: משפחות שלמות נראו ביציעים, ילדים וילדות עם חולצות של הפועל, שמחים, מעודדים ושרים. בזכות האווירה, בזכות ההצלחה, בזכות הפעילויות מול הקהילה, בזכות האירועים לילדים במבואה של האצטדיון, הפועל בנתה את עצמה מחדש לא רק על המגרש אלא גם ביציע. מה שנותר זה להעלים לחלוטין מהרפרטואר את המילה שואה, שעדיין קיימת שם, פחות אמנם, אבל קיימת. להעלים לחלוטין. הציון: 9.5. 

אבי יחיאל ומשפחתו, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אבי יחיאל ומשפחתו, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אבי יחיאל. כשסיפר לי בפעם הראשונה יו"ר הוועד המנהל של הכחולה אז, שגיא שיינר, על מינויו של אבי יחיאל למנכ"ל הפועל, הייתי משוכנע שזה רעיון מצוין. הוא נעים, הוא תרבותי, הוא אינטליגנטי. הוא איש כדורגל, הוא מחובר להפועל, הוא צבר קילומטראז' בעולם העסקים ברמה מורכבת וגבוהה. אין שילוב מושלם מזה לתפקיד מנכ"ל מועדון כדורגל. אמרתי מיד שזה רעיון מעולה. אבל למציאות, כמו שאומרים, היו תכניות אחרות. שורה של טעויות קריטיות בבניית הסגל, בקבלת החלטות ובעיתוי שלהן, הובילה את הפועל לליגה א'. בדיעבד התברר שלא סתם יחיאל קיבל הזדמנות נוספת בליגה הלאומית, כי לך תדע איך ומתי היה מסתיים הפרק של הפועל בליגה א'. ואת ההזדמנות השנייה הוא ניצל באופן מופלא כדי להראות לאוהדי הפועל שסוף סוף, אחרי שנים רבות, יש על מי לסמוך. יש מי שינהל את הפועל בשכל ובסבלנות, במקצועיות, תוך שליטה והתקדמות בפרמטרים רבים, ניהול מדויק, ובדרך גם יגייס את הגיס אדם נוימן כד לעשות כאן שדרוג כלכלי עצום למועדון כל הדרך לליגת העל. אחרי הירידה לליגה א' התרשמתי מהדרך בה ניתח בשיחה פרטית את הסיבות לכך, החל למשל מנתונים אישיים של השחקנים שהשפיעו על הפן המנטלי, ועד הטעויות המקצועיות שנעשו. כבר אז חשבתי שסוף סוף יש להפועל דמות שיכולה להוביל את המועדון למקומות טובים. אוהדי הפועל יכולים סוף סוף להתרגל למחשבה שיש על מי לסמוך. הציון: 9.5.  

עופר טסלפפה, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עופר טסלפפה, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עופר טסלפפה. רכבת הרים. הוא בנה כאן בעונה שעברה קבוצה לצמרת ליגה א', הפך אותה תוך כדי תנועה לקבוצת צמרת בליגה הלאומית, והעונה עמד במטרה והחזיר את הקבוצה לליגת העל אחרי שמונה שנים. לצד תקופות מדהימות, היו כאן תקופות חלשות מבחינת היכולת והנקודות, והיו משברים, לעיתים ארוכים מידי, עד כדי חשש שלמרות הסגל המצוין, התקציב הגבוה, והתנאים המעולים במועדון, המטרה לא תושג. אבל טסלפפה בנה כאן קבוצה מחויבת, מחוברת, טובה מאוד התקפית, מעולה הגנתית, וידע להוציא את הקבוצה מהמשברים. רואים שהוא מבין כדורגל ובכל דבר שהוא עושה יש מחשבה וזה חשוב מאוד. למרות שהיה לו מערך מועדף, הוא ניסה כשהיה צריך גם שיטות ומערכים אחרים, ובתקופה מסוימת כמעט את כל מה שאפשר. לקראת הפיניש הוא  מצא את האיזון עם אופק אושר שאפשר לו תמרון בין שני מערכים תוך כדי משחק. אני מודה שבלא מעט פרקי זמן במהלך העונה היו לי ספקות לגבי היכולת שלו להוביל את הפועל חזרה לליגת העל. בשורה התחתונה טעיתי. לטסלפפה מגיע שאפו גדול. הציון: 9.  

רם לוי, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רם לוי, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רם לוי. אח, איזה קפטן, איזה שחקן בית. גם בתקופות החלשות שלו על המגרש רם לוי היה דמות מאוד חשובה בהפועל, על המגרש ומחוצה לו. בעונה הזו הוא מימש על המגרש את מה שתמיד היינו בטוחים שיש בו כקשר אחורי. התיזמון, המיקום קריאת המהלכים, המחשבה צעד אחד קדימה, הנחישות, עשו אותו  לשחקן שלהפועל מאוד קשה בלעדיו. כל זה יחד עם התקדמות בהנעת הכדור וביציאה קדימה (ולא נשכח את הגול המדהים בכפר סבא) הפכו אותו לשחקן שכיף היה לראות אותו העונה. הציון: 9.  

מתן גושה ואוהד, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מתן גושה ואוהד, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מתן גושה. זה היה בערך לפני שנתיים. איש מקצוע שאני מאוד מעריך את דעתו ויכולותיו, אמר לי על מתן גושה את המשפט הבא: "לקחנו קשר אחורי שהיה בסדר, ואנחנו הופכים אותו לבלם מצוין. מדהים לראות את ההתקדמות עצומה שעשה גושה, שבתחילת הדרך עשה לא מעט טעויות. אז איך הוא הפך לבלם מצוין, יציב, עוגן אמיתי בהגנה, ולמבקיע שערים מכריעים ואף מבשל? אני לא מכיר אותו אישית ולא עשיתי לפני כתיבת הטור הזה שיחה מקדימה עם אף גורם בהפועל. אז אני מניח שהיכולת הבסיסי תמיד הייתה שם, אך היא השתדרגה בכל שבוע שעבר בעיקר בזכות עבודה קשה ונכונה של גושה עצמו, הביטחון שהוא קיבל מהמאמן, התמיכה מהיציע. בשורה התחתונה הפועל הרוויחה בלם מצוין. הציון: 9.5.

רז שטיין, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רז שטיין, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רז שטיין. הוא שחקן מוכשר, חזק פיזית, בעל יכולת בעיטה ומסירה, מבין את המשחק ובנוי היטב מנטלית. יש לו פוטנציאל להיות שחקן ליגת על, ואין לי מושג מה התפספס בדרך והוביל מליגת העל לליגה הלאומית, אבל הפועל פתח תקוה הרוויחה מכך בגדול. שטיין התחיל את העונה כחלק מצמד מנצח יחד עם עידן שמש, אבל שמש נפצע לא מעט, במשך תקופה לא קצרה שהייתה קריטית לקבוצה לקח על עצמו חלק משמעותי במשחק ההתקפה של הקבוצה. עם מספרים יפים ועונה טובה, שטיין חוזר בדלת הראשית לליגת העל. מגיע לו. הציון: 9.

דג'ימי אלכסיס, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

דג'ימי אלכסיס, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

דג'ימי אלכסיס. פיזי, עם מיקום ותיזמון מצוין, הרבה לב ונחישות, אנרגיות בלתי נגמרות וחיבור מדהים למועדון ולקהל. דג'ימי אלכסיס היה השחקן הכי משמעותי העונה בהפועל. היו שחקנים טובים ממנו, יש שחקנים מוכשרים ממנו, אבל כשהוא לא שיחק, החיסרון שלו היה הכי מורגש. הפועל צירפה השנה זר אחד בלבד, ופגעה איתו בגדול. אם לעיתים מצאתם את עצמכם סופרים את הכחולים על המגרש כדי לוודא שהפועל לא עם שחקן יותר, אלכסיס היה הסיבה. לא יודע מה יהיה איתו בעונה הבאה, ואשמח אם הוא יישאר, אבל אם הוא לא יישאר כאן, כל קבוצה שתחתים אותו תרוויח בענק. צריך רק לגרום לו לחייך וליהנות. הציון: 9.5.

עידן ורד, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עידן ורד, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עידן ורד. החתמה שהייתה בינגו ענק. אחרי שנים בהן הפועל לא השתדרגה משמעותית בינואר, היא עשתה קפיצת מדרגה בחלון של העונה שעברה, והעונה הביאה בדיוק את מה שהיה חסר לה. ורד נתן להפועל יכולת בקישור הקדמי, ניסיון, אופציית מסירה כמעט בכל רגע נתון, ונתן תכל'ס. הוא הבקיע את שער הניצחון הדרמטי נגד עכו כמו שרק הוא יודע, והעבירה שהובילה להרחקת גרשון קופי במשחק נגד טבריה נעשתה עליו. ולצד היכולת כיף היה לראות את הרעב והתשוקה שלו, את האנרגיות ושמחת החיים. כשכתבתי על אבי יחיאל את המילים ניהול מדויק, ההחתמה של ורד היא בין הדברים שאליהם התכוונתי. הציון: 9.

רועי זיקרי, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רועי זיקרי, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רועי זיקרי.זו כבר עונה שנייה של זיקרי בהפועל, ובשורה התחתונה, למרות פציעות, המספרים שלו יפים. לעיתים נדמה שהוא הולך עם הראש בקיר, לעיתים מתחשק לך לעזור לו לקבל את ההחלטה הנכונה, אבל בשורה התחתונה מדובר בחלוץ/שחקן כנף טוב, שעם שיפור בקבלת ההחלטות יכול בשקט לשחק גם בליגת העל. הפועל נהנתה מהיכולת שלו, מהתנועה הבלתי פוסקת שלו, מהנחישות ומהלחימה, ומהרצון העז בכל דקה שהוא על המגרש להיות מעורב במשחק ולחפש את הבעיטה לשער או את הבישול, ואלו פרמטרים חשובים מאוד. לרועי זיקרי יש חלק גדול בעלייה של הפועל. הציון: 9.

דרור ניר, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

דרור ניר, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

דרור ניר. הוויתור על אביב סלם עורר ביקורת לא מעטה בקרב האוהדים, בייחוד משום שהפועל בשלב ההוא לא הביאה תחליף ונותרה עם שחקן אחד בעמדת המגן השמאלי, חיים איצרין שתרם לא מעט, אך כבר לא בשיאו. בהמשך צורף דרור ניר, שבעונה שעברה הרשים נגד הפועל במדי כפר קאסם. אחרי כמה שבועות של התאקלמות וחזרה לכושר משחק, הבנתי איזה בינגו הוא: מהיר וחזק, לוחם, נע רבות על המגרש, מתאים גם לקו של ארבעה בהגנה וגם למערך של שלושה בלמים. מצוין הגנתית ויודע להגביה ולמסור מצוין, וגם להבקיע. דרור ניר היה עוד בינגו מקצועי של הפועל השנה. הציון: 9. 

עוז פרץ, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עוז פרץ, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עוז פרץ. הוא מהיר, חזק, טכני, מחפש א השער, יודע להבקיע, יודע לבוא מהאגף ולמסור או לבעוט. אז איך זה שנוצר העונה כזה פער בין היכולת שלו כשהוא פותח בהרכבה ליכולת שלו כשהוא עולה מהספסל? את האמת, אין לי מושג. עוז פרץ היה משמעותי מאוד בעליה של הפועל. הוא יכול להיות שחקן הרכב בלא מעט קבוצות, בעונה האחרונה הוא היה כנראה המחליף הכי טוב והכי משמעותי בלאומית. כיף היה לראות את האנרגיות שלו ואת היכולת. הציון: 8.5. 

רן ואתורי צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

רן ואתורי צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

רן ואתורי. אחד המצטיינים בעונה שעברה, אחד השחקנים האהובים על הקהל גם העונה, התחיל את העונה הזו לא ממש טוב, ולא רק באשמתו. ההשעיה שלו  בהמשך שלא ממש נומקה כי כנראה לא היה נימוק ממשי, הסתמנה יותר כ"הפלת תיק" מאשר כצעד מועיל לקבוצה. משמח היה לראות אחר כך את ואתורי חוזר לעניינים בהפועל וחוזר להיות חלק מהקבוצה. הוא בלם חזק, טוב ושקט עם הכדור, ובהחלט ראוי להמשיך בהפועל. אולי הוא שיחק פחות העונה, אבל היה לו חלק לא מבוטל בהשגת המטרה של הפועל השעונה. הציון: 8.5.

עידן שמש חוגג שער נגד נגד בני יהודה בגביע הטוטו, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

עידן שמש חוגג שער נגד נגד בני יהודה בגביע הטוטו, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

עידן שמש. הוא היה אמור להיות הבינגו הגדול של הפועל. ואכן כך זה התחיל. נראה היה בהתחלה ששנים לא היה להפועל גולר, חלוץ 9 ברמה הזו. ושמש הוא אכן כזה: הבקעת שערים היא המקצוע שלו, והוא מעולה במקצוע שלו. אבל הפציעות גרמו לכך שהפועל נהנתה ממנו רק באופן חלקי ולמזלה היה לה סגל רחב, גם בחלק הקידמי. בכל מקרה, תנו כפיים לעידן שמש, בהחלט היה לו חלק גדול בעלייה של הפועל. הציון: 9.

 

 

עידו דוידוב, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עידו דוידוב, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עידו דוידוב. האמת היא שכאשר דוידוב הגיע להפועל, הייתי משוכנע שעל המגרש התפקיד שלו מספר 10, מאחורי החלוץ. אבל בהמשך התברר שהוא יותר מספר 8 ובתפקיד הזה היתרונות והאיכויות שלו באים הרבה יותר לידי ביטוי, כאשר הוא משחק מדרגה אחת אחורה ולא מתחת חלוצים. יש לעידו דוידוב המון יתרונות. קודם כל יש לו יכולת טכנית טובה שמאפשרת לו לעשות פעולות שמכריעות משחקים. הכניסות שלו מאחורי ההגנה של היריב לשטחים שהוא מזהה שוברות הגנות. כשדוידוב במיטבו, הוא מהווה אופציית מסירה כל הזמן ומצליח לחבר את את חלקי הקבוצה באמצעות הנעת כדור חכמה ומהירה ומסירות משחררות לחץ. נראה שהפוטנציאל עדיין לא מומש במלואו ויהיה מסקרן לעקוב אחריו. בכל מקרה, הוא בוודאי תרם את חלקו לעלייה של הפועל ובגדול. הציון: 8.5.  

מתן פלג, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

מתן פלג, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

מתן פלג. גם בעמדה הזו של המגן הימני עשתה הפועל שדרוג משמעותי העונה. פלג הוא שחקן מהיר וחזק, טכני, אגרסיבי כשצריך, יודע להראות ליריבה מי הבוס על המגרש בגבולות המותר. מגן ימני אמיתי ויציב, שיודע לשחק גם כבלם ימני בשלישיית בלמים. מתן פלג בעיני הוא מגן ימני מצוין שיכול לשחק גם בליגת העל, בטח להיות חלק מהסגל. הציון: 8.5.

אופק פישלר, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

אופק פישלר, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

אופק פישלר. פישלר הוא בלם טוב, חזק, עם משחק ראש טוב ובדרך כלל רגוע עם הכדור. העונה היה פיחות במעמד המקצועי שלו בהפועל בעיקר בשל פציעה ארוכה ולכן היה פחות משמעותי. עם זאת, מילא היטב את מקומו של אלכסיס כשזה הורחק ותרם לא מעט להפועל העונה. הציון: 8.

אוהד רבינוביץ, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

אוהד רבינוביץ, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

אוהד רבינוביץ. סוג של חידה. לצד יכול טכנית, מעורבות בלתי פוסקת במשחק, ומסירות מפתיעות, היו לרבינוביץ לא מעט דקות של רכות, ולא מעט דקות בהן נעלם. בכל מקרה, רבינוביץ מסכם קדנציה טובה של שנתיים בהפועל. הציון: 8.

אופק אושר צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

אופק אושר צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

אופק אושר. שחקן בית מוכשר שקיבל לא מעט דקות והוכיח שהיה ראוי להן. טסלפפה תמרן איתו במספר תפקידים, לעיתים מספר פעמים במהלך אותו משחק: כנף ימין במערך של שלושה בלמים, כנף ימין במערך של ארבעה בהגנה, ובחלק מהדקות גם חלוץ 9. בחודש האחרון של העונה הוא היה מאוד משמעותי ונתן לטסלפפה, שמעדיף לשחק עם שלושה בלמים, את האפשרות לשנות מערך תוך כדי משחק בקלות ובלי לעשות חילופים. כיף היה לראות את ההתקדמות של אופק ואת הפוטנציאל שקיים בו. הציון: 8.5.

עומר כץ צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עומר כץ. השוער שלא גדל כאן כבר הפך מזמן לשחקן בית, בטח לאחר שחתם על חוזה בקבוצה כשהייתה אמורה לשחק בליגה א'. היכולת קיימת, ובהחלט מדובר בשוער מעולה, אך במהלך העונה, בעיקר בחלק הראשון שלה, היו לו לא מעט נפילות. בחלק השני של העונה, לאחר שהחלים מהפציעה הוא חזר להיות עומר כץ שאנחנו מכירים, השוער הבטוח אשר שווה הרבה נקודות. במאני טיים הוא היה כאן עבור הפועל, ובטח לא נשכח את עצירת הפנדל בדקות הסיום בדרבי. הציון: 8.5.

מוחמד באדיר, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

מוחמד באדיר, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

מוחמד באדיר. שחקן שכל אוהד וכל מאמן היה רוצה כמוהו בקבוצה. אגרסיבי, נחוש, לא מפסיק לרוץ, לא מוותר על אף כדור ועל אף מאבק, ומשלב עם זה יכולת הנעת כדור ומסירה. באדיר הוא מסוג השחקנים שנותנים איזון לקבוצה, ואף קבוצה לא יכולה בלעדיהם. נכס אמיתי. הציון: 8.5.  

בר נאווי, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בר נאווי, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בר נאווי. בסרט המדהים הנסיכה הקסומה אומר ויזיני שכאשר משהו משתבש חוזרים לנקודת ההתחלה. לפני מספר שנים סומן בר נאווי כדבר הבא, אבל אז יצא לדרך מלאה טלטלות, במהלכה נדמה היה שהקריירה שלו אבודה, ובסיומה חזר, נכון, לנקודת ההתחלה, להפועל – מהלך שעושה לו עד עתה רק טוב. על הכישרון אין ויכוח. נאווי צריך בעיקר דקות משחק, ורצוי שרובן יהיו באותו תפקיד. לטעמי הוא צריך להיות שחקן כנף במערך של שלושה בהתקפה, או לשחק חופשי ליד חלוץ 9 במערך של 5-3-2. כדי שהכישרון העצום יבוא לכדי מימוש צריך גם לעבוד איתו על קבלת ההחלטות. כיף היה לקבל אותו בחזרה להפועל, כיף לראות כמה הוא כישרוני. הציון: 8.

חיים איצרין, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

חיים איצרין, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

חיים איצרין. בקדנציה השנייה שלו בהפועל איצרין היה במקרים רבים המבוגר האחראי, השחקן המנוסה, שהיה שם תמיד כשהזדקקו לו, אם בעמדת בלם ואם בעמדת מגן, שמאלי וגם ימני. אני מניח שכאשר יש לך כמאמן את איצרין כאופציה על הספסל זה נותן לך שקט. איצרין הוכיח השנה שיש לו עוד מה לתרום, בטח בליגה השנייה, וצריך לזכור שעד להחתמת דרור ניר היה המגן השמאלי היחיד בסגל. הציון: 8. 

רן חשפיה, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

רן חשפיה. השוער הצעיר והמוכשר, שחקן בית של הפועל, כבר היה בעונה שעברה במכבי חיפה אבל בסופו של דבר נשאר בהפועל. שוער טוב שבטח יהיה שוער ראשון בעתיד, שהי כאן העונה עבור הפועל כשהיו צריכים אותו. הציון: 8.

ניב ברקוביץ צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

ניב ברקוביץ. היו חלקים העונה שהכישרון הגדול שיש לו בא בגדול לידי ביטוי, היו חלקים שפחות, בעיקר לאחר הפציעה. המושאל ממכבי תל אביב שהשתלב כאן נהדר, היה משמעותי בלא מעט משחקים. אין ספק שהוא רק בתחילת דרכו ועוד יתקדם רבות. הציון: 8.5.

ליאור ברקוביץ צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

ליאור ברקוביץ צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

ליאור ברקוביץ. בסך הכל לא שיחק הרבה, אבל פה ושם כששיחק ניתן היה לראות ניצוצות של כישרון ברקוביצ'י. לא ימשיך בהפועל ונאחל לו בכיף הצלחה. הציון: 7.

אסף הרשקו, צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

אסף הרשקו, צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

אסף הרשקו. הגיע לכאן כמושאל ממכבי תל אביב כחלק מתהליך החלמה מפציעה וכמעט ולא שיחק. לכן גם לא יהיה הוגן לתת לו ציון.

מימין למעלה, בן לוי ורז זרבאילוב, מימין למטה ירין חנום, יער זמברובסקי ועדי חייקין, צילומים סער כרמלי הפועל פתח תקוה

מימין למעלה, בן לוי ורז זרבאילוב, מימין למטה ירין חנום, יער זמברובסקי ועדי חייקין, צילומים סער כרמלי הפועל פתח תקוה

בן לוי, רז זרבאילוב, יער זמברובסקי, ירין חנום, עדי חייקין. צעירים מוכשרים מקבוצת הנוער שקיבלו פה ושם דקות בקבוצה הבוגרת. כיף לראות עוד ועוד שחקני בית מוכשרים משתלבים בסגל הבוגרת, מה שמאפיין עוד צד בהתקדמות של הפועל כמועדון כדורגל. ציונים? כנראה בעונה הבאה.

סער כרמלי, צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

סער כרמלי, צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

סער כרמלי. תודה לסער כרמלי, הנשמה הכחולה, הצלם המדהים, האחד והיחיד, על התמונות. הציון: 10.

לירון סובול, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

לירון סובול (משמאל), צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

לירון סובול ומחלקת המדיה. שדרוג עצום עשתה הפועל בתחום המדיה. עבודה מקצועית, מלוטשת, שקטה ועניינית. כך מועדון כדורגל צריך להתנהל מבחינה תקשורתית. עם הפנים לקהל, לא לחשוש ממשברים, לצלוח אותם בלי עימותים מיותרים ועם הזרמת מידע. הסרטונים הם בונוס שאכן הפכו לסוג של התמכרות וגאווה. ההחתמה של לירון סובול הייתה צעד מעולה (גילוי נאות, עבדנו יחד במלאבס במשך תקופה ארוכה). פרט ללירון, אוהד הפועל ומקצוען בתחום שלו, צריך כמובן לציין את המקצוענים הנוספים, מתנדבים רובם: בן עמית, אסף מאיר, תום בלפר, דרור רוזנפלד, מתן ציוני, סער כרמלי, דור בלך, אור שמש, אסף הופמן (צלם בתשלום) ויוסי דריי (מעצב בתשלום). הציון: 9.5.

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאור

    לא יודע על מה הורדת חצי נקודה לצוות המדיה. הם צריכים לדעתי לקבל 10 עגול על מה שהם עשו העונה. תודה על הכתבה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר