שחקני הפועל חוגגים את הניצחון בראשון לציון. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל חוגגים את הניצחון בראשון לציון. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

החיים כאוהד הפועל פתח תקוה: הקו הדק שבין שעמום לאקסטזה

במשך 40 דקות האיש הדומיננטי באצטדיון הברפלד היה דווקא הסדרן הקפדן, אך אז הגיעו שני רגעי הקסם שגרמו לי לפנטז על הקהל הכחול שחוגג בבית. ניצחון נוסף במשחק מחר יכול להוות תנופה משמעותית לקראת ההמשך

פורסם בתאריך: 9.9.20 09:39

במחזור הראשון של העונה צפיתי בהפועל מציגה יכולת לא משכנעת והתאכזבתי מאיבוד היתרון ושתי נקודות יקרות. קיבלתי את אותה התחושה בדיוק גם במשחק השני של העונה, אך אז הגיעה הדקה ה-40 והשער המרהיב של שי גולן. היה זה בדיוק הניצוץ שחיפשתי בטור כאן בשבוע שעבר.

הבעיטה הנפלאה לחיבורי הקורות מחקה ברגע את המשחק העייף, הקפיצה אותי מהכיסא ביציע הכבוד באצטדיון הברפלד והוציאה שאגת שמחה מגרוני. שלוש דקות מאוחר יותר, שוב קפיצה ושוב שאגה. הפעם היגור וידאל בשער בכורה פנטסטי משלו. מה קורה כאן? ואיך גם אחרי כל כך הרבה שנים אני עדיין מופתע מהתנודה החדה הזו שבין שיממון ואפתיות לאקסטזה מתפרצת?

המבשל מפרגן לכובש. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

המבשל מפרגן לכובש. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

למחצית יצאתי עם חיוך ענק, כשדמיינתי את אוהדי הפועל קופצים מהספה בביתם בשני השערים. עצמתי עיניים ודמיינתי את התפרצות האושר, בטח בשערים כמו אלה, את שיר "הבטהובן" של אחרי הגול ואת האנרגיה הייחודית ביציע ברגעים כאלה.

לשערים כאלה מגיע קהל ומגיעות צהלות ומחיאות כפיים, אבל למרבה הצער זה עדיין לא קורה. נכון, עדיין מדובר במשחק לא גדול של הפועל אבל גולים כאלה מציתים את הדמיון של כולנו ומשאירים אותנו במתח למשחק הבא.

במציאות רק מעטים מדי זכו לצפות מהיציע בשערים הנ"ל, נוכח מגפת הקורונה שלא נס ליחה. ביציע כיכב סדרן קפדן במיוחד, שעשה את עבודתו נאמנה והעיר נמרצות לכל מי שלא ציית להוראות. האיש בגופיה הכתומה לא עשה הנחות לאף אחד, גם לא לשלל האקסים של הפועל שהגיעו (כל אחד מסיבותיו שלו) לצפות במשחק: עמיר נוסבאום, שהתרשם מעומר כץ ושי גולן, ירון הוכנבוים, גל כהן ושמעון אבו חצירא. צוות הסדרנים המסור הספיק עוד לפני המשחק לשבור את ליבו של אוהד הפועל שהגיע למשחק בניסיון שווא לשכנעם להכניסו.

נוסבאום וניב טל בראשון לציון. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

נוסבאום וניב טל בראשון לציון. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

נהניתי לצפות בבכורה של שי גולן עם מחצית מצוינת בה הציג ראיית משחק טובה, מסירות חכמות ושער ענק. רם לוי חיסל את התקפות היריבה במחצית השנייה ושימש ממש כמבוגר האחראי. אם גולן ורם לוי יציגו את אותה יכולת גם בהמשך, הקישור האחורי של הפועל יהיה חזק ומעניין. מי שעוד בלט לטובה היה השוער עומר כץ, שרשם משחק ליגה ראשון עם רשת נקייה מכדורים כולל הצלה מרשימה. גם היגור וידאל הותיר חותם ראשון עם שער מהסרטים והיה פעלתן ומסקרן. קוואמה קאריקארי וטרנס טיסדל אמנם בישלו את השערים אבל עדיין לא הבריקו.

בכורה נהדרת. שי גולן מתחבק עם דגו אחרי השער. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בכורה נהדרת. שי גולן מתחבק עם דגו אחרי השער. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הפועל אמנם סיימה עם שער נקי, אבל עדיין לא הייתה חפה מטעויות בהגנה שכמעט עלו בשער. מתן גושה ניצל בנס מצהוב שני בשלהי המשחק, נפתלי בלאי ביצע שוב טעות נוראית וחסרת אחריות וגם בן סיטלקול לא היה לגמרי בעניינים. פז בן ארי לעומת זאת הציג משחק שקט ואחראי. אינני רוצה לחרוץ גורלות מעכשיו, אבל חוליית ההגנה חייבת חיזוק אחד או שניים, או לפחות אלטרנטיבה ראויה מהספסל.

כאוהדים למודי ניסיון בכדורגל בכלל ובליגה הלאומית בפרט, אנו יודעים שאין להסתנוור או לחרוץ גורלות עד שלב מאוחר מאוד בעונה. יחד עם זאת, ניצחון נוסף במשחק הקרוב יכול לתת כיוון חיובי ולמקם את הפועל בחלק העליון של הטבלה. מסאי דגו דיבר לעניין בראיון בסיום המשחק, הדף ניסיונות לדבר על יומרות והצהרת כוונות והגדיל לעשות כשהחמיא מאוד לקהל הכחול – בעלי הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר