המשחק בדוחה, צילום יונתן יצחקי
המשחק בדוחה, צילום יונתן יצחקי

אין לי טענות אל השחקנים. גם הם סובלים מבעיית טסלפפה | הטור של אייל יצחקי

הדרך של הפועל פתח תקוה העונה בהנהגתו המקצועית של טסלפפה "לשחק" את הדבר הזה שנקרא כדורגל מביכה, מביישת, מייאשת, מעצבנת, מקוממת. ונוסף לכל גם לא יעילה. יש שלושה חברים בקבוצת הניהול, האחריות עליהם

פורסם בתאריך: 7.1.24 16:23

בערך באותו מקטע, בדרך לסכנין אתמול, הפסיק הוויז לעבוד. חזרנו לימים הטובים של הסתמכות על שילוט וקצת אינטואיציה והגענו. את הדרך למגרש מצאנו, את הדרך של הפועל קשה להבין. סטרט אפ חדש של עופר טסלפפה: להיות קבוצת כדורגל בלי לשחק כדורגל.

בסיום המשחק מחאו האוהדים כפיים לשחקנים. כי הם באמת לא אשמים וקשה לבוא אליהם בטענות ותיכף אסביר למה. לעומת זאת גוברים קולות המחאה ביציע כלפי מאמן הקבוצה טסלפפה. כדורגל יכול להיות מרתק, מענג, יפה, מפתיע, יצירתי ומרגש. הדרך של הפועל פתח תקוה העונה בהנהגתו המקצועית של טסלפפה "לשחק" את הדבר הזה שנקרא כדורגל מביכה, מביישת, מייאשת, מעצבנת, מקוממת. ונוסף לכל גם לא יעילה, מוזמנים להציץ בטבלה. קשה כבר לראות את ה"נעיף כדורים למעלה ונראה מה יקרה", אבל זה מה שהפועל עושה תחת טסלפפה, גם כאשר אין אלי מי להעיף כדורים למעלה. קשה כבר לראות את בזבוזי הזמן המביכים. הפועל קבוצה חלשה, והיא נראית גם כמו הקבוצה הכי לא מאומנת בליגת העל.

לטסלפפה הייתה אתמול  הזדמנות נהדרת לנצח את סכנין בדוחה, אבל לצד בזבוזי הזמן הוא בזבז גם את ההזדמנות הזו. בראיון לטלוויזיה הוא אמר אחרי המשחק "שעשינו הכל כדי לנצח", או משהו דומה. לא נכון! הקבוצה שלך תחת הנהגתך המקצועית עשתה מעט כדי לנצח והרבה כדי להעיף כדורים, לבזבז זמן וצאת משם תיקו. תוצאה כזו היא אולי הישרדותית בשביל טסלפפה, אבל היא בכלל לא הישרדותית ומועילה להפועל פתח תקוה. רק אזכיר שהחילוף הראשון של טסלפפה היה שני קשרים במקום קשר וחלוץ. את שכטר ואת באסיי הוא הכניס רק בדקה ה-78. בדקות האחרונות הפועל הסתגרה, הזמינה את סכנין ללחוץ אותה. אז אני לא ראיתי את ה"עשינו הכל כדי לנצח", של טסלפפה, ומסתבר שכך גם לא מעט אוהדים. המאמן של הפועל טעה כשבנה כאן סגל בלי אף חלוץ 9 אמיתי ובלי גולר. והוא מוסיף לכך סגנון משחק וגישה מזעזעים.

המותג הנוכחי של הפועל פתח תקוה נבנה כאן בעמל רב ובמאמץ גדול של פעילים רבים טובים בעמותת הכחולה. אליהם חבר בשנים האחרונות מנכ"ל מוצלח בדמותו של אבי יחיאל. כלכלית וקהילתית הפועל מנוהלת בעיני טוב מאוד. מקצועית העונה, הרבה פחות. הסגנון והגישה האלה של המאמן טסלפפה הם מכה ספורטיבית לא פשוטה עבור הפועל, שעלולה לקחת את המועדון והקבוצה כמה שנים אחורה. אני לא סומך על טסלפפה שהוא יכול לשנות ולהשתנות, הרי יש לנו כבר מספיק שעות טסלפפה.  הוא מוביל את הקבוצה בדרך הבטוחה לירידה מבישה ומהירה  ללאומית עם כדורגל מזעזע.

יש שלושה חברים בקבוצת הניהול של הפועל: שחר כהן, אבי יחיאל ועמית צימר. עליהם מוטלת האחריות לבצע שינוי בעמדת המאמן, כי כנראה זה מה שהוא יודע וזה מה שהוא מסוגל להביא לקבוצת בליגת העל. האחריות עליכם, רבותי. בהצלחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר