נוער - יום חילופי שלטון. צילום אגף הנוער
יום חילופי שלטון. צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: חברי מועצת הנוער משמחים את המאושפזים בבתי החולים

פורסם בתאריך: 17.4.18 11:21

נוער - זיכרון בסלון. צילום אגף הנוער

צילום אגף הנוער

השבוע שהיה
לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה בשבוע שעבר, אגף חברה נוער וצעירים אירח ניצולי שואה לכמה מוקדי עדות בהם לקחו חלק מועצת הנוער העירונית, כל מרכזי הנוער, תנועות הנוער ו"החממה" מרכז הצעירים. ניצולי השואה שיתפו את הנוער בסיפורם האישי.

במסגרת אגף חברה, נוער וצעירים, מועצת הנוער העירונית של פתח תקוה ארחה את מועצות הנוער של דלית אל כרמל ועוספיה למפגש רב תרבותי במטרה ליצור שיתופי פעולה. זהו המפגש השני בין שתי מועצות הנוער שמובילות יחד שיח לשינוי חברתי ולשוויון. במפגש התקיים טקס לציון יום השואה.

״האחים שלנו״: לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, אירח מרכז הנוער עין גנים תושבים ובני נוער לשמוע את סיפורי נופלי השכונה שסופרו על ידי בני משפחותיהם.

 

השבוע שיהיה
נציגים ממועצת הנוער העירונית מוותרים בערב יום העצמאות על הבילוי האישי ויוצאים לבתי החולים לחגוג עם החולים שלא יכולים לחגוג ביום זה. בני הנוער יגיעו עם אביזרי יום העצמאות ויעברו בין חדרי האשפוז מצוידים בגיטרות, ישירו וירקדו וישמחו את המאושפזים.

ב־23.4 בשעה 18:00 יחנך מרכז נוער חדש ברח' אסף שמחוני 9 שבשכונת אחדות. לקראת הקיץ שבפתח בני הנוער של שכונת אחדות ייהנו ממרכז חדש, מרווח ומושקע. אנו מזמינים את כל בני נוער בשכונה ליהנות מפעילויות, סדנאות, התנדבויות, ערבי פנאי והפתעות נוספות.

יום חילופי שלטון של פרלמנט הילדים יתקיים ב־25.4. ביום זה חברי פרלמנט הילדים (תלמידי ד-ו) יתלוו לפעילות מליאה של מועצת הנוער העירונית ויחליפו את בעלי התפקידים ליום שכולו מנהיגות, יוזמה ולמידה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר