חדשות הנוער - איתי פלדמן
חדשות הנוער - איתי פלדמן

ראיון עם הנער הכי עמוס בעיר

אופיר ליבוביץ' שאל את איתי פלדמן איך עושים את הכל ביחד

פורסם בתאריך: 25.4.18 18:36

אופיר לייבוביץ

אופיר ליבוביץ

איתי פלדמן הוא בסך הכל תלמיד בכיתה מדעית בחטיבת גולדה, אבל הוא גם יו"ר מועצת התלמידים בבית הספר וגם חבר במועצת העיר והמחוז, מדריך של"ח צעיר, מנכ"ל בחברה של תלמידי כיתות ט' שפיתחה מוצר וגם חבר שמזמן הפך להיות אח. אז מצאתי זמן להוציא אותו משיעור משעמם בשביל לגלות עוד על הנער שעומס לא מפחיד אותו, בראיון מיוחד למדור זה.
אתה לא חושב שאתה לוקח יותר מדי תפקידים, אפילו לאחרים?
"התפקידים שאני נמצא בהם נותנים לי כלים לחיים, ככה שעומס תפקידים אין לי ממש. ואני לא מרגיש שאני לוקח לאחרים תפקידים, הרי נבחרתי אליהם בצורה דמוקרטית וכמובן שיש ערבות ושיתוף".
איך אתה מצליח בהכל?
"כל דבר טוב הוא במידה. אני עושה לי סדר עדיפויות שבועי ומחליט מה דורש ממני יותר זמן ומה פחות. אם יש משהו מאוד חשוב בתפקיד אחד אפחית בפעילות בתפקידים אחרים, אבל זה לא אומר שהם פחות חשובים, לכל תפקיד הזמן שלו".
מה החברים אומרים?
"הרבה מהחברים שלי הם מהתפקידים שלי, חלק הכרתי מהפעילויות וחלק הבאתי לפעילויות אלו, אני מרגיש שיש לי תמיכה גדולה מהם בתפקידים שאני עושה".
מה דחף אותך לכל התפקידים האלה?
"מאז ומתמיד היה לי את הרצון לשנות ולשפר. ההורים הם אלו שנתנו דוגמה ותמכו בדעות שלי ועזרו לי להגיע למקום שלי היום".
התפקידים שאתה עושה כיום יעזרו לך בעתיד?
"בוודאי, כל תפקיד נותן לי ערכים שונים. בפרויקט 'יזמים צעירים' למדנו להתנהל כלכלית נכון, במש"צים איך להתגבר על המון קשיים ובמועצות על עבודת צוות, דברים שיעזרו לי מאוד בעתיד".
מה התפקיד הכי אהוב עליך?
"התפקיד הכי אהוב עלי הוא יו"ר מועצת בית הספר. בית הספר הוא כמו הבית השני שלי כתלמיד כיתה מדעית שנמצא המון זמן בבית הספר. אני חושב שיש המון דברים לשיפור ולשימור, ובמועצה יש לי הזדמנות לעשות את זה עם תמיכה מהמועצה ולרוב גם ממורים".
מתי התחלת את הפעילות במועצה ואיך התקדמת?
"התחלתי במועצת כבר בכיתה ז'. בבית ספרנו סיו"רים ויו"רים מחויבים להיות במועצה העירונית. בכיתה ח' ו-ט' נבחרתי להיות יו"ר המועצה, והנה אני ממשיך לפעול במועצה העירונית ובשנה זו אני פעיל גם במועצה המחוזית".
בשנה הבאה תמשיך בתפקידים אלו?
"פרויקט היזמים הוא רק לכיתות ט' ובמש"צים אמשיך. ארצה מאוד להמשיך במועצה הבית ספרית בתיכון ואשמח שיהיה לי זמן גם כן למועצה העירונית. לגבי המועצה המחוזית אני בספק אם אמשיך בגלל שזה דורש המון זמן".
מה פיתחתם בפרויקט היזמים?
"ביזמים צעירים פיתחנו כיס שמסנן את הקרינה של הטלפון הנייד ב־85 אחוזים. הכיס נראה כמו שקיק בד פשוט אך הוא עשוי מבד עם סיבי מתכות שמסננות את הקרינה שלו. הייתה לנו מכירה בקניון של המוצר ובהמשך יתקיימו עוד".
תודה רבה איתי ובהצלחה!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר