צילום עיריית פתח תקוה
אירוע רוכבים בתקווה צילום עיריית פתח תקוה

רוכבים בתקווה: היה מושקע, היה כיף, היה מאתגר

4,000 רוכבי אופניים השתתפו באירוע השנה בפתח תקוה, פי ארבעה מאשר בשנה שעברה

פורסם בתאריך: 6.6.18 17:58

אופיר ליבוביץ

אופיר ליבוביץ

אם יצא לכם לתהות למה ילדים רבים לא הגיעו לבתי הספר, או לאן ההורים הלכו ב־1 ביוני, התשובה לכך היא אירוע רוכבים בתקווה.
זוהי השנה השנייה שהאירוע מתקיים וגם בשנה זו ההשתתפות הייתה חינמית, ובנוסף הייתה האפשרות להשכרת אופניים. לעומת השנה שעברה, מתחם האקסו – המתחם בו המשתתפים מתכנסים בתחילת ובסיום הרכיבה – היה מושקע מאוד והיו בו דוכני קפה לאותם הרוכבים שעוד לא התעוררו, מכנאופן אם קרה משהו ברגע האחרון וגם חלוקת ערכות עם המון מים. בנוסף לדוכנים אלו שהציבה ההפקה היו גם דוכני מכירות של משקפי ספורט, אופניים וציוד נלווה לרוכב.
באירוע היו שלושה מסלולים: מסלול למשפחות של שבעה ק"מ, שהיה מאוד פשוט ונוח לרכיבה עד כדי כך שילדים רכבו בו בהנאה; המסלול הבא היה מסלול של 15 ק"מ לרוכבים מנוסים יותר, שדרש טכניקת רכיבה בסיסית והעניק אתגר מהנה לרוכבים; המסלול השלישי היה מסלול ה־30 ק"מ שהגיע כמעט עד להוד השרון והמשתתפים בו עברו במים, בבוץ, בשכבות חול עבות ובעליות וירידות מאתגרות שדורשות טכניקה גבוהה יותר. גם האורך הכפול מעלה את רמת הקושי, אך מוסיף להנאה.
השנה רכבו יותר מ־4,000 רוכבים בעוד שבשנה שעברה השתתפו כ־1,000. השנה השנה השתתפו גם רוכבים בעלי מוגבלויות באופניים זוגיים. עם כמות הרוכבים באירוע באה גם איכות האירוע. חלוקת הערכות הייתה מסודרת והאקספו היה מאורגן עם דוכנים טובים.
בתור חובב רכיבה אני שמח שישנו מענה ספורטיבי חווייתי ומאתגר בעיר, מה גם שהאירוע היה מתוכנן לפרטי פרטים וניכר שהופקו לקחים מהשנה קודמת. אני רוצה להודות לכל המארגנים ולקרוא לרוכבים בכל הרמות להצטרף בפעמים הבאות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר