אגם בוחבוט צילום מוטי מילרוד
אגם בוחבוט צילום מוטי מילרוד

חדשות אגף הנוער: מצווה גדולה ואירוע פתיחת הקיץ

פורסם בתאריך: 27.6.18 14:31

השבוע שהיה:

הפנינג סריגה אורבנית. חניכי מרכזי הנוער בעיר עברו במהלך השנה סדנאות סריגה והכנת אלמנטים קישוטיים בעבודת יד בשילוב עם אוכלוסיה ותיקה. שיתוף הפעולה הבין דורי הביא ליצירתם של האלמנטים שמקשטים כיום את מדרחוב העיר, שנחשפו לתושבים באירוע קהילתי גדול. בני הנוער אף הפעילו תחנות חווייתיות לקהילה.

חניכי מרכזי הנוער במצווה גדולה. ביום שלישי יצא אוטובוס מלא בבני נוער משלושה מרכזי נוער בעיר לשמח חתן בר מצווה. בני המשפחה חששו שלא יגיעו מספיק אורחים לשמח את הנער החוגג ובני הנוער נענו בשמחה, הביאו מתנות שהכינו ורקדו לאורך כל האירוע.

סמינר מד"צים בפקיעין. זה היה סיום חגיגי לקורס ההדרכה השנתי של תוכנית המד"צים העירונית. כל המשתתפים בקורס יצאו לסמינר מסכם בו עברו את שלב ההדרכה הסופי לקבלת תעודת מד"צ עירונית. החניכים עברו פעילויות והתנסויות בהדרכה כחלק מההכשרה הסופית.

טורניר קט רגל נערות. ביום שני התקיים טורניר קט רגל לקבוצות של נערות משכונות העיר. השחקניות קיבלו מדים יצוגיים ובסוף המשחק ישבו לשיח בנושא אלימות בספורט ושוויון בין המינים.

 

השבוע שיהיה:

ערב "בלאק מיוזיק" כישרונות צעירים. ערב פתיחת קיץ חגיגי ומושקע יתקיים במרכז הנוער עין גנים עם הופעה מיוחדת של "שאנטי וטזרה". זה יהיה ערב שישלב מוזיקה שחורה, היפ-הופ, ראפ, רגאי ברייקדאנס ועוד, וכל בני הנוער בעיר מוזמנים להגיע. יום שלישי, 3.7.18 במרכז הנוער עין גנים – המעפילים 3 פתח תקוה.
מחנות הקיץ בתנועות הנוער. חניכי תנועות הנוער בעיר מתרגשים לקראת טיולי הקיץ והמחנות המסכמים את שנת הפעילות. השנה יצאו חניכי תנועת בית"ר למחנה הקיץ ביער לביא מיום ראשון והנושא המלווה את הפעילות הוא "כל אחד הוא מיוחד". החניכים יחקרו את היחיד וחשיבותו ויעברו פעילויות בנושא שוויון הדדי.

אירוע פתיחת הקיץ. ביום חמישי יתקיים אירוע חגיגי לפתיחת הקיץ לבני הנוער בעיר. משעה 17:00 יפעילו נציגי פרלמנט הילדים העירוני תחנות בנושא נגישות בשילוב הקהילה הנגישה. בהמשך תעלה להופיע אגם בוחבוט. חלקו השני של הערב מוקדש לבני נוער בגילאי חטיבה-תיכון שייהנו ממסיבת נוער מטורפת עם מיטב הדיג'י הכי גדולים. כיכר המייסדים, רח' חיים עוזר פינת שטמפפר, 23:00-17:00.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר