בר אזולאי
בר אזולאי

קוראים לי בר ואני מאוד נהנית מהמונדיאל

קחו רגע לחשוב כמה מדהימה העובדה שכל העולם לוקח חלק ומתעניין באותו אירוע אשר נועד למטרות הנאה, ולא באירוע הקשור לסכסוכים בין מדינות

פורסם בתאריך: 10.7.18 17:35

המונדיאל הנערך השנה ברוסיה הוא ללא ספק אחד המרגשים, מאתגרים, מעניינים ומפתיעים שראינו. יש בו לא מעט הפתעות: מהדחתה של האלופה משנת 2014, גרמניה, ועד להדחות של נבחרות בעלות מוניטין גבוה כמו ארגנטינה, ברזיל, ספרד ופורטוגל. ויש הפתעות נוספות כמו העפלה של אנגליה לשלבים הגבוהים.
"רגע, בר, מאיפה הבקיאות הזו במונדיאל? האם אינך בת?"
כן, אני בת, אבל המונדיאל מסקרן ומעניין אותי. אתוודה ואומר שאני לא עוקבת אחרי משחקי כדורגל ולא כל כך מתעניינת בהם מלבד בתקופת המונדיאל, וזאת משום שאחד הדברים האהובים עליי הוא התחרות בין מדינות העולם. לפי דעתי, אווירת התחרותיות מגבשת בין המדינות ואוהדי הקבוצות השונות.
קחו רגע לחשוב כמה מדהימה העובדה שכל העולם לוקח חלק ומתעניין באותו אירוע אשר נועד למטרות הנאה, ולא באירוע הקשור לסכסוכים בין מדינות או לדעות פוליטיות קיצוניות.

 גביע המונדיאל. צילום AP

גביע המונדיאל. צילום AP

זוהי גם הסיבה להתעניינות שלי באירוויזיון לדוגמא, אני לא חובבת תחרויות שירה, אך נהנית מההשתתפות והתחרות בין רוב מדינות אירופה.
בכל מקרה, אם יצא לכם להתעדכן בחדשות המונדיאל בחודש האחרון בוודאי הבחנתם כי אני לא הבת היחידה המתעניינת במונדיאל. נושא הנשים הבאות לעודד ולתמוך בנבחרות אותן הן אוהדות הוא נושא אשר הועלה רבות לאחרונה, והציג כמות נכבדה של נשים אשר מתרגשות מהמשחקים לא פחות מהגברים.
בקיצור, המונדיאל כמעט והסתיים, אבל שיאו עוד לפניו. הכינו את הפופקורן או את הפיצוחים ותיהנו מרגעיו האחרונים של מונדיאל 2018, אשר צפויים להיות מרתקים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר