בר אזולאי
בר אזולאי

שיקגו, יומן מסע: החלום שהתגשם

ארצות הברית הייתה אחד החלומות הכי גדולים שלי מאז שאני זוכרת את עצמי,

פורסם בתאריך: 29.8.18 14:20

בס"ד
"ערב טוב לכולם, כאן הקברניט שלכם. טיסה 1611 UA לשיקגו ממריאה כעת". כך התחיל לו אחד השבועות היותר מדהימים בחיי.
אתם מבינים, ארצות הברית הייתה אחד החלומות הכי גדולים שלי מאז שאני זוכרת את עצמי, ורק המחשבה על ביקור באמריקה עוררה בי התרגשות רבה. לא הייתה מאושרת ממני באותו יום שמשי באפריל כאשר הודיעו לי שהתקבלתי לכנס מנהיגות צעירות עולמי שיערך שלושה חודשים לאחר מכן בשיקגו, וההתרגשות גברה עוד יותר כאשר נודע לי כי אני הראשונה לייצג את המדינה בכנס זה הנערך מדי שנה. הכנס, פרי יוזמתם של ארגון הערים התאומות של שיקגו ואוניברסיטת אילינוי בשיקגו, העניק הזדמנות של פעם בחיים ל-15 נערות מהערים התאומות של שיקגו ברחבי העולם, ואני ביניהן, ול-10 נערות נוספות תושבות שיקגו.
החיבור שנוצר בינינו, הנערות, היה בעיני מיידי ואמיתי, ואנחנו לא מפסיקות לדבר אחת עם השנייה גם כעת, זמן מה לאחר תום הכנס.

בר אזולאי וראשת הער בירמינגהאם

בר אזולאי וראשת העיר בירמינגהאם

במהלך הכנס עברנו יחד סדנאות והשתתפנו בדיונים ובהרצאות בנושאים: מעורבות בקהילה ומנהיגות של בני נוער ונערות בפרט, הגירה, טכנולוגיה והייטק, מדע והעצמה נשית. זכינו לשמוע ממיטב המנהיגים והמנהיגות בתחומים רבים מכל רחבי העולם, ואף ניתנה לנו האפשרות להציג בעיות המשמעותיות בעינינו ולפעול בכדי לפתור אותן.
ביקרנו במקומות העוסקים בטכנולוגיה כמו: מייקרוסופט, מוטורולה ואקסנטור, ביקרנו במוזיאון המדע ובמוזיאון הלאומי לאמנות מקסיקנית, נגענו בספרות, בכתיבה ובתרבות הדיון ב- Great books foundation ואפילו זכינו בביקור מאחורי הקלעים של אולפני החדשות 7ABC.
לפני שתמהרו להסיק כי במהלך שהותנו רק למדנו ולא נהנו מהאטרקציות שיש לשיקגו להציע, אספר לכם שצפינו במשחק כדורסל, בהופעת סלסה במילניום פארק ואפילו נהנינו מזיקוקים מדהימים ומגלגל ענק עצום בנייבי פיר.
לפני שאסיים, ארצה לציין כי חוויה אישית ומשמעותית עבורי הייתה ביקור בפדרציה היהודית, וכמובן בקונסוליה הישראלית בשיקגו, שם באמת הרגשתי את החמימות של בית.
"ערב טוב לכולם, כאן הקברניט שלכם. טיסה 90UA לתל אביב ממריאה כעת". כך הסתיים לו אחד השבועות היותר מדהימים בחיי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר