-דמי לובאטו-מרטין לובץ
-דמי לובאטו-מרטין לובץ

אני, אלמוג צברי, מעריצה את הזמרת דמי לובאטו

כן, אני מעריצה אותה, למרות שפעמיים היא התמוטטה ממנת יתר של סמים

פורסם בתאריך: 18.10.18 11:32

אלמוג צברי

אלמוג צברי

למי מאיתנו היה או עדיין יש דמות להערצה, אחד כזה שתפסנו ממנו והתרגשנו לראות אותו בטלוויזיה, לשמוע אותו ברדיו או אפילו לפגוש ברחוב. לא משנה אם הוא מבוגר או ילד או נער. לא משנה אם מפורסם או סתם מישהו בעל כריזמה.
לפני 8 שנים ראיתי דמות כזו בטלוויזיה – דמות ששינתה את חיי.
היום אני לא מתביישת להגיד שאני, אלמוג צברי מעריצה את הזמרת דמי לובאטו. הערצה היא מילה גדולה ויש לה לעיתים פרשנויות שליליות אבל אני מתייחסת לדמי כאל דמות ומתחברת למוזיקה שלה בפרט.
דמי נולדה ב־20.8.1992 בניו יורק ופרצה לחיינו בסרט "קאמפ רוק". היום היא זמרת מצליחה בעלת להיטים רבים ובעקבות כך גם מצליחה כאשת עסקים.
אחד הדברים שעורר בי חיבה לדמי הוא ההבנה שבכוחה לנצל את החשיפה שלה לדברים חיוביים ולשינוי ולו הקטן ביותר עבור מי שנזקק לו. ב־2013 דמי יזמה קו של תוספות שיער בצבעי השיער שלה שכל אחת יכולה לחבר ולהפוך לבעלת שיער ארוך ומלא. כל ההכנסות עברו כתרומה לילדים חולי סרטן. דמי מנצלת את הכישרון והפרסום שלה כדי לקדם את דעותיה כשהיא שרה במצעד הגאווה את השיר realy dont care במטרה לעודד את כל השכבות להתגאות בעצמן ולהיות מי שהן.
אם שמעתם על דמי לובאטו בזמן האחרון ודאי שמעתם גם דברים מדאיגים ושליליים.
כמו כל אדם, גם היא מתמודדת עם מכשולים וקשיים, הרבה בגלל אורח החיים הסוער שלה והעבר שלה. ב־2013 דמי התמוטטה ממנת יתר של סמים והחליטה ללכת למכון גמילה. המעריצים חיבקו ותמכו ודמי השתקמה. היא אף שרה על ההתמודדות והשיקום והתראיינה ללא מעט תוכניות בהן סיפרה שהאהבה למשפחה ולמוזיקה הם אלו שעודדו אותה לחזור לתלם. לפני כמה חודשים, 6 שנים מאז המקרה האחרון, התאשפזה דמי בשנית מצריכה של מנת יתר ונמצאת היום במכון גמילה בפעם השנייה.
אז אתם בטח שואלים איך למרות כל זה אני עדיין מעריצה אותה.
דמי בשבילי היא לא רק זמרת, היא דמות שליוותה את תקופת הנעורים שלי ובעקבות המוזיקה שלה למדתי להאמין בעצמי שאף אחד לא ישנה אותי. דמי כותבת בשירים בכנות רבה על מכשולים ומסבירה שלהישבר זה קל, לקום הוא החלק הקשה. למרות שהיא אינה משמשת דוגמא ואני בתור נערה גם עצובה בשבילה על כך שמצבה הדרדר, אבל אני מוצאת בשיריה הרבה אמונה ואופטימיות.
לסיכום אומר שהיא אמנם לא זמרת נשמה רגועה וענוגה, ושיריה משתייכים לזרם הפופ הקופצני והאמריקני, אבל דמי בכל זאת מצליחה לעורר בי את הביטחון להיות מי שאני. אולי אם תקשיבו למילים תצליחו להזדהות עם הדברים שאני אוהבת אצלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר