קורס שפת הסימנים צילום אגף הנוער
קורס שפת הסימנים צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: מפיקים צעירים וקורס שפת הסימנים

פורסם בתאריך: 31.10.18 18:45

 

השבוע שהיה

שיתוף פעולה עם אגף השכונות. כחלק משיתוף פעולה של אגף הנוער עם אגף השכונות, התקיימה פעילות משותפת של בני נוער וחברי קהילה למען תושבי שכונת תקומה והופעה של הכוכב ורדינון.
מפיקים צעירים. ‏מרכז הנוער נווה גן פותח את השנה בפעילות מפיקים צעירים בהובלת הצוות החינוכי במרכז. ‏עוד במרכז פתיחת שנת הפעילות של עיד"ן צעיר (התוכנית הצעירה למד"צים צעירים). השבוע התקיים גם במרכז הנוער נווה גן הפנינג הרשמה לתוכנית עיד"ן צעיר, עשרות בני נוער נהנו מתחנות משחק ויצירה שהופעלו על ידי המד"צים לטובת ילדי כיתות ד'-ו' אשר מעוניינים לקחת חלק בתוכנית.
מליאת פתיחה. ביום רביעי התקיימה מליאת פתיחת הקדנציה לשנת תשעט 2018-2019 של מועצת הנוער העירונית. למליאה הגיעו כשמונים בני נוער מבתי הספר, גופי וארגוני נוער. במליאה קיבלו חברי המועצה החדשים הסבר קצר על המועצה.
קורס אקסל. במרכז הצעירים החממה נפתח השבוע קורס אקסל מורחב במחיר מיוחד, בשיתוף תוכנית למרחק. הלימודים מתקיים במרכז הצעירים ומורכבים משישה מפגשים.

 

השבוע שיהיה

חג הסיגד. ב-5.11 תחגוג ‏יחידת מרכז הנוער את חג סיגד לבני הנוער בעיר, במרכז הנוער נווה גן, זאת ‏כחלק משילוב אוכלוסיות ושוויון הזדמנויות, זו השנה הרביעית. כ־350 בני נוער ותיקים עולים יגיעו לאירוע. ‏במהלך האירוע ייהנו בני הנוער משלל תלבושות צבעוניות לפי מיטב המסורת וממאכלי העדה האתיופית, וסדנת מתופפים על כלים מסורתיים של הקהילה האתיופית. את האירוע ינחו בני הנוער והחלק האחרון שלו יהיה הופעת ברייקדנאס המשולבת בריקוד מסורתי.
פרלמנט הילדים העירוני. בשבוע הבא תתקיים מליאת הפתיחה לקדנציה לשנת תשע"ט 2018-2019 של פרלמנט הילדים העירוני. למליאה זו יגיעו נציגים מכל בתי הספר בעיר. מהחינוך הממלכתי והחמ"ד. מליאה זו תתקיים ביחד עם ההורים, אשר יקבלו בנפרד הסבר אודות הפרלמנט.
קורס שפת הסימנים. ברביעי הבא יפתח במרכז הנוער גלים קורס בשפת הסימנים לנוער בין השעות שש וחצי לשמונה בערב, על ידי מדריך מקצועי.

המדור נעשה בשיתוף עם אגף הנוער בעיריית פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר