סינמה סרט צילום באדיבות אגף הנוער
סינמה סרט צילום באדיבות אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: סיירות, נוביגוד, כדורגל ומד"צים

פורסם בתאריך: 26.12.18 12:20

השבוע שהיה:

מסע בחירות של המתמודדים לתפקיד יו"ר המועצה. ביום רביעי הגיע לסיומו מסע הבחירות בן החודש, בו המתמודדים לתפקיד יו"ר מועצת הנוער עברו בבתי הספר העל יסודיים בעיר, בתנועות הנוער, במרכזי נוער ובגופי הנוער השונים. כמו כן, המסע התנהל גם דרך הרשתות החברתיות, כל אחד מהמתמודדים הציג את מצעו ואת הדברים אותם הוא רוצה לקדם כיו"ר, למען בני הנוער בעיר ב"לייב מתמודדים" ביוטיוב והאינסטגרם של מועצת הנוער העירונית.

טקס התחייבות. טקס התחייבות של פרלמנט הילדים, בו היו שותפים הורים וכחמישים נציגי הפרלמנט, החל בהתחייבות של חברי הפרלמנט לנהוג בכבוד הדדי, לשמירה על הדמוקרטיה וסבלנות כלפי האחר. כל זאת בפני ההורים הנרגשים, המנחות ובכירי העירייה. לאחר מכן הם צפו והשתתפו במופע המרתק "סתם בצחוק", על הסכנות הרבות ברשתות החברתיות ועל נושא השיימינג. בסוף הטקס קבלו חברי הפרלמנט את מדליית ההתחייבות.

הכנה לימי סיירות. מרכז הכנה לצה"ל ערך בשבוע שעבר סדנת מפגשי הכנה לקראת ימי סיירות לבני נוער בכיתות י"ב ובוגרים לקראת גיוס. במהלך הסדנא בני הנוער קיבלו ארגז כלים במטרה להגדיל את סיכוייהם להצליח בגיבוש יחידות מובחרות בצה"ל. כמו כן, ביום ראשון האחרון התקיים בפארק הגדול מפגש אימון עם מ"פ יחידת מגלן ומנכ"ל אדרנלין כושר קרבי.

תנועות הנוער. חניכי כיתה ז' של קן הנוער העובד והלומד באם המושבות החלו בהתנדבות למען הקהילה בבית אבות "נוף המושבה". החניכים בילו את שעות אחה"צ ביחד עם האזרחים הוותיקים. כמו כן, קן הנוער העובד והלומד בכפר גנים קיים ביום שלישי האחרון את ה"מרוץ למיליון" לחניכי הקן. המרוץ כלל תחנות ברחבי השכונה שבסופו הוכרזה הקבוצה המנצחת.

כדורגל לנערות. מרכז הנוער אחדות, יחידת אופק בריא באגף הנוער, החלו השבוע בפרויקט כדורגל נערות שמטרתו להעצים ולחזק את בנות הנוער ולשלבן בתחומי ספורט נוספים.

סינמה סרט. מרכז הנוער ורבר קיים השבוע במרכז הקרנה חגיגית של הסרט "פלאפל אטומי", סרט המגולל את סיפורן של שתי נערות ישראליות ואירניות שמנסות למנוע שואה גרעינית ומלחמה במזרח התיכון. לאחר הקרנת הסרט בני הנוער הכינו פלאפל וקיימו דיון בנושא הסרט ומהותו.

חגיגות נוביגוד לנוער. ביום שני שעבר התקיים אירוע נוביגוד באולם שרת בסימן "שומרים על אחדות, שומרים על ייחודיות". בני הנוער למדו על הגרסה הרוסית של ערב ראש השנה האזרחית בצורה יצירתית מסבא כפור ונערת השלג ולקינוח נהנו ממופע סטנד אפ של גיורא זינגר.

 

השבוע שיהיה:

תכנית המד"צים העירונית עיד"ן. ביום רביעי הבא תיערך פעילות פתיחת השנה של תכנית המד"צים העירונית. הפעילות תחל בתחרות משימות מטורפת בין כל הקבוצות ברחבי העיר ותסתיים במופע סטנדאפ. את הפעילות ארגנו המדריכות הבוגרות ממרכזי שעריה ואחדות ובליווי מנחות התוכנית.

בחירות לבעלי תפקידים. הבחירות לבעלי תפקידים במועצה יתקיימו ביום רביעי הבא. התפקידים: שתי סגניות היו"ר, יו"ר קשרי חוץ, מזכ"לית, יו"ר ועדה אתית משפטית, דובר, יו"ר נו"ק (נוער וקהילה) ומבקר. בהצלחה למתמודדים.

פרויקט נוער למען נוער. מרכז הנוער עין גנים בשיתוף תנועת עזרא מקיימים הפסקה פעילה בבית חינוך אמיר במטרה לגייס בני נוער לפרויקט שיעורי בית למען נוער צעיר.

# המדור נעשה בשיתוף עם אגף הנוער והצעירים בעיריית פתח תקוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר