מרכז העיר. צילום זאב שטרן
מרכז העיר. צילום זאב שטרן

צפו: יו"ר וועד הסוחרים, רפאל זוכאים, מתעד את ההזנחה במרכז העיר

סוחרי מרכז העיר מחריפים את המאבק שלהם לשיפור חזות הרחוב. הם פתחו קבוצת ווטסאפ ועמוד פייסבוק לטובת העניין ומעלים סרטונים המתעדים את ההזנחה כמעט מידי יום. יו"ר וועד הסוחרים: "לא אתייאש. צריך שמרכז העיר יהיה מזמין יותר"

פורסם בתאריך: 30.11.17 09:01

כבר למעלה משנה, מנסים בעלי העסקים במרכז העיר לעורר את העירייה לטפח את מרכז העיר. מפעם לפעם הם מעלים בעיות מול נציגי העירייה כדי לנסות להחזיר לאזור מעט מהיוקרה שהייתה לו בטרם נפתחו הקניונים בעיר. מי שמנסה לקדם את הנושא במלוא המרץ, הוא יו"ר וועד הסוחרים רפאל זוכאים, שאף הקים קבוצת ווטסאפ ופתח עמוד פייסבוק לטובת העניין.

"עד שאני לא אשיג את המטרה אני לא אתייאש", הוא אומר. "הצבתי לעצמי מטרה ואני אשיג אותה. אם לא בקדנציה הזו, בקדנציה הבאה. כבר לא אכפת לי מי יושב בעירייה. מי שמקבל משכורת אמור לתת תשובות. שיתנו לנו את מה שמגיע לנו כמו בכל עיר נורמאלית".

 

גם השבוע, כמו כמעט מידי יום, העלה זוכאים סרטונים בפייסבוק בהם הוא מצביע על הליקויים ברחוב. "יצאתי מהעסק וצילמתי את הרחובות בשביל להראות לאנשים את מה שקורה אצלנו במרכז העיר", הוא מסביר. "אני עושה במסגרת הפעילות שלי את מה שאני יכול ומקווה שבסופו של דבר שהדברים יטופלו".

מהי רשימת הדרישות שלכם?
"קודם כל ניקיון, החלפת עמודי התאורה בכל מרכז העיר, הוספת פחים דקורטיביים חדשים, לדאוג שהתחבורה הציבורית תגיע ותעצור ברחוב חובבי ציון ועוד. אנחנו מדברים על דברים בסיסים כמו צביעה, על אסתטיקה וניקיון. צריך שמרכז העיר יהיה מזמין יותר. אנחנו מרגישים שאנחנו מפסידים כסף" .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר