מנור סלומון. צילום זאב שטרן
מנור סלומון. צילום זאב שטרן

מנור סולומון התגייס לצה"ל: "מרגיש קצת מוזר"

מכבי סיימה ב-0:0 מול מכבי תל אביב אך מודאגת מהיכולת. ניניס צפוי להחתך. מימר: "כרגע אנחנו לא ראויים לפלייאוף העליון"

פורסם בתאריך: 12.12.17 14:33

אם היו אומרים למכבי פתח תקוה בתחילת העונה שהיא תנעל את השליש הראשון של הליגה עם נקודה אחת פחות ממכבי חיפה של גיא לוזון, יכול מאוד להיות שהדודים – שוודאי עדיין משוכנעים שמדובר במאמן על – היו חותמים על התסריט בעיניים עצומות. אלא שגיא ויענקל'ה שחר כבר לא – ונקודה אחת פחות מהירוקים – 15 לעומת 16, מספיקה למכבי בקושי למקום התשיעי – וגם זה בזכות הפרש שערים מעט טוב יותר מזה של סכנין.

על הנייר, יש מי שיתגאה בתיקו ללא שערים מול מכבי תל אביב, אבל עם שתי בעיטות למסגרת שרק אחת מהן אפשר בכלל לכנות 'מצב', בלוזוניה מבינים אט אט שהם בדרך לעונה משעממת במרכז הטבלה עם נטייה קלה מטה. רחוק מספיק מקרבות התחתית, אבל גם רחוק מאוד מהפלייאוף העליון עליו פנטזו בקיץ.

סוטוריס ניניס איחר לאימון תחילת השבוע ולא נכלל בסגל למשחק. "אנחנו לא מתייחסים ספציפית לשחקן זה או אחר ומי שראוי להיות בסגל נכלל בסגל", התייחס המאמן שרון מימר בלקוניות לנושא, ונראה כי מי שכונה "מסי היווני" צפוי להיחתך בינואר, חרף העובדה שלא זכה למספיק הזדמנויות.

כרגיל, נקודת האור הכמעט יחידה הוא מנור סולומון, שעוד לפני משחק הנעילה של הסיבוב הוכתר כדריבליסט של הליגה עם 80 במספר. מול מכבי תל אביב הוא הוסיף עוד כמה לרזומה, אבל הבעיות העיקריות הן האיחור הכרוני בשחרור הכדור מהרגל, או לחלופין – חבריו שצופים בו בעניין שוכחים להצטרף קדימה ומותירים את הילד ללא אופציית מסירה. במצב כזה, השחקן השלישי או הרביעי כבר יוציא לו את הכדור הרבה לפני שיראה את השער.

"מרגיש קצת מוזר פתאום להתגייס לצבא, אבל יש לי קודם כל חודש טירונות ונעבור גם את זה", אמר בחיוך סולומון, שבשעה טובה התגייס הבוקר (שלישי) לצה"ל ועלול להחמיץ את המשחקים הקרובים של קבוצתו.

על המשחק אמר הטאלנט של מכבי: "אנחנו יוצאים בתחושות מעורבות כי היה משחק קשה גם לנו וגם למכבי תל אביב. במחצית הראשונה לא הגענו למצבים אבל בחצי השני נכנסנו טוב למשחק, ייצרנו את ההזדמנויות, היינו יותר מסוכנים וחבל שהכדור לא נכנס, אבל ממשיכים הלאה". על הדריבלים המתמשכים וההצטרפות הבעייתית משהו של חבריו אמר סולומון: "פעם מצטרפים ופעם לא, אבל זו הסיטואציה וזה הכדורגל. ברור שאנחנו צריכים להעז יותר בהתקפה".

בסופו של דבר הסיבוב הראשון הוא אכזבה גדולה עבורכם.

"כן, ציפינו להיות במקום גבוה יותר בטבלה אבל לא ייצרנו מספיק נקודות. אני מקווה שנפיק את הלקחים ונצא לדרך חדשה בסיבוב הבא".

למרות היכולת ההתקפית החלשה של קבוצתו, שמצאה את הרשת 14 פעמים בלבד ב-13 משחקים, בחר מימר להסתכל על חצי הכוס המלאה – או בשפתו – החלק האחורי. "עשינו תיקו מצוין עם הרבה דברים טובים לקחת ממנו, בעיקר את משחק ההגנה שממשיך להיות טוב ולראיה אנחנו לא סופגים כבר שלושה משחקים", אמר המאמן. "השחקנים מחוברים אחד לשני, מתחילים להאמין ביכולת של הקבוצה ורואים את זה על המגרש. מהיום שהגעתי אני מרגיש שיפור עצום וזה נותן תקוות להמשך. זה עדיין לא מספק אותי ואנחנו צריכים לשפר דברים כמו הצטרפות והגעה למצבים, אבל נצטרך לעשות את זה בשטח ולא בדיבורים. נעבוד קשה כדי להגיע למקומות שאנחנו צריכים להיות בהם".

שרון מימר. צילום זאב שטרן

שרון מימר. צילום זאב שטרן

"כרגע מבחינת רמת משחק אנחנו לא ראויים לפלייאוף העליון ויש קבוצות ראויות יותר", הודה מימר. "עם זאת, אנחנו לא כל כך רחוקים ונוכל לאיים על הפלייאוף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר