מכבי פתח תקוה נגד הפועל חיפה
מכבי פתח תקוה נגד הפועל חיפה

עם הפנים למטה: מכבי נוצחה 2:0 על ידי הפועל חיפה

הקבוצה של שרון מימר המשיכה לא לבעוט למסגרת, וכך כמעט בלתי אפשרי לצבור נקודות. עדן בן בסט ניצל תנומה של צחי גיגי, גל אראל חתם לקראת הסיום

פורסם בתאריך: 23.12.17 20:25

טוב תעשה מכבי אם תסתגל למעמדה כקבוצת תחתית לכל דבר ועניין. הערב (שבת) נוצחה הקבוצה 2:0 על ידי הפועל חיפה, שהייתה מסוכנת הרבה יותר ויכולה הייתה לכבוש שערים נוספים. מנגד, הקבוצה של שרון מימר שוב לא הצליחה לסכן את שער היריבה ובלי אף כדור לרפואה למסגרת קשה לעלות על לוח התוצאות.

שלומי ארבייטמן יכול היה להבקיע בפתיחה כשקיבל רוחב טוב מיובל אבידור, אבל הגלישה שלו שלחה את הכדור סנטימטרים מהקורה. רישאר סומא כמעט כבש לצד הלא נכון, כשבלם ניסיון של אלון תורג'מן וראה את הכדור נעצר בקורה.

הרגע הגדול של חיפה הגיע בדקה ה-35. עדן בן בסט התנהל עם הכדור באין מפריע ומ-25 מ' שלח כדור חזק לפינה,  שקיפץ על הדשא וחדר פנימה.  צחי גיגי חייב היה להגיב מהר יותר,  אבל חלם וספג באשמתו הישירה, 0:1 לחיפה. בחצי השני הואיל בטובו שרון מימר לשלב את סוטוריס ניניס בדקה ה-65, אבל השער שוב נפל בצד השני.  מקסים פלקושצ'נקו נתן קטנה למחליף גל אראל (82) שטייל בין שני לבנים וסגר עניין בבעיטה חדה לפינה, 0:2 בסיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר