מחאת אוהדי מכבי נגד שרון מימר

0:2 למכבי על קריית שמונה, אבי לוזון התעמת עם האוהדים

כדורגל חלש ומחאת אוהדים ביציע נגד שרון מימר עשו רושם ששתי הקבוצות בדרך לתיקו חלש ללא שערים, אבל שערים מאוחרים של סיבוק ולידור כהן העניקו למכבי ניצחון ראשון לאחר שישה משחקים מול הצפוניים שסיימו בתשעה שחקנים

פורסם בתאריך: 9.1.18 21:06

ימים לא קלים עברו על מאמן מכבי שרון מימר, אבל הערב (שלישי) הוא סוף סוף יכול היה לחייך עם ניצחון ראשון לאחר שישה משחקים, חמישה בליגה ואחד בגביע, 0:2 על קריית שמונה. כבר בדקות הפתיחה הניפו אוהדי מכבי דגלי יוון ביציע וקראו לתת לסוטיריס ניניס לשחק, על אף שבקבוצה הודיעו על שחרורו. רגע אחרי עברו לקרוא לפיטוריו של מימר. בתגובה נכנס היו"ר אבי לוזון ליציע אוהדי קבוצתו, התעמת עם הקהל ואף נשמע אומר להם 'אל תבואו יותר למשחקים'.

כדורגל לא ממש היה בחצי הראשון. בדקה ה-20 מרכוז דיניז האורח עצר בידיו את גרגורי טאדה והורחק. ההרחקה הובילה להחלפתו של הנשק ההתקפי הגדול ביותר של קריית שמונה, שובל גוזלן. אוהדי מכבי זעמו על כך שמימר לא ביצע חילוף התקפי, וגם כשנאור פסר נפצע מאוחר יותר ונאלץ לנטוש, נכנס במקומו המגן עודד אלקיים, מה שחידש את המחאה ביציע.

החולשה הכללית המשיכה במחצית השנייה, כשהאוהדים שוב זועמים על שמירת המערך של מימר, שאמנם הכניס להופעת בכורה את הברזילאי אליבלטו (נייד ונמרץ), אבל עשה זאת על חשבונו של טאדה. כמעט משום מקום הגיעו רגעי הנוקאאוט של מכבי. בדקה ה-72 קריית שמונה לא הסתדרה עם כדור קרן והבלם תומאש סיבוק, כמו חלוץ גדול, עצר על החזה ושלח וולה נהדר לחיבורים, 0:1.

דקתיים לאחר מכן נראה היה שלידור כהן התכוון להעביר רוחב, אבל הכדור שסובב מפינת הרחבה הפתיע את כולם ואיתמר ניצן צפה בו נושק לרשת, 0:2. כהן, במקביל למחאת האוהדים, רץ לחגוג עם מאמנו. בין השערים הספיק סאן מנחם לתפוס בחולצתו של מנור סולומון, לספוג צהוב שני ולהותיר את קבוצתו בתשעה שחקנים. שריקת הסיום קבעה שהמנצחת נצמדה למפסידה בטבלה, כשלשתיהן 19 נקודות. שלוש הנקודות, אגב, לא הרגיעו את יושבי היציע, שהמשיכו לדרוש את פיטורי המאמן.

"עברנו תקופה לא פשוטה, המון לחץ", אמר מימר בסיום. "אני רוצה להקדיש את הניצחון לאבי לוזון ושינו זוארץ שהרגיעו את השטח, תמכו בכולם והניצחון הזה מוקדש להם. מהניסיון שלי אני יודע לא לקחת את מה שקורה מהיציע למקומות לא טובים. חבל שזה ככה, הלוואי שהם יעודדו אותנו ויעזרו לנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר