מכבי מול מכבי נתניה

1:1 למכבי מול מכבי נתניה. מימר: "היינו שותפים למשחק גדול"

למרות שהגיעו לכמות גדולה של מצבים והציגו משחק טוב, התכולים סיימו רק עם נקודה. פירס השווה מפנדל. טקס הוקרה נערך לחגי גולדנברג

פורסם בתאריך: 21.1.18 21:10

אמנם מכבי יצאה מהמשחק הערב (ראשון) מול מכבי נתניה רק עם נקודה אחרי 1:1, אבל היא בהחלט יכולה להיות מעודדת מהיכולת שלה. הקבוצה של שרון מימר הייתה עדיפה על הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, ורק חוסר ריכוז של מנור סולומון וגרגורי טאדה מול השער של האקס דני עמוס מנעה ממכבי לצאת עם שלושת הנקודות.

עוד לפני המשחק נערך טקס הוקרה לאחד השחקנים המזוהים ביותר עם המועדון, חגי גולדנברג. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, כאשר מכבי הייתה מעט מסוכנת יותר. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר כאשר גרגורי טאדה היה קרוב לכבוש אך ההקפצה שלו נחתה מעל השער של עמוס ויובל שבתאי רשם החטאה ממצב קורץ. דווקא אחרי שליטה מוחלטת של המקומיים, דודי תירם האורח ניצל חוסר ריכוז בהגנה כדי לבעוט כדור מדוייק מ-15 מטרים לרשת של יוסי גינזבורג.

הטקס לחגי גולדנברג

בדקה ה-70 מכבי חזרה למשחק לאחר שטאדה הוכשל ברחבה, ורומאריו פירס ניצל את ההזמדנות בשביל להשוות. שמונה דקות מאוחר יותר הגיעה ההחמצה הגדולה של המשחק. כדור גובה שהוסט על ידי תומאש סיבוק הגיע לכישרון הצעיר שהיה לבד מול השער משני מטרים, שבעט החוצה ובוודאי יתקשה לישון היום בלילה. בהתקפה האחרונה של המשחק הצהובים היו קרובים לגנוב את הנקודות, כשדיא סבע בעט כדור נהדר למשקוף.

"היינו שותפים למשחק גדול", אמר מימר בסיום. "משחק טוב שמי שהיה בו נהנה עם הרבה מצבים. יש לנו קבוצה חזקה הגנתית והתקפית נמשיך כך והעתיד יהיה ורוד. ביטלנו קבוצה חזקה מאוד, הגענו למצבים טובים וחבל שלא היינו טובים היום בניצול מצבים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר