יוסי בניון עם עומר גולן ואבי לוזון. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
יוסי בניון עם עומר גולן ואבי לוזון. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

הרכש הגדול של ינואר: יוסי בניון חתם במכבי

שחקנה לשעבר של ליברפול, צ'לסי וארסנל מצטרף לקבוצה של שרון מימר בחוזה לשנה וחצי. מחר יערוך את אימון הבכורה, ועוד לפניו יקיים מסיבת עיתונאים

פורסם בתאריך: 30.1.18 11:12

יוסי בניון חתם היום (שלישי) במכבי פתח תקוה. חוזהו של הקשר, שנפרד בשבת האחרונה מבית"ר ירושלים, הוא לשנה וחצי, ונחתם רשמית עם קבלת השחרור מהקבוצה של אלי טביב. האימון הראשון של בניון במכבי ייערך מחר אחר הצהריים, כאשר ב-16:00 תערך מסיבת עיתונאים.

כמו בכל דבר בו מעורב בניון, גם הסאגה על קבוצתו החדשה לא הייתה פשוטה. הקשר העדיף תחילה את הפועל חיפה, אך זו בחרה בסופו של דבר בגילי ורמוט כמי שייכנס לנעליו הגדולות של חנן ממן. מכבי ומ.ס אשדוד נכנסו לתמונה, כאשר גם למשך החוזה – עונה נוספת מעבר לזו הנוכחית, היה משקל בהחלטתו של בניון להגיע לאם המושבות.

בניון, שיחגוג באפריל יום הולדת 38, יסיים ככל הנראה את הקריירה במשפחה הלוחמת, והוא מגיע אליה אחרי שנתיים לא פשוטות, שהיו רחוקות מאוד ממעמד הסופרסטאר אליו הורגל. כזכור, תחילה שב לכור מחצבתו במכבי חיפה, אך עד מהרה התעמת עם האוהדים וזכה לגידופים וקללות שהמאיסו עליו את המדים הירוקים. למרות הניצחון בגמר 0:1 על מכבי תל אביב באותה עונה וזכייה בגביע המדינה לאחר 18 שנים תמימות שחיפה לא עשתה זאת, החגיגות נפגמו מעט כאשר מיד לאחר מכן עבר הקשר ליריבה השנואה מכבי תל אביב. בניון שוב פיתח ציפיות גבוהות עם ההצטרפות לקבוצה של ג'ורדי קרויף לצד האהבה הגדולה לה זכה מיושבי היציע, אך במקביל מיעט לקבל דקות משחק ובדומה לעונה הנוכחית בבית"ר ירושלים, לא היה מרוצה כלל ממעמדו.

תרומתו של בניון במספרים הייתה דלה והסתכמה בשער ניצחון במוקדמות הליגה האירופית מול גוריצה הסלובנית, לצד שערים בודדים בליגה, בגביע המדינה ובגביע הטוטו. מה שייזכר הוא בעיקר החמצת הפנדל בגמר הגביע מול בני יהודה, שחגגה בסופו של דבר זכייה היסטורית, כאשר במקביל איבדה מכבי אליפות נוספת להפועל באר שבע. העונה הנוכחית, אותה פתח בסיפורי הגשמת החלומות עם הגעתו לבית"ר ירושלים אותה אהד מילדות, הסתיימה במפח נפש ודמעות לאחר הייבוש הממושך מצד אלי טביב באמצעות בני בן זקן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר