חנן ממן הערב בין רישאר סומא לז'והאן מרסיאל. צילום: ניר קידר

עם הראש למטה: מכבי הפסידה 3:0 להפועל באר שבע

הקבוצה של שרון מימר תסיים את העונה בפלייאוף התחתון. רומאריו פירס החמיץ פנדל. יוסי גינזבורג נפצע, יוסי בניון הוחלף במחצית

פורסם בתאריך: 17.2.18 22:39

מכבי פתח תקוה פתחה רשמית באווירת סיום העונה כשהובסה 3:0 בטרנר על ידי הפועל באר שבע, ששבה למקום הראשון בליגת העל. מחצית ראשונה שוממת של שתי הקבוצות הסתיימה בנוקאאוט קטלני של האלופה. דקה להפסקה הגביה דן איינבינדר וחנן ממן, לא בנבדל, זינק אל הכדור ובנגיעה רכה הטעה את יוסי גינזבורג וכבש.

בתוספת הזמן של המחצית הדף בידו ז'והאן מרסיאל ניסיון בעיטה של איסאק קואנקה. הקוון שגיא מצמבר בהחלטה מצוינת הסב את תשומת ליבו של אלון יפת וטוני וואקמה דייק בפנדל, 0:2 בהפסקה. יוסי בניון, שהציג הפעם משחק פחות טוב, הוחלף במחצית על ידי מנור סולומון.

שלוש דקות במחצית השניה קרן של אורן ביטון מצאה את הראש של חנן ממן. אף אחד בהגנת מכבי לא הפריע לו וממן נגח מדויק לפינה והשלים צמד, 0:3. עד הסיום איבדה מכבי את גינזבורג שנפצע בגבו ונאלץ לנטוש ובזבזה הזדמנות לשער כבוד, כשגיא חיימוב הדף פנדל של רומאריו פירס לאחר שדור אלו תפס את לידור כהן ברחבה.

אם זה לא מספיק, רישאר סומא הורחק בצהוב שני טיפשי שתי דקות לסיום לאחר שדחף את תומאש פקהארט. אז מכבי כבר יודעת שלא תהיה בפלייאוף העליון, אבל אבי לוזון יקווה שעד תום העונה העובדה הזו לא תגרום לה לחלק נקודות לכל דורש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר