דורון בן דקון. צילום: זאב שטרן

דורון בן דקון: "דורון גלנט הוא יעקב שחר או אלונה ברקת? שישחרר"

הבעלים לשעבר, שעשוי להיות חלק מקבוצה של עשרה אנשי עסקים שתסייע לכחולה, במסר לבעלים: "במקומו הייתי מחזיר את הקבוצה". הליך הגישור בין שמיר למפרקים חוזר לבית המשפט. תומר קשטן עבר בבקרה ויעמוד על הקווים מחר ברמלה

פורסם בתאריך: 1.3.18 11:28

בסביבת המועדון ממשיכים לחפש פתרונות למצבו הכלכלי הקשה של המועדון. בעקבות הניסיונות של מספר חברי מועדון הזהב לקדם את העברת הקבוצה לידי עמותת הכחולה, הועלתה שוב היוזמה במסגרתה יגויסו עשרה אנשי עסקים שיתרמו סכום של 150 אלף שקלים כל אחד, במטרה לגייס 1.5 מיליון שקלים ולסייע לעמותה לקחת את הבעלות על הקבוצה.

הבעלים דורון גלנט שוחח בנושא עם הבעלים לשעבר, דורון בן דקון, שעשוי להיות אחד מאותם אנשי עסקים. "גלנט שאל אותי אם הרעיון של גיוס עשרה אנשי עסקים עדיין אקטואלי", עדכן בן דקון. "עניתי שאם הוא מצליח לארגן אותם שיחזור אליי אבל עוד לא קיבלתי ממנו תשובה. ברגע שהדברים יגיעו לשלב המתאים אשמח מאוד לסייע".

יש לציין כי בן דקון טרם שוחח עם נציגי הכחולה בנושא, אך הביע תמיהה שהמו"מ המתמשך טרם אפשר את כניסת העמותה לקבוצה. "במקום גלנט כבר מזמן הייתי מחזיר את הקבוצה", אמר בן דקון. "מה, הוא יעקב שחר או אלונה ברקת? שישחרר. מבחינתי דורון גלנט הוא הבעלים ומה שיחליט – יחליט. אם הוא רוצה ללכת לפירוק, שילך. שיהיה פירוק מחר. זו בעיה שלו ולא שלי. הדבר הכי טוב שיכול לקרות להפועל הוא שהכחולה תיקח את המועדון".

בינתיים, המאמן החדש תומר קשטן יערוך מחר (שישי, 15:00, רמלה) בכורה על הקווים במשחק מול בית"ר תל אביב/רמלה, לאחר שעבר היום בבקרה התקציבית.

תומר קשטן עם שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן

"תמיד התחלה חדשה מרגשת ומהנה, כמו גם האתגר והציפיה", אמר קשטן ג'וניור. "מבחינה כלכלית אני יודע שיש מספיק אנשים טובים שנמצאים סביב המערכת ומנסים לעזור ככל יכולתם. הראש של השחקנים נקי כי נכון לעכשיו לא חייבים להם שום דבר, כך שכולנו צריכים להתרכז בצד המקצועי ושכל אחד יעשה את הכי טוב שלו למען המועדון".

על המטרות בקבוצתו החדשה הוסיף המאמן: "השלב הראשון הוא למידה של השחקנים והמערכת. את חלקם כמובן אני מכיר, שחקנים ותיקים שכבר עשו דבר או שניים בכדורגל הישראלי. אני מקווה שנכשיר את כל השחקנים במהרה ונסיים את העונה הזו בצורה הכי טובה שאפשר. המטרה כרגע מן הסתם היא לא להסתבך במאבקי התחתית".

תומר קשטן. צילום: זאב שטרן

בנושא אחר, המפרקים של הפועל, עורכי הדין עמית פינס וליאור דגן, אישרו כי הליך הגישור מול מאיר שמיר לא הבשיל והתיק יחזור לדיון בבית המשפט.

 

לרגל חג הפסח המתקרב, עורך, כמדי השנה, החוג הכחול על שם שלומי וורצל ז"ל מבצע השתתפות ברכישת תווי קנייה למשפחות ילדי מחלקת הנוער. הסיוע יועבר למשפחות הזקוקות לסיוע ברכישת מזון לארוחת החג. בחגים הקודמים העניק החוג שי דומה ל-25 נערים. המעוניינים לתרום יכולים לעשות זאת בצורה מאובטחת דרך אתר החוג הכחול – www.bluecircle.org.il, בדואר, דרך המחאה לפקודת "החוג הכחול", ת.ד 8009, כפר גנים, פתח תקוה, 4918001 או ישירות לחשבון הבנק: החוג הכחול בנק הפועלים (12) סניף 616, מספר ח-ן 669902.

מחלקת הנוער של המועדון חילקה השבוע למעלה מאלף משלוחי מנות שהוכנו, נרכשו ונתרמו ע"י המחלקה ושחקניה. מאות מנות הועברו היום ללוחמי גולני השומרים עלינו בעוטף עזה, נציגי נערים ב' ביקרו בבית רבקה והביאו תשורות פורים, עשרות משלוחי מנות נתרמו לאקי"ם ע"י גוזלי טרום ג' ועוד.

פעילות מבורכת. צילום באדיבות מחלקת הנוער של הפועל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר