סוטיריס ניניס. צילום: זאב שטרן

ניניס נקנס ב-6,000 שקלים ומתכוון לתבוע את מכבי

הקשר היווני המוקפא איחר לאימון על פי טענת המועדון. עורך דינו אייל אברמוב: "זה פשוט מביך". עומר גולן: "פעלנו על פי תקנון המשמעת"

פורסם בתאריך: 5.3.18 17:11

התוצאות החיוביות של מכבי בתקופה האחרונה, כולל ה-2:3 על הפועל רעננה בשבת לצד הפריחה של יוסי בניון וכיבוש המקום השביעי, קצת מטשטשות על רקע העימות המכוער בין אנשי המועדון לקשר היווני המוקפא, סוטיריס ניניס. ביום שני עמד השחקן לדין פנימי ונקנס ב-6,000 שקלים לאחר שלטענת ראשי הקבוצה איחר למספר אימונים ולא הופיע לאחרים. מנגד, טען השחקן באמצעות פרקליטו, עו"ד אייל אברמוב, כי המועדון הפר את תנאי עבודתו. בין השאר נטען כי היו"ר אבי לוזון הורה שלא לתת לשחקן בגדי אימון וכן שהשחקן הוצא מקבוצת הוואטסאפ של השחקנים בה מעודכנים מועדי האימונים, זאת בעוד טבלת האימונים בחדר ההלבשה כתובה בעברית. בעקבות ההחלטה, צפוי פרקליטו של השחקן להגיש תביעה כנגד המועדון לבית הדין לעבודה, בכלל זה נגד היו"ר אבי לוזון והגזבר סלע מנדל.

"ההתנהלות במכבי היא בדיחה רעה", אמר ע"וד אברמוב. "הם מפרים את כל המחויבויות שלהם כמעבידים ובסוף עוד מעזים להעמיד אותו לוועדת משמעת – לכשעצמה בלתי חוקית בעליל ועוברים על כל סעיפי התקנון המשמעתי של ההתאחדות אחד לאחד. חבל שמועדון שמכבד את עצמו ומבקש שיכבדו אותו מתנהג בצורה כזו. זה פשוט מביך. בטח ובטח כשמדובר בשחקן זר חסר אונים. זה לא ישראלי שיש לו כאן משפחה שתומכת בו".

"פעלנו על פי תקנון משמעת שכל שחקן חותם עליו בתחילת העונה", הגיב המנהל המקצועי עומר גולן. "אחרי תקופה שניסינו להתעלם ראינו שזה בלתי אפשרי. השכונה שהוא עשה באימונים לא הותירה לנו ברירה אלא להעמיד אותו לדין. מעבר לזה, אני מבין שהוא רוצה ללכת לבית הדין לעבודה והדברים ידונו שם".

 

באשר לטענות של ניניס הוסיף גולן: "אלה שטויות וקטנוניות, ממש לעשות צחוק מהעבודה. אם הוא איחר לאימון ב-10-15 דקות איך הוא ידע עליו? זה לא שהוא איחר ביום. לאימונים שלא הגיע עשה זאת על דעת עצמו וכנראה בעצת עורכי דינו. מי שרוצה להגיע לאימון יודע גם להתקשר ולבדוק מתי. היה יום אחד בו לא היו לו בגדים וזה טופל במיידי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר