לירוי צעירי. צילום: זאב שטרן

צעירי לא מעוניין להמשיך במכבי, מועמד להפועל תל אביב

הקשר טרם חתם על חוזה חדש ושוב הודח מהסגל. מימר אחרי ההפסד למכבי תל אביב: "כנראה שהמקום השביעי הוא המקום שלנו"

פורסם בתאריך: 15.3.18 11:33

המרחק הגדול בין מכבי לבין הפלייאוף העליון בא לידי ביטוי בהפסד 2:0 למכבי תל אביב, שיכול היה בקלות להסתיים בתבוסה צורבת הרבה יותר. העובדה שהפעם היחידה בה הורגשה במשחק הייתה במחיאות הכפיים להן זכה יוסי בניון עת הוחלף לקראת הסיום מדברת בעד עצמה. הקשר לירוי צעירי לא נכלל פעם נוספת בסגל, ולמרות שהמאמן שרון מימר מדגיש פעם אחר פעם שמדובר בשיקול מקצועי בלבד, ההערכות בסביבת המועדון הן שהדחתו מהסגל נובעת מכך שטרם חתם על חוזה חדש. למקורביו אמר צעירי שאינו מעוניין להמשיך במכבי והוא מועמד להצטרף בעונה הבאה לקובי רפואה בהפועל תל אביב.

"בכל משחק מי שמתאים מקצועית יהיה בסגל וכך גם לגבי צעירי", אמר מימר. "מי שלוקח את זה למקומות אחרים זה עניין שלו". על ההפסד שנעל את העונה הסדירה אמר המאמן: "משחק חלש מאוד ומאכזב שלא מאפיין אותנו. לא באנו מספיק מרוכזים, עשינו את מכבי גדולה ובהחלט היו פערי רמות בין הקבוצות. הטבלה לא משקרת וכנראה שהמקום השביעי הוא המקום שלנו השנה. אחרי שלא הגענו לפלייאוף העליון זה מקום מכובד מבחינתנו ונצטרך לשמור עליו".

מימר נשמע נחרץ כשנשאל כיצד ייצר מוטיבציה בקרב שחקניו במשחקים שנותרו: "מבחינתי שחקן כדורגל צריך לייצר לעצמו מטרות. אני לא שוטר ולא צריך לדחוף את השחקנים לשחק. אם ארגיש באימונים שמישהו לא מרוכז או מפוקס ולא משנה איך קוראים לו – הוא לא יהיה על המגרש. בנוסף, עד סוף העונה ישולבו יותר שחקנים צעירים שיבואו להרוויח את לחמם. הם לא ישחקו ויקבלו מתנה רק כי הם צעירים, אלא יהיו ראויים לזה".

לגבי המשך דרכו סיכם מימר: "אני לא חתום לעונה הבאה ועדיין לא ישבנו, אבל אני לויאלי למערכת ואעשה כל מה שצריך כדי להכין את הקבוצה לעונה הבאה". ביום ראשון (19:00, המושבה) תפתח מכבי את הפלייאוף התחתון כשתארח את הפועל רעננה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר