לידור כהן. צילום: זאב שטרן

לידור כהן: "השחקנים צריכים לשחק על החוזה הבא שלהם"

לידור כהן, שמוזכר כמועמד להגיע למכבי תל אביב, מאוכזב מההפסד לרעננה: "סבלנו מסף שבירה נמוך". צחי גיגי יעבור צילום כדי לאבחן את חומרת פציעתו

פורסם בתאריך: 21.3.18 16:47

מאז שהבינו שמקומם אינו בפלייאוף העליון, במכבי דואגים להבהיר היטב את חשיבות המקום השביעי והמאמן שרון מימר אף הבהיר את הצורך עבור שחקן כדורגל לייצר לעצמו מטרות. אלא שאת הרצונות וההבטחות מכבי שכחה כנראה בחדר ההלבשה במשחק הפתיחה של הפלייאוף התחתון מול הפועל רעננה. לידור כהן, שעלה לשחק חרף פציעה בדמות קרע בשריר הירך האחורי, כבש כבר בדקה ה-7 כשניצל טעות של מוחמד עלי קמארה ואי הבנה בינו לשוער גיירמו ויסקארה, אבל שם זה נגמר. צמד של שמעון אבוחצירה ושער של כרם ארשיד בתוספת הזמן פתחו את הפלייאוף ברגל שמאל עבור מכבי עם הפסד 3:1, שהיה ה-12 העונה של הקבוצה. "מה יש להגיד? ברור שזה מאכזב", אמר לידור כהן, שכבש את שערו השמיני העונה. "עד הדקה ה-60 היינו במשחק אבל אחרי הגול של רעננה סבלנו מסף שבירה נמוך ופתאום הפסקנו לשחק".

שמו של כהן הוזכר לאחרונה כמי שמועמד להצטרף בעונה הבאה למכבי תל אביב, אך נכון לעכשיו מדובר בשיחות גישוש ראשוניות בין נציגי הצדדים. יצוין כי לשחקן חוזה במכבי גם לעונה הבאה, אך הוא כולל סעיף שחרור. "כרגע אני לא מתעסק בזה. נסיים את העונה ונראה מה יהיה", נמנע כהן מלהקדים את המאוחר.

בגזרת קידום הצעירים שותף תאי בריבו למשך 90 דקות. לעומתו, מנור סולומון סופסל לאחר תקופה ארוכה ושולב כמחליף בדקה ה-56. לאחר המשחק המריא סולומון עם הנבחרת הצעירה לגרמניה, שם פגשה ביום חמישי את הנבחרת המקומית במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. לירוי צעירי, שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים, ישב הפעם על הספסל אך לא שותף.

ז'והאן מרסיאל, שביקש להתחלף בדקה ה-65, סובל ממתיחה במפשעה וצפוי לזכות למספר ימי מנוחה. הבלם צפוי להיות כשיר לאחר הפגרה. השוער צחי גיגי לא התאמן בשבוע האחרון בשל פציעה ואת מקומו בסגל מילא שוער קבוצת הנוער, רועי מעוז. השוער אמור לעבור בקרוב בדיקת אולטרסאונד כדי לאבחן את חומרת הפציעה.

מכבי ירדה למקום השמיני בטבלה עם 33 נקודות בשל הפרש שערים נחות מזה של עירוני קרית שמונה. את התשיעית בני סכנין מקדימה מכבי בזכות הפרש שערים עדיף, כשלכל השלוש אותו מספר נקודות. בשל פגרת הנבחרות, משחקה הבא של הקבוצה ייערך רק בעוד שבועיים, כשתארח את קריית שמונה של חיים סילבס. "השחקנים צריכים לשחק על החוזה שלהם לעונה הבאה ויש לנו עוד הרבה מטרות", סיכם לידור כהן. "מענק המיקום חשוב לקבוצה ואנחנו יודעים שאיך שמסיימים את העונה – ככה פותחים את העונה הבאה. בשנה שעברה בפלייאוף העליון הפסדנו בלי הפסקה וככה פתחנו את העונה הנוכחית. חשוב לנו מאוד לסיים את העונה הזו בטעם טוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר