נדב נאור. צילום: זאב שטרן
נדב נאור. צילום: זאב שטרן

רגע האמת של מכבי כדורסל: "נגיע מוכנים כדי לעמוד במשימה"

קבוצת הכדורסל סיימה את העונה הסדירה בליגה הארצית במקום הרביעי, ותפגוש בחצי גמר הפלייאוף את הראשונה הפועל חבל מודיעין. "נבוא לנצח, אין ברירה", אמר נדב נאור

פורסם בתאריך: 17.4.18 11:59

קבוצת הכדורסל של מכבי פתח תקוה הגיעה למחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה הארצית מחוז דרום בעמדת זינוק מצוינת כאשר היא במקום השני, אך ספגה הפסד 77:72 ביתי באולם 'עולמות' למכבי בת ים ובסופו של דבר סיימה במקום הרביעי. במאזנה של מכבי 36 נקודות – 14 ניצחונות לעומת 8 הפסדים וסיבוב שני מצוין עם מאזן מרשים של 9 ניצחונות מול שני הפסדים בלבד.

המשמעות: בחצי גמר הפלייאוף תתמודד הקבוצה של המאמן אבי קצנברג מול הראשונה בטבלה הפועל חבל מודיעין בסדרת הטוב מ-3 שתחל ביום ראשון הקרוב במשחק חוץ במודיעין. בחצי הגמר השני תפגוש השנייה אליצור אשקלון, עם יתרון הביתיות, את השלישית מכבי מעלה אדומים. אלופת המחוז תעפיל לליגה הלאומית.

"באנו קצת רדומים כי חשבנו שנישאר במקום השני בו היינו ערב המחזור ובסופו של דבר הפסדנו", אמר שחקן הקבוצה נדב נאור. "היינו שאננים וכמובן שמאכזב מאוד להפסיד את יתרון הביתיות, אבל אנחנו מאמינים ביכולת של הקבוצה לעשות את העבודה גם בחוץ. עשינו סיבוב מדהים של 2:9 ועם זאת אנחנו לא מביטים לאחור, אלא קדימה לפתיחת הסדרה מול מודיעין. צפוי משחק קשה מאוד, אבל ניצחנו אותם לפני שבועיים (ניצחון ביתי 62:69) ואפשר לעשות את זה שוב. יש כאן קבוצה, בדגש על קבוצה ולא על בודדים ונגיע מוכנים במטרה לעמוד במשימה. כמובן שנבוא כדי לנצח, אין ברירה אחרת"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר