טל לוי (מימין) וצורי עטר
טל לוי (מימין) וצורי עטר

הפועל מחנה יהודה במשחק על עונה שלמה: "גורל של שכונה תלוי בנו"

הקבוצה של צורי עטר וטל לוי תפגוש ביום ראשון את מ.כ עירוני אור יהודה למפגש מכריע, בסיומו יוכרע אם הקבוצה תחזור לליגה ב’ או תשרוד בליגה א’. הסעות ייצאו מהמגרש במחנה יהודה

פורסם בתאריך: 3.5.18 10:51

רגע האמת של הפועל מחנה יהודה יגיע בראשון הקרוב (18:00, אצטדיון רמת גן) במשחק מבחן מכריע בבחינת להיות או לחדול מול מועדון כדורגל עירוני אור יהודה על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א’. בשישי שעבר נוצחה מחנה 2:0 במחזור הסיום מול הפועל אזור וסיימה רשמית את העונה הסדירה בליגה א’ דרום במקום ה-14. מנגד, אור יהודה תתייצב להתמודדות לאחר ניצחון 1:3 דרמטי בדו קרב פנדלים על קריית מלאכי (0:0 בתום 120 דקות) בגמר המחוזות בליגה ב’.

המנהל המקצועי של האגודה צורי עטר, שמדריך את הקבוצה הבוגרת בצוותא עם טל לוי, ישאף להישרדות שנייה תוך פרק זמן קצר לאחר שבשבת שעברה הבטיחה קבוצת הנוער עונה נוספת בליגה הלאומית (השנייה) מחוז דרום, לאחר תיקו מאופס בחוץ מול הפועל קטמון. במחנה יהודה, שמשחקת זו השנה החמישית ברציפות בליגה א’, ציינו את השינוי החיובי שחל בקבוצה לצד השקט והמקצועיות מאז צירופו של לוי לפני שישה מחזורים והדגישו שיעשו הכל כדי לא לנשור חלילה לליגה ב’.

“מבחינה מקצועית אין הרבה מה לעשות ואנחנו מתמקדים בעיקר בצד המנטאלי”, אמר עטר, שצפה במשחקה של היריבה מול קריית מלאכי. “החרב על הצוואר וגורל של שכונה שלמה תלוי בנו. תחשוב איזה חיים אלה שעונה שלמה גם הנוער וגם הבוגרים במלחמות הישרדות. אור יהודה קבוצה טובה מאוד שמציגה כדורגל מסודר. לא יהיה קל, אבל נעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה”. את הקבוצה מלווה לאחרונה המאמן המנטלי גל ברשן, שצפוי היה להיות צמוד לשחקנים במהלך השבוע הגורלי. אגב, שעות האימונים שונו השבוע כדי להתרגל לשעת המשחק לפנות ערב.

“הבעיה העיקרית שלנו השנה היא שמלבד רן אלגבלי אין לנו שחקני בית”, אמר עטר. “בדרך כלל לשחקנים שגדלו באגודה יש מחויבות גדולה יותר. יש לחץ ומדובר במשקולת כבדה, אבל אני וטל לוי, שגדלנו ושיחקנו פה בשכונה, נעשה את המקסימום. אנחנו אופטימיים והמשימה בהחלט אפשרית”. ההנהלה צפויה להעמיד אוטובוסים מהמגרש במחנה יהודה עבור כ-200 ילדי מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל של האגודה ובסך הכל מקווים במחנה ל-500 אוהדים שיגיעו לתמוך בקבוצה במשחקה החשוב ביותר העונה. מחירי הכרטיסים יעמדו על 20 שקלים למבוגר ו-10 שקלים לנוער, חייל ונשים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר