גל שיש עם עומר גולן לאחר החתימה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
גל שיש עם עומר גולן לאחר החתימה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

גל שיש ודידייה ברוסו חתמו במכבי, גיא לוזון לא מעוניין לחזור

למרות שטרם מונה מאמן לעונה הבאה, במועדון סגרו עם הקשר והמגן השמאלי. בקבוצה השלימו עם עזיבתו של שינו זוארץ

פורסם בתאריך: 16.5.18 16:11

מכבי פתח תקוה אמנם סיימה את העונה עם שלוש נקודות וניצחון 0:2 מול היורדת לליגה הלאומית הפועל אשקלון, אבל עם התקציב הגדול בתולדות המועדון והצהרות על מינימום פלייאוף עליון בתחילת העונה, אין ספק שהמקום השמיני בטבלה פירושו כישלון חרוץ. עוד לפני מחזור הסיום הודיעו כצפוי במכבי כי המאמן שרון מימר לא ימשיך בעונה הבאה והמועמדים להחליפו הם עמיר תורג’מן, שפוטר לאחרונה ממ.ס אשדוד, אופיר חיים שעובר עונה מוצלחת והוביל את הפועל עפולה לפלייאוף העליון בליגה הלאומית ואלישע לוי, שטרם שב לקווים מאז סיום הקדנציה המאכזבת בנבחרת ישראל.

בכירים במכבי אישרו כי היה רצון גדול לראות את גיא לוזון חוזר למערכת, אך נכון לעכשיו האחיין של אבי ועמוס לא מעוניין בתפקיד וככל הנראה המהלך לא ייצא אל הפועל. למרות שטרם מונה מאמן החתימה הקבוצה שני שחקני רכש לקראת העונה הבאה – הראשון הוא הקשר מחוף השנהב דידייה ברוסו (28) שחתם לעונה אחת באמצעות סוכנו גלעד קצב. ברזומה של ברוסו נמצאות הפועל רמת גן ועירוני קריית שמונה ובסך הכל כבש הקשר 24 שערים בשתי הליגות הבכירות בישראל. “אנחנו עוקבים אחרי ברוסו כבר תקופה ארוכה וכשהגיעה ההזדמנות להחתים אותו ניצלנו אותה”, אמרו במכבי. היום (רביעי) חתם גם המגן השמאלי גל שיש, ששיחק אשתקד בשורות הפועל עכו, שנשרה לליגת המשנה.

עניין משמעותי נוסף לקראת העונה הבאה נוגע לספונסר הראשי שינו זוארץ. כבר עתה יודעים במכבי כי הוא לא צפוי להיות חלק מהמועדון, זאת בעקבות רצונו לנסות ולהתמודד על תפקיד יו”ר ההתאחדות לכדורגל במקומו של עופר עיני. “שינו לא יהיה כאן בעונה הבאה, זה בטוח”, אישרו במועדון. המשמעות המידית היא שתקציב הקבוצה צפוי להיות קטן משמעותית ביחס לעונה שהסתיימה. עם זאת, למרות עזיבתו של זוארץ, מכבי מתכוונת לעמוד בחוזהו של יוסי בניון, שימשיך עונה נוספת. “הייתה עונה מאוד מאכזבת, אבל אנחנו מתעסקים בכדורגל ולוקחים את הדברים האלה בחשבון”, סיכם המנהל המקצועי עומר גולן. “החוכמה היא ללמוד מהטעויות לקראת ההמשך ולתקן בעונה הבאה. כשימונה מאמן נהיה חכמים יותר ונוכל להצהיר על המטרות שלנו”.

“בסך הכל זו עונה די מבוזבזת, עונה פרווה, כי היינו קבוצה לא משמעותית בליגה למרות הציפיות”, הוסיף אחד השחקנים. “עדיין מוקדם לדעת לגבי ההמשך כי אפילו מאמן אין, אבל אני מאמין שיהיו הרבה שינויים בעונה הבאה. מה שבטוח הוא שאבי לוזון ועומר גולן ידאגו שתהיה כאן קבוצה טובה שתציב לעצמה מטרות גבוהות”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר